2024-04-22, 15:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Vem tar hand om Chloe nu när hon är med Linnea och Kräftan?

Hon verkar mest ta bilder på sig själv och Kräftan håller på med mobilen och scrollar värre än Rask gör. Stackars barn

Det är Chloe som sköter tvätt disk handling laga mat osv. Varför tror du de hämtade henne

Nää men svaret är väl att ingen tar hand om nåt direkt. Tar 4 dagar innan maten börjar mögla och kläder och skit överallt.
Citera
2024-04-22, 15:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du snackar om att andra stalkar, men själv sitter du alltså och kräver "bevis" från Linnéa via messenger?

Vad är det för allvarlig skit som Chrippa har att vänta, någonting som kommer få Linnéa att vända sig mot honom och så även vi som stöttar paret?
Intressant, jag ska skriva upp det i min bladlösa bok utan pärmar💤

Så fint stt du väljer att spendera din tid med likasinnade🐍

Är Linnéa skyldig dig någonting?
Låt henne vara ditt creep

Linnea tog upp att hon kunde skicka bevis till mig så jag kräver inget!
Citera
2024-04-22, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Sakerna är på företaget för att försöka göra skatteavdrag. Det är sant dock att de ägs av företaget. Detta är dock inte jätteovanligt. Många rika har 100 tals miljoner men fast i företaget pga skatter annars.
Sen säljer dom sakerna via instastory, pengar i fickan.
Eller beskattar dom det?
Många gör så, det betyder inte att det är lagligt, Jocke vill hävda att han är en laglydig samhällsmedborgare, ändå utsätter han Christofer, Linnéa, Chloé, alla människor runt sig för vidriga övertramp/övergrepp.
Han sköms inte, utan filmar det och delar med sig till hela världen.
Om det är någon som kommer få det svettigt så är det Jocke och hans gäng.
Chrippa har iallafall möjlighet att lösa sina skulddr, Jocke och company däremot🤣🤣🤣🤡🤠🥳😎
Citera
2024-04-22, 15:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Jag har noterat att Linnea skiter blanka fan i ungen. De korsar och spatserar rakt ut i bilvägar, Chrippa fullt upptagen med mobilen och Linnea absolut inte en tanke i världen på att hålla handen eller ens hålla koll på barnet. Visst, det är inte hennes barn men nu har hon onekligen (mot sin vilja?) blivit extra-förälder..

De tröttnar snart och dumpar henne hos Julia som vanligt. Julia är ju riktigt vidrig om C inte lämnades tillbaka igår och hon inte har gjort något.
Citera
2024-04-22, 15:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Linnea tog upp att hon kunde skicka bevis till mig så jag kräver inget!
Bullshit, du beter dig som ett creep.
Låt henne vara.
Vad fan söker du upp henne för?
Citera
2024-04-22, 15:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Har du sett dom senaste storys på insta och Linneas sminklive med lill c? Nej, jag tänkte väl det. Du behöver inte oroa dig över "ungen" hon har det bättre nu än på mycket länge, och både Chrippa och Linnea ser till att hon är skyddad från faror, både på plats och hemifrån Sverige

Och hur vet du detta? Du är så jävla säker på mycket.
Citera
2024-04-22, 15:26
Medlem
Citat:
Sen säljer dom sakerna via instastory, pengar i fickan.
Eller beskattar dom det?
Många gör så, det betyder inte att det är lagligt, Jocke vill hävda att han är en laglydig samhällsmedborgare, ändå utsätter han Christofer, Linnéa, Chloé, alla människor runt sig för vidriga övertramp/övergrepp.
Han sköms inte, utan filmar det och delar med sig till hela världen.
Om det är någon som kommer få det svettigt så är det Jocke och hans gäng.
Chrippa har iallafall möjlighet att lösa sina skulddr, Jocke och company däremot🤣🤣🤣🤡🤠🥳😎

Då är det, enligt dig, bekräftat att han skiter i sina skulder/skatt. Men alla förmåner som Vi andra betalar för vill han självklart ha som tex sjukvård. Du och andra verkar ju tycka att det är helt i sin ordning med brottslighet.

Och detta förbannade tjat om Jocke! Är du så avundsjuk?
Citera
2024-04-22, 15:36
Medlem
Citat:
Chrippa har sagt flera ggr att dottern börjar i förskola i Juni, så nu börjar du inte oroa dig mer

Å andra sidan satt han och kräktes på hela förskoletanken för bara två dagar sen i streamen. Förskolan, ansåg han, hade skapats för de som inte kan vara närvarande föräldrar, förskolan i sig främjar inte barnens utveckling.

Behöver hon inte träffa jämnåriga..? frågade nån. Skabbe: barn finns ju överallt, i mataffären, på gymmet, på stranden.

Det är ju ingen slump att ungen verkar efter i utveckling med allt.

Det måste ju finns tattarblod i den där släkten. I två veckor ska han bo i nuvarande lägenhet, sen är det bara att packa ner och resa vidare som vanligt.
Citera
2024-04-22, 15:38
Medlem
Citat:
Bullshit, du beter dig som ett creep.
Låt henne vara.
Vad fan söker du upp henne för?

Söker upp? Hon är ju för fan offentlig person. Vad snackar du om
Citera
2024-04-22, 15:38
Medlem
Citat:
Har du sett dom senaste storys på insta och Linneas sminklive med lill c? Nej, jag tänkte väl det. Du behöver inte oroa dig över "ungen" hon har det bättre nu än på mycket länge, och både Chrippa och Linnea ser till att hon är skyddad från faror, både på plats och hemifrån Sverige

Okej så du menar att barnets mamma och pappa medvetet ljugit om att barnet blivit misshandlad?
Du kanske kan svara då på varför i hela helvete en vårdnadshavare kommer på tanken att sitta och ljuga offentligt om en sådan sak, när de vet om att det aldrig har skett?
Väldigt problematiskt att man som förälder/vårdnadshavare är kapabel till en sådan sak.
Citera
2024-04-22, 15:39
Avstängd
Citat:
Linnea bad om hjälp ja, men hon har inte uppmanat någon att ringa till polisen. Hon har till och med varit ovillig att samarbeta med polisen. Hur tycker du hon skulle ha gjort?
Om Chrippa spöar på henne och hon blir allvarligt rädd så är det väl fullt normalt att be någon om hjälp? Chrippa kunde ha låtit bli att puckla på henne från början, då hade han inte hamnat i häktet

Du har missat helt att Linnea skrev till en vän att Chrippa höll henne inlåst i garderoben. Därför polis kom. När polis oväntat kom direkt och såg så inte var fallet började hon jiddra om misshandel med minimala skador fysiskt där TV och lampa slagits sönder. Fakta slå upp det i ordboken.
Citera
2024-04-22, 15:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Dåså då har ju Chrippa slagit henne o bör få sitt straff, HÅRT.

Om han inte har slagit henne så sitter hon som en psykopat o skriver på låtsas med sin vän som ska hjälpa henne.

Klart hon inte ville samarbeta med polisen!!! Hon har ju ljugit om misshandeln mot henne. Skulle inte heller samarbeta med polisen om jag visste jag ljugit.

Ja det går inte komma ifrån att vi har en kvinnoboxare eller en lögnare i detta förhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in