2024-04-22, 14:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Var det Chrippa själv ? Var det han som skrev till kompisen som ringde polisen? Eller åkte Chrippa själv till polisen o sa åt dom att anhålla honom?

Eller var det kanske Linnea som i panik skrev till sin kompis som gjorde det en vän gör? Ringer polisen åt Linnea....?

Linnea bad om hjälp ja, men hon har inte uppmanat någon att ringa till polisen. Hon har till och med varit ovillig att samarbeta med polisen. Hur tycker du hon skulle ha gjort?
Om Chrippa spöar på henne och hon blir allvarligt rädd så är det väl fullt normalt att be någon om hjälp? Chrippa kunde ha låtit bli att puckla på henne från början, då hade han inte hamnat i häktet
Citera
2024-04-22, 14:36
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Linnea har inte fått sin kille häktad i två veckor, det har Chrippa gjort själv. Linnea har hittills inte gjort ett skit för att behöva utstå det drev ett gäng medelålders män utsatt henne för, inklusive Chrippa.
Folk borde bara släppa allt. Chrippa måste förklara sig, för vem som påstår sig älska gör som han har gjort?
Anjo, Jocke och det andra patrasket kommer förhoppningsvis få sitt så småningom

#karma

Vi får vänta och se vem Karma besöker först?
Citera
2024-04-22, 14:40
Avslutad
Citat:
Finns säkert fler psykopater, men Linnea är en av dom. Hon har fått sin " älskade kille " häktad i två veckor hahahaha så sjukt, toxic förhållande från dag 1. Eller så har Chrippa slagit Linnea och är en kvinnomisshandlare o bör få ett straff.
Du har så fel.
Vilket är tragiskt, eftersom det innebär att även personer över 18 år tror på allt dom hör, bara det kommer från en idols mun. Likaså gör 12-åringarna.
Jocke, sa si eller Anjo sa så...

Det finns inte bara en sanning, när ska människor förstå det?
Det behöver inte vara antingen eller, det kan vara båda två eller ingen alls.
En sak är dock säker
Linnéa har inte "fått någon häktad i två veckor"

Linnéa uppvisar inga tecken på psykopati.

Chrippa hade skador/blodig näve

Poliserna som grep honom beskrev honom som påverkad

Varför var det så viktigt att fria Chrippa och sätta dit Linnéa som misshandlare? Det blir komiskt, som när Mowgli ska boxas mot Baloo....
Citera
2024-04-22, 14:41
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Linnea bad om hjälp ja, men hon har inte uppmanat någon att ringa till polisen. Hon har till och med varit ovillig att samarbeta med polisen. Hur tycker du hon skulle ha gjort?
Om Chrippa spöar på henne och hon blir allvarligt rädd så är det väl fullt normalt att be någon om hjälp? Chrippa kunde ha låtit bli att puckla på henne från början, då hade han inte hamnat i häktet

Dåså då har ju Chrippa slagit henne o bör få sitt straff, HÅRT.

Om han inte har slagit henne så sitter hon som en psykopat o skriver på låtsas med sin vän som ska hjälpa henne.

Klart hon inte ville samarbeta med polisen!!! Hon har ju ljugit om misshandeln mot henne. Skulle inte heller samarbeta med polisen om jag visste jag ljugit.
Citera
2024-04-22, 14:43
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du har så fel.
Vilket är tragiskt, eftersom det innebär att även personer över 18 år tror på allt dom hör, bara det kommer från en idols mun. Likaså gör 12-åringarna.
Jocke, sa si eller Anjo sa så...

Det finns inte bara en sanning, när ska människor förstå det?
Det behöver inte vara antingen eller, det kan vara båda två eller ingen alls.
En sak är dock säker
Linnéa har inte "fått någon häktad i två veckor"

Linnéa uppvisar inga tecken på psykopati.

Chrippa hade skador/blodig näve

Poliserna som grep honom beskrev honom som påverkad

Varför var det så viktigt att fria Chrippa och sätta dit Linnéa som misshandlare? Det blir komiskt, som när Mowgli ska boxas mot Baloo....

Åter igen, en sanning ja, sanningen är att chrippa misshandlat Linnea eller att Linnea via sin vän fått chrippa häktad i två veckor, en av dom är sanningen.

Båda är lika illa.
Citera
2024-04-22, 14:46
Avslutad
Citat:

Om han inte har slagit henne så sitter hon som en psykopat o skriver på låtsas med sin vän som ska hjälpa henne.

Klart hon inte ville samarbeta med polisen!!! Hon har ju ljugit om misshandeln mot henne. Skulle inte heller samarbeta med polisen om jag visste jag ljugit.

Är du på riktigt, eller har du levt under en sten? Gör som Jockiboi, googla, läs på hur kvinnor agerar när dom lever med våld i nära relation. För att vilja vara så djävla kloka i den här tråden verkar väldigt få insatt i ett ämne som belyses allt starkare, speciellt dom senaste 20 åren. Något som däremot är stört är scenariot Anjo beskrev när han skulle återberätta hur Linnea gav sig på Chrippa i Sälen. Han, Anjo, borde också läsa på.
Citera
2024-04-22, 14:47
Avslutad
Citat:

Har du läst häktningspromemorian? Gör det och återkom sen.
Det finns graverande bevisning beskrivet däri, som visar på en helt annan brottslighet än misshandel.
Det handlar inte om doping heller..
Citera
2024-04-22, 14:51
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Är du på riktigt, eller har du levt under en sten? Gör som Jockiboi, googla, läs på hur kvinnor agerar när dom lever med våld i nära relation. För att vilja vara så djävla kloka i den här tråden verkar väldigt få insatt i ett ämne som belyses allt starkare, speciellt dom senaste 20 åren. Något som däremot är stört är scenariot Anjo beskrev när han skulle återberätta hur Linnea gav sig på Chrippa i Sälen. Han, Anjo, borde också läsa på.

Eller kan du läsa? Jag säger att ANTINGEN har Chrippa slagit Linnea ELLER så har hon via sin vän fått Chrippa häktad för ingenting.

Kvinnor kan agera hur de vill, irrelevant här. Det jag säger som ni inte förstår är att NÅGON ljuger.

För antingen har ju Chrippa slagit henne och ska således få sitt straff. Eller så har han INTE slagit henne och då har Linnea via sin vän sjukt nog fått honom häktad.
Citera
2024-04-22, 14:58
Avstängd
Citat:
Är du tappad? Dom har befunnit sig i Spanien längre än så, men be din nära polare ringa och anmäl, han kan lägga in det bland alla sin andra samtal till olycka myndigheter.
Vad är det du egentligen vill Chrippa? Du tycks ha svårt att släppa honom och Linnea. Nu har dom det bra, njuter av en tidig sommar och förbereder lilla c för förskolan
Släpp det, ni har väl allvarligare saker att bekymra er om?

Nej de kom till Spanien på natten till Tisdag! Så de har inte varit utomlands över en vecka Fel, fel, fel hela tiden.

Vad jag vill Chrippa? Denna tråden handlar väl om honom? Men ibland undrar man fan om den verkligen gör det. Ni verkar ju ha svårt att släppa ANDRA i denna tråden!

Det är ni som behöver släppa saker! Och Chrippa kommer ha allvarligare skit att bry sig om än Flashback snart. Ska bli underhållande när Linnea vänder sig mot Chrippa hur ni också kommer vända.

Var är bevisen?? Linnea skulle skicka till mig förra söndagen men inget kom och jag påminnde henne för 48 timmar sedan nu men då blev det jobbigt att öppna messenger.

Gå ut lite nu. Jag har varit ute 6 timmar. Det är skönt ute. Många fiskmåsar ute så ni kan känna att det finns nåt där ute med samma intelligenta nivå.
Citera
2024-04-22, 15:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
För det andra, så har ju Chrippa själv sagt flera gånger att han skulle kunna betala skulderna, men att han inte vill. Varför skulle då Jocke betala skulderna åt honom??

Chrippa betalade inte hyra då Jocke sade att han gjorde det. Så varför i helvete skulle Jocke betala skulderna då när Chrippa säger att han kan göra det själv. Så håller helt med dig.

Får kräftan in 2 miljoner från ingenstans tar han 2 miljoner i nya skulder och vi är här igen.
Citera
2024-04-22, 15:07
Avstängd
Citat:
Chrippa vill komma ut med sanningen, Jocke gör allt för att dölja den.

Hur stoppar Jocke Chrippa från att lägga upp Videos på sin egna kanal menar du?
Citera
2024-04-22, 15:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nej de kom till Spanien på natten till Tisdag! Så de har inte varit utomlands över en vecka Fel, fel, fel hela tiden.

Vad jag vill Chrippa? Denna tråden handlar väl om honom? Men ibland undrar man fan om den verkligen gör det. Ni verkar ju ha svårt att släppa ANDRA i denna tråden!

Det är ni som behöver släppa saker! Och Chrippa kommer ha allvarligare skit att bry sig om än Flashback snart. Ska bli underhållande när Linnea vänder sig mot Chrippa hur ni också kommer vända.

Var är bevisen?? Linnea skulle skicka till mig förra söndagen men inget kom och jag påminnde henne för 48 timmar sedan nu men då blev det jobbigt att öppna messenger.

Gå ut lite nu. Jag har varit ute 6 timmar. Det är skönt ute. Många fiskmåsar ute så ni kan känna att det finns nåt där ute med samma intelligenta nivå.
Du snackar om att andra stalkar, men själv sitter du alltså och kräver "bevis" från Linnéa via messenger?

Vad är det för allvarlig skit som Chrippa har att vänta, någonting som kommer få Linnéa att vända sig mot honom och så även vi som stöttar paret?
Intressant, jag ska skriva upp det i min bladlösa bok utan pärmar💤

Så fint stt du väljer att spendera din tid med likasinnade🐍

Är Linnéa skyldig dig någonting?
Låt henne vara ditt creep
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här