2024-04-22, 07:24
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Kan ju vara så att han använde AI, Rune skapade en Mollgan till sig själv?
Haha, årets skratt och rubriker! 😂 om stoppa pressarna, resume eller nojesbladet fottar när kronofogden hämtar Runars kinesisk AI sexdocka.
Senast redigerad av becko 2024-04-22 kl. 07:27.
Citera
2024-04-22, 07:33
Medlem
Någon som vet om det blir några fler 'Free speach', eller har han använt alla som kunde tänkas ställa upp (primadonnan i Suckunge har ju inte varit med ännu). Eller har han fått sparken även från den plattformen?
Citera
2024-04-22, 08:31
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag kan inte se norskens sociala medier.
Påstår han att kvinnan på bilden är hans flickvän?
Lägga ut bilder på vackra kvinnor kan han ju göra ändå.
Utan att ha sett henne, tvivlar jag också på att det skulle röra sig om en flickvän till norsken.
Han påstår ju faktiskt inte det. Han skriver bara att det där är en speciell tjej och säger grattis på födelsedagen. Det är allt. Och det är lite märkligt i sig, för är man nyförlälskad och har bestämt sig för att "komma ut" med sin nya tjej så vill man väl göra det a la mastodontkärlek? Alltså med tusen emojis och hjärtan, "äslkar dig" #duåjaförevigt och annat gulligull. Bilden är dessutom så opersonlig den kan bli. Hon är fixad - men inte för mycket*Det finns ingen bakgrund. Håret är lite för perfekt. Ser ut som en brud som gör reklam för stickade tröjor i morsans tidningar om hur man stickar tröjor... Hon ser ut som en tjej som bara gillar att ha sex för att skaffa barn.
Citera
2024-04-22, 08:41
Medlem
Tjejen på hans Insta KAN vara någon så odramatisk som ett syskonbarn. :-)
Citera
2024-04-22, 08:51
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Googlar man ”Tim Storey” förstår man illa kvickt varifrån Runar, Fulnar fått sina idéer… Närmast en blåkopia av upplägget…

(Tim Storey förverkligar sina idéer till skillnad emot Fulnar…)
Rune har sagt i en intervju att Tim var hans mentala tvillingbror. Det var nämligen Tim som vart andlig och mental ledare åt bl a Sting och Robert Downey Jr. Rune var bara en parasit som betalat för att få sitta med sällskapet. Robert och Sting hade betalat dyrt för att få fira gudstjänsst med Tim, just för att få slippa såna som Rune och Lekardal. Men tack vare att de viggade pengar ur kollekten hade de råd att åka dit och delta.

Kul fakta. Tydligen har Tim en syster som är gift med en svensk. De har en son som Carola dejtade något år efter skilsmässan. Måste ha svidit rejält i Runes sargade själ.

Rune fick faktiskt chansen att jobba lite med Tim... s entourage. Han fick göra en provpredikan i Australien inför en masspublik på väldigt många tusen personer. Det gick tydligen åt helvete. Rune fick åka hem med svansen mellan benen men berättar gärna för alla här hemma att han predikat för x antal tusen människor. På flera kontinenter dessutom. j<g vet inte om misslyckandet berodde på hans kackiga engelska, hans tveksamma teologi eller hans oförmåga att förstå bibeln? Ibland undrar jag om inte Rune är dyslektiker? Många av hans inlägg innehåller ganska grova stavfel, trots att det finns stavningskontroll. Någon skrev i denna tråd att han ibland stammar. Det kan ju ha gett han en del komplex.
Citera
2024-04-22, 12:43
Medlem
Det lilla kräket har nu lyckats få rättshjälp.
Han har dessutom gått med på att det hålls barnsamtal och att rätten inhämtar barnsamtalen. Jag har ingen aning om ifall han lyckats prata med ungarna själv före samtalen, vilket han tidigare krävt.

https://gofile.io/d/piZsrZ
Citera
2024-04-22, 13:03
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksitpeks
Tjejen på hans Insta KAN vara någon så odramatisk som ett syskonbarn. :-)
Kolla detaljerna. Öronen, tänderna, den skumma handen och ”skräpet” i håret. Det är en AI-bild Rune hittat på för att flytta fokus från sin egen misär.
Citera
2024-04-22, 13:31
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksitpeks
Det lilla kräket har nu lyckats få rättshjälp.
Han har dessutom gått med på att det hålls barnsamtal och att rätten inhämtar barnsamtalen. Jag har ingen aning om ifall han lyckats prata med ungarna själv före samtalen, vilket han tidigare krävt.

https://gofile.io/d/piZsrZ
Alla har i och för sig rätt till rättshjälp. Men det betyder att han inte har råd med egen advokat längre.
Det är möjligt att han försökt hjärntvätta sönerna att tala gott om honom, å andra sidan har ju Jessica gott om tid på sig att förklara sin syn på saken. Hon verkar vettig och vill väl mest att Rune ska få finnas kvar som far i bakgrunden och inte kunna påverka hennes planer med barnen. Rune är ju pank och bostadslös(?) och kan ju därmed inte ta något ansvar, hur mycket han än vill. Sedan tror jag barnen trots allt är lite rädda för Rune och att han pushar dem för hårt.
En annan sak är att Rune nu verkar ha ansökt om skyddad identitet, och det är såklart inte till hans fördel när det kommer till vårdnadsbiten... Han kan nog glömma det där.
Citera
2024-04-22, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Kolla detaljerna. Öronen, tänderna, den skumma handen och ”skräpet” i håret. Det är en AI-bild Rune hittat på för att flytta fokus från sin egen misär.
Nej hon finns på riktigt. Min kompis går hos henne på folktandvården.
Citera
2024-04-22, 13:57
Medlem
Men vet inte om dom har en relation.
Citera
2024-04-22, 14:11
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kollikock2
Nej hon finns på riktigt. Min kompis går hos henne på folktandvården.
Kan du i så fall berätta mer, vilken kommun eller vad hon heter? Hur har de träffats? Rune har väl inte råd att bleka tänderna längre?
Citera
2024-04-22, 14:14
Medlem
Vet inte mer än att hon bor i Uppsala. Lena heter hon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in