Citat:
Ursprungligen postat av
Fittfitta
Du lägger alldeles för mycket energi på en person som gissningsvis inte ens är byxmyndig.
Tycker jag lägger precis lagom tid. Fördriver tiden lite bara.
Citat:
Ursprungligen postat av
aborterabrudfoster
Du är väldigt osäker på dig själv. Tragikomiskt på allra högsta grad. Jobba på dig själv och bli mer manlig.
Kanske skulle överväga det om någon jag respekterade sa det. Fast inte ens då. Jag har inget behov av att uppfattas som manlig av andra.
Citat:
Det finns inte något som är så korkat som aktier. Alltså jag fattar inte vad det inte är du förstår. AKTIER ÄR INGET FÖR GEMENE MAN.
Det är definitivt något för gemene man så länge man håller sig till någorlunda säkra aktier. Och du skrev faktiskt detta i trådstarten:
Citat:
Har aldrig någonsin sysslat med aktier och kommer aldrig heller att göra. På samma sätt som att jag inte gamblar.
Att jämföra aktiehandel med gambling är korkat. Om du siktar in dig på vissa typer av aktiehandel, såsom att vilt köpa vilka aktier som helst eller att försöka daytrada så finns det en poäng i jämförelsen. Men absolut inte om du håller dig till mer säkra kort.
Är det inte lite ironiskt att jag kommer ha råd att köpa många saker jag inte vill ha men som du suktar över för att få känna dig manlig?
Du kan ju dock ha en väldigt stor poäng i att du tillhör minoriteten som inte bör pyssla med aktier. När du har förstått vad jag menade med det tycker jag du ska tatuera in "Självinsikt" i pannan.