2024-04-22, 17:44
Avstängd
Nu ska lögnerskan avslöjas.

https://mrkoll.se/person/Linnea-Ronja-Sofia-Lundstrom-Bjorkbogatan-47-Malmo/puhQmUxamUxabTAQmpuhQmUxapuhQmUxauerAuerAuerAuerA

1. Denna "malmötjej" med mer nordöst skånsk dialekt bodde mellan 12-22 i Vinslöv. Hon har inte bott i Malmö en dag innan 1/11 2022 om hon inte är ett fan av folkbokforingsbrott som inte hade förvånat mig.

2. Gör hon sig sedan idag skyldig till folkbokföringsbrott då hon inte är skriven i Linköping?

3. Varför folkbokförde hon sig aldrig i Norrköping där hon flyttade in? Eller kollade hon möbler i 85 dagar?

4. Varför är alla hennes ex från Kristianstad om hon profilerar sig som malmöit?

5. Hur ambiös är man om man är 24, bor hemma, inget körkort, inget jobb, inga pengar, ingen bil, inga högskolepoäng osv? Tar inte hand om styvdottern. Städar inte hemma.
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-22 kl. 17:47.
2024-04-22, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben

https://mrkoll.se/person/Linnea-Ronja-Sofia-Lundstrom-Bjorkbogatan-47-Malmo/puhQmUxamUxabTAQmpuhQmUxapuhQmUxauerAuerAuerAuerA

1. Denna "malmötjej" med mer nordöst skånsk dialekt bodde mellan 12-22 i Vinslöv. Hon har inte bott i Malmö en dag innan 1/11 2022 om hon inte är ett fan av folkbokforingsbrott som inte hade förvånat mig.

2. Gör hon sig sedan idag skyldig till folkbokföringsbrott då hon inte är skriven i Linköping?

3. Varför folkbokförde hon sig aldrig i Norrköping där hon flyttade in? Eller kollade hon möbler i 85 dagar?

4. Varför är alla hennes ex från Kristianstad om hon profilerar sig som malmöit?

5. Hur ambiös är man om man är 24, bor hemma, inget körkort, inget jobb, inga pengar, ingen bil, inga högskolepoäng osv? Tar inte hand om styvdottern. Städar inte hemma.

Hon verkar mest bara extremt lat och korkad.
När jag som 19 åring bodde i Sverige så var många tjejkompisar precis som henne. CSN pengar gick till kläder, cigg och alkohol. Ingen som sommarjobbade, de som väl gjorde det spenderade pengarna på ännu mer skit.
Med en Chrippa så tror jag inte att hon en dag bestämmer sig för att börja plugga 😅
2024-04-22, 18:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Hon verkar mest bara extremt lat och korkad.
När jag som 19 åring bodde i Sverige så var många tjejkompisar precis som henne. CSN pengar gick till kläder, cigg och alkohol. Ingen som sommarjobbade, de som väl gjorde det spenderade pengarna på ännu mer skit.
Med en Chrippa så tror jag inte att hon en dag bestämmer sig för att börja plugga 😅

Linnea var 19 för 5 år sedan

Jag förstår dock på hennes beteende och intelligens att 19 verkar mer logiskt.
2024-04-22, 18:44
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Men hon kan ju mycket om concealers, foundation, fransar och sådant Hon e inte bara ambitiös , hon är genuin också
2024-04-22, 18:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Men hon kan ju mycket om concealers, foundation, fransar och sådant Hon e inte bara ambitiös , hon är genuin också

Hon hade bra koll på vad Protestanter var också. Hon måste bli religionslärare.

Hon kan dock TikTok. Den får hon. Om det är så mycket att ta emot efter 22.
2024-04-23, 01:47
Avstängd
Har Skabbelina varit med styvungen vid nån lekpark eller nåt ännu? Läst med henne? Räknat?

Ritat ihop räknar jag med där båda är utanför linjerna ungefär lika ofta
2024-04-23, 02:29
Avstängd
https://ibb.co/BtGcQg8

Totalt överkörd av sina egna fans 😆😆😆😆
2024-04-25, 09:43
Avstängd
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Har Skabbelina varit med styvungen vid nån lekpark eller nåt ännu? Läst med henne? Räknat?

Ritat ihop räknar jag med där båda är utanför linjerna ungefär lika ofta

Nej, men dom har varit på gymmet shoppat och hängt på beachclubs... Väldigt stimulerande för en 4 åring. Så jävla sopiga "Föräldrar".
2024-04-29, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Står ju att hon kommer att säga ja till alla påståenden. Solklart för alla utom dig att det alla påståenden är extrema för att det ska vara tydligt, för alla utom dig, att det är osannolikt att hon skulle gjort dessa saker.

Vad är det som skulle vara så osannolikt menar du?
Det har gjorts många andra extrema påståenden om Linnea tidigare i olika sammanhang och det verkar snarare vara du som inte har koll.
Som exempel har hon själv sagt att hon aldrig haft något bilintresse, men hon ska ändå ha kört bil långa sträckor utan körkort. Tycker du inte det är extremt?
Hon har sagt att hon vill se ut som sin mammas kön i ansiktet, att hennes läppar ska bli lika stora som hennes mammas blygdläppar. Är det helt normala påståenden för dig?
Andra har påstått att hon varit med över 400 killar, varav majoriteten utländska. Varför skulle det då vara osannolikt att hon även haft gruppsex?
Hennes kille "Chrippa" har kallat henne för "blatteälskare" och hon har berättat att han spottar henne i ansiktet och förnedrar henne (sexuellt?) varje dag. Vi vet även om att han har tagit en del droger, varför skulle det då vara så extremt att hon själv tagit droger?
2024-04-29, 02:04
Medlem
frasons avatar
Det här verkar vara en figur också. Svarar på frågor från den fiktiva personen Ove. WTF.

https://www.youtube.com/watch?v=-Bl7lznV0KQ
2024-04-29, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyraMynt
Vad är det som skulle vara så osannolikt menar du?
Det har gjorts många andra extrema påståenden om Linnea tidigare i olika sammanhang och det verkar snarare vara du som inte har koll.
Som exempel har hon själv sagt att hon aldrig haft något bilintresse, men hon ska ändå ha kört bil långa sträckor utan körkort. Tycker du inte det är extremt?
Hon har sagt att hon vill se ut som sin mammas kön i ansiktet, att hennes läppar ska bli lika stora som hennes mammas blygdläppar. Är det helt normala påståenden för dig?
Andra har påstått att hon varit med över 400 killar, varav majoriteten utländska. Varför skulle det då vara osannolikt att hon även haft gruppsex?
Hennes kille "Chrippa" har kallat henne för "blatteälskare" och hon har berättat att han spottar henne i ansiktet och förnedrar henne (sexuellt?) varje dag. Vi vet även om att han har tagit en del droger, varför skulle det då vara så extremt att hon själv tagit droger?
Jag anser mig ha relativt bra koll. Jag svarade utifrån det som sägs och skrivs. Jag har såklart inte 100 koll men om det du skriver är sant så är ingenting osannolikt. Skulle ändå säga att man ska försöka skilja på elaka ryktesspridningar och fakta. De saker du radar upp känns som hyperboler och/eller rent och skärt skitsnack.
Vad andra påstår lägger jag i samma låda som katten skiter. Folk har ju radat hur mycket lögner som helst. Gränslösa påhopp och påståenden i syfte att sådana som du ska skapa en osannolik bild av en tjej som ingen egentligen vet någonting om. Den verkliga frågan är varför det är så? Vad är det som är viktigt med att förgöra en tjugotreårig tjej?
Extrema påståenden kallar du det, där är vi överens.
2024-04-29, 15:12
Medlem
Hänger inte med i svängarna ordentligt, men är inte Julia Chrippas ex och Linnea hans flickvän?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in