2024-04-21, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lecapitaine
Nu har Christy bekräftat att Tony inte är pappa till Melissa. Så nu behöver ingen spekulera längre:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/pPg5gE/alskar-alskar-inte-christy-bekraftar-tony-ar-inte-melissas-pappa?utm_medium=SocialEchobox&utm_source=Facebook &fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1tGLkTYJvsVpvPmcRKRmu6 6gPYeSL2V3BCn2fXSaZ4lF-fzpmx2VMhW40_aem_Aaxp45bMGcz k07oWHhbehRwBYxR_m_FJkOpfdbf375Vy42UQYbAYkpN8IMLjD sl-8OY-aiQjSL8nbnH_11BjodHh#Echobox=1713614578
Se inlägg 2394
Citera
2024-04-21, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattsvansarna
Jag har helt missat att christy skulle vara gravid igen. Har det framkommit i programmet och när i så fall? Hur länge har det varit känt?
Barnet är fött. Finns en del bilder på hennes IG.
Citera
2024-04-21, 13:37
Medlem
Denna säsong är det ännu mer pinsamma par, det är så man baxnar.
Rolf och Vilai är det roligaste paret. Det är svårt att sätta fingret på vad som är Roffes problem. Är han sjuk? Har han varit sjuk? Så blek och inte ens ögonbryn kvar. Varför har han alla dessa tatueringar (folk i 60+ brukar inte ha det, som nån annan skrev, annat än om de är gamla sjömän eller kåkfarare. Han ser ohälsosam ut, saknar tänder och röker. Och är en så desperat han att han ska gosa med på ett kvävande sätt, t om Vilais mamma. Som en anakonda. När han inte ens hade vett nog att fatta att man inte kan gå till ett äventyrsbad iklädd kalsonger, skrattade jag-. Men vad kunde man förvänta sig? Han packade ju bara ner typ tre par kallingar, några T-shirts och en tandborste- tror han är ofräsch överlag.

Han och Vilai är lätta att hitta på Facebook. Där kan man se att hon kom hit i vintras och de gick på museum och annat i Stockholm. Sen har han varit nere en vända till hos henne.
Hon och mamman verkar försörja sig på att odla och sälja svamp. den ätliga sorten.
Jag har väldigt svårt att se att detta är äkta kärlek, tycker också synd om hennes barn om hon flyttar.
Men i Thailand verkar det vanligt att barnen tas om hand av far- eller morföräldrarna.

Vad det gäller Fiona så tror jag hon vill ha ett barn för att få stanna, men också för att ärva Lars. Barn ärver först. Och Lars har väl ett eller två biologiska barn? Så det gäller att roffa åt sig. De är ju inte ens gifta, så o han trillar av pinnen får Fiona ingenting. Även om de är gifta, ärver barnen först och har rätt att få ut sitt arv direkt.
Citera
2024-04-21, 16:25
Medlem
Annika är ju bäst i hela serien, som jag skrattar åt henne, hon är ren humor! Hon är ju ascool och borde få ett eget TV-program! Vilket original som säger vad hon tycker, säger sanningen och kan ryta ifrån åt vad som helst! Annika for president!
Citera
2024-04-21, 19:33
Medlem
"Batikhäxan" Robin och Angelin gifte sig 25/11 förra året i Indien. Httade en video på tillställningen, som sändes live på Youtube när det begav sig.

https://www.youtube.com/watch?v=12DiffggCVs

Rättar också mig själv angående Lars och Fiona. De är gifta och hon är skriven på hans adress.
Citera
2024-04-21, 19:37
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Ja, däremot är hon arbetslös så vet inte riktigt hur hon försörjer sig.

Rolf bor numera o ett hus på 122 kvm med en man och en kvinna.
Ser man på hennes facebook så ser man något annat än vad som visas på tv. Dom ser lyckliga ut, han ser annorlunda ut än på tv. Men man ser också att hans pappa verkar ha gått bort 2022. Man ser också att Vilai och hennes familj verkar ha en spritt ny pickup. Och att det ser ut som att dom bygger nytt hus eller nåt. Och han har finare kläder. Kan han ha ärvt en massa pengar?
Citera
2024-04-21, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Ser man på hennes facebook så ser man något annat än vad som visas på tv. Dom ser lyckliga ut, han ser annorlunda ut än på tv. Men man ser också att hans pappa verkar ha gått bort 2022. Man ser också att Vilai och hennes familj verkar ha en spritt ny pickup. Och att det ser ut som att dom bygger nytt hus eller nåt. Och han har finare kläder. Kan han ha ärvt en massa pengar?

Oj, vilken skillnad! Du har verkligen rätt. Jag blir glad för bådas skull, kärlek och god mat har nog gjort Rolf gott. (De filmade väl Rolf under en väldigt ångestfylld tid, då när de träffades första gången och han trodde att hon skulle få följa med honom hem med en gång, produktionen gillar ju konflikter och lidande).
Har han fått ärva, så använder han ju pengarna på ett bra sätt, som gagnar hela familjens försörjning ser det ut som.
Citera
2024-04-21, 20:00
Medlem
Korinne verkar bo på Island numera. Spelar i deras basketlag Fjolnir W. Så det är nog slut mellan henne och Amanda.
Citera
2024-04-22, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Oj, vilken skillnad! Du har verkligen rätt. Jag blir glad för bådas skull, kärlek och god mat har nog gjort Rolf gott. (De filmade väl Rolf under en väldigt ångestfylld tid, då när de träffades första gången och han trodde att hon skulle få följa med honom hem med en gång, produktionen gillar ju konflikter och lidande).
Har han fått ärva, så använder han ju pengarna på ett bra sätt, som gagnar hela familjens försörjning ser det ut som.

Vad heter hon på fb?
Citera
2024-04-22, 15:12
Medlem
Funderar på om Rolf har någon åkomma. Saknar både tänder och ögonbryn. Ser allmänt ofräsch ut. Det luktar nästan genom tv-rutan.. Kan inte låta bli att tycka iaf lite synd om dessa asiatkvinnor som tvingas ligga med dessa grisar. Fyfan alltså.
Citera
2024-04-22, 15:25
Medlem
Bakarettans avatar
Att ens en tv-kanal får för sej att ens tänka tanken att göra ett skitprogram som detta det övergår mitt förstånd.
"Nu ska vi minsann skapa ett program där udda människor träffar andra udda människor. Det tjänar vi pengar på !"
Till er som ställer upp kan jag bara beklaga.
Å andra sidan får ni skylla er själva.
Ställer man upp på att bli uthängd via media..tja då får man ta det.
Citera
2024-04-22, 16:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Jag kan faktiskt känna mig illa berörd hur rika i västerlandet ser ner på dessa barflickor. Tror man att det är nåt de älskar att göra? Vara omkring en massa äckliga västerländska gubbar och passa upp dom för att få ihop pengar så familjen slipper svälten? Tror ni inte att de helst av allt skulle vilja göra nåt annat? Christy sa en gång att det är svårt att få jobb och då menade hon ett vanligt jobb.

Tur hon träffade Tony. Hon grät i sista programmet av rädsla att bli övergiven av Tony, för då vet hon hur hennes liv kommer att bli igen. Och det här med graviditetsveckor för sista barnet, hur kan man påstå sig veta hur många de är och när hon skulle ha fött. Så mycket elaka spekulationer, precis som om man var på plats eller skulle vara hennes läkare. Fy och usch säger jag bara.
Du är rätt fördomsfull när du tror att det blir så jävla eländigt för henne om hon mister Tony.
Ja, rent ekonomiskt blir det ju tufft, men det blir det ju här också om hon inte får jobb.

I Thailand har hon sin familj, vänner och kultur där man tar hand om varandra. Ett bättre klimat överlag, skulle jag vilja påstå. Och då snackar jag inte bara väder. Att vara fattig är jobbigt, men det gör inte en människa olycklig per automatik, om man har människor omkring sig som man älskar.

I deras kultur tar man hand om varandra, Tony får vara beredd på att det ska skickas hem pengar, oavsett om hon jobbar ihop dem själv eller inte.

Bra kultur, tycker jag. Här sätter vi våra äldre på hem och besöker dom inte. Vi är för egoistiska.
Senast redigerad av Pripps3.5 2024-04-22 kl. 16:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in