Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Som jag skrev så hade även Julia fill tillgång till Chrippas inloggningar och konton. Hon hade också ett intresse av att ställa till det för Chrippa, jag menar hon är ju inte direkt den skarpaste kniven i lådan
Mja hon hade väl till en del men det känns väl inte så troligt att Chrippa skulle vara inloggad på sitt eget youtube-konto på lilltjejens padda såvida han inte vill bli rekommenderad barnprogram själv?
Och visst hade Julia tillgång till åtminstone något konto uppenbarligen iom att de kunde plocka fram printsen som spreds i början men hur vet man om det var flera olika konton på olika plattformar?
Att Linneas nummer var länkat i kombination med att Chrippa möjligtvis var på väg att lämna/blev påkommen med att skriva som han gjorde till Julia plus att Linnea stod bakom att Chrippa blev gripen (även om det skulle vara en befogad insats och gripning, något jag inte lägger vikt vid nu utan syftar bara på att polisen kom dit och även om hon inte själv var den som faktiskt ringde så påkallade hon det) är ju dock det som ändå talar starkast nu