2024-04-21, 18:30
Medlem
https://www.instagram.com/stories/runarsogaard/3350665356317859460?igsh=c250Y2xvYTQ5czBr
Citera
2024-04-21, 18:32
Medlem
Det funkar kanske inte om ni är avstängda från hans konto
Citera
2024-04-21, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollikock2
Länken funkar inte om man själv inte har Insta, man måste vara inloggad där.
Citera
2024-04-21, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollikock2
Har tittat nu, ja fin tjej men jag tvivlar på att hon är hans flickvän.
Citera
2024-04-21, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Länken funkar inte om man själv inte har Insta, man måste vara inloggad där.
När du tittar på Runars reels då kan Runar se vem som har tittat. Inte så skoj att få en galning som Runar efter sig, så var försiktiga.
Citera
2024-04-21, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
När du tittar på Runars reels då kan Runar se vem som har tittat. Inte så skoj att få en galning som Runar efter sig, så var försiktiga.
Det är därför jag har Insta-kontot i annat namn, så man kan snoka runt anonymt, men tack för varningen 😀
Citera
2024-04-21, 20:32
Medlem
Citat:
Det är därför jag har Insta-kontot i annat namn, så man kan snoka runt anonymt, men tack för varningen 😀
Citera
2024-04-21, 23:19
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Har tittat nu, ja fin tjej men jag tvivlar på att hon är hans flickvän.
Är det hans tjej är jag Kalle Anka.
I så fall måste hon vara extremt korkad och Rune har ljugit sig blå. Han har inte råd med henne ens en helg.
Citera
2024-04-22, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
I så fall måste hon vara extremt korkad och Rune har ljugit sig blå. Han har inte råd med henne ens en helg.

Jag kan inte se norskens sociala medier.
Påstår han att kvinnan på bilden är hans flickvän?
Lägga ut bilder på vackra kvinnor kan han ju göra ändå.
Utan att ha sett henne, tvivlar jag också på att det skulle röra sig om en flickvän till norsken.
Citera
2024-04-22, 05:50
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ja, för någon med egenskaper som psykopati och narcissism, möjlig psykos och press blir snarare fortsatt social isolering och fler bedrägerier troligare.

Några scenarier:

1. Runar fortsätter manipulera sin sociala status och kapacitet genom lögner och påhitt och falska påståenden om relationer som inte existerar.

2. Runar kan under press anlita någon som ska framstå som partner eller vän i sociala situationer eller på sociala medier, för att upprätthålla en fasad av normalitet och popularitet.

3. Att skapa eller dela falska AI-bilder för att stärka en falsk fasad är helt i linje med hur en person med psykopati och narcissism skulle manipulera andras uppfattningar.

4. Under svår stress eller om personen känner sig trängd finns det en risk för eskalering till skadligt våld, antingen mot sig själv eller andra.

Det är viktigt att närma sig Runar med försiktighet och överväga att involvera professionellt skydd om det finns oro för säkerhet.
Senast redigerad av becko 2024-04-22 kl. 05:58.
Citera
2024-04-22, 05:53
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:

Kan ju vara så att han använde AI, Rune skapade en Mollgan till sig själv?
Citera
2024-04-22, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975

Därför har jag blivit blockad Lika duktig och lika LITE att göra som primadonnan ute i Suckunge som också har massor av tid att blockeliblocka kanske nya följare Det märks att Tånar-dåren har lite erfarenhet från sociala medier
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in