2024-04-21, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lungcancer
Linnea är ju inte svartsjuk, det är mest Chrippa som är
Haha om du inte tror kvinnor är svartsjuka har du inte varit med många. Skillnaden i detta är väl bara att hennes inte behövts visas på något vis i denna soppa. Bakom kameror, ljudklipp och stängda dörrar kan annat ske.
Citera
2024-04-21, 09:36
Avstängd
Citat:

Inte det minsta svartsjuk på C, Jonna och Olivia?
Citera
2024-04-21, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Bara för att Lokal skriver i sin story om något han själv insåg för flera år sedan betyder det inte att Chrippa skall ta hjälp av honom. Vad jag vet så gick det rätt många timmar innan han ens visste av detta. Folk kommenterade att han borde läsa för att det var bra, och det var bra, riktigt bra

Skillnaden mellan kräftan och Lokal var att Lokal insåg när alla lögner blivit avslöjade en efter en och då tog han sitt förnuft till fånga, tog ett steg tillbaka, konverterade till Islam och sedan dess håller en ganska anonym låda på sociala medier.

Kräftan har inte kommit till insikt än att ALLA hans lögner avslöjas i samma stund som dom lämnar hans mun.
T.ex. otroheten, lägenhetskontraktet, hyra bil, manipulerade meddelanden, klippta videos m.m

Ja just det, undra när han släpper pappret från söderstaden med ”bara” en störning efter Julia flyttade.
Han skulle ju visa det eftersom det ”råkade” bli ett hack i videon

😂
Citera
2024-04-21, 10:45
Avstängd
Tänk er Chrippa och Linnea i intervju med en journalist:¨

- Vi har massa bevis som kan krossa Jocke!
- Jaha. Vad är det för bevis?
- Ljudklipp osv. Han är totalt besatt. Vi kommer sänka honom.
- Aa han förstör vårt liv.
- Vi gråter oss till sömns varje natt
- Vad hemskt. Men fram med bevisen då?
- Nää vi jobbar inte så. Vi sjunker inte till deras nivå.
- Exakt. Men vi har massa bevis. Och de förstör våra liv!
.- Ja även min kusins mammas brors sysslings grannes liv förstör de.

Citera
2024-04-21, 10:57
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Var det inte Linnea som skulle ta livet av sig om Chrippa lämnade henne?
Om jag har bevis på det? Nej men var det inte sådant som framkom bland alla SMS i början?
Jag vet inte?
Dom är lika svartsjuka bägge 2 men just detta - Ta livet av mig kortet är en red flag tycker jag.
Nej ursh.. Svartsjuka är inte charmigt.
Jag tror inte Chrippa är så svartsjuk. Han har nog inga problem alls att fixa en ny ung korkad tjej och det vet även Linnea.
Linnea har väl sett upp till Lundell som många andra småglin?
Citera
2024-04-21, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
"Jocke ljög om att polis jagade mig. Jag fick panik. Sen PLÖTSLIGT var jag häktad". 😁

Tänk att denna man som förtalat Rask oprovocerat i 1.5 år, är dömd för flera brott, har höga skulder, suttit häktad, ett opassande språkbruk framför barnet, har droger hemma med ett barn osv, att denna oskyldiga man fått sitt liv förstört av monstret Jocke. Pga avundsjuka pga en brud 😎

Var fan är bevisen??? Kommer inget på YT eller på Messenger där Linnea lovat mig! Jag är den första att erkänna när bevis kommer och vad det innehåller.

Det vi dock fått se:
7 sek video
Sms tagna med kamera
Vittnesmål
Deras pundiga liv de själva filmar
Fortkörning de själva filmar
Deras ekonomier
Deras domar
Deras konkurser

Jag vill se bevisen på Jocke idag!!

Skitsnack. Var du ens insatt i hur det såg ut när Chrippa "förtalade" Rask. Det var en kommentar i en del av en video där han drog ett skämt om Rasks arbetslöshet eller lathet eller om något knäppt han sagt i sina videor. Att Rask blev kränkt av det kan man bara räkna med, men han blir ju kränkt av allting. Det är hans eget problem, han måste söka hjälp för sina personlighetsstörningar som gör att han tar åt sig så mycket. Hans kränkthet rättfärdigar inte flera timmars material av grova förtal.

Att Chrippa gick på Rask är hedervärt, för det började i samband med att Rask hade fått för sig att han skulle manipulera sina följare och hela sin familj att han hade psykisk ohälsa. För att få sympati och för att skaffa sig en giltig ursäkt varför han inte hade ett jobb när Youtube inte betalade sig och när han satt med hundratusen kr hos kronofogden p.g.a skadestånd han inte kunde betala.

Exempel på Rasks beteende under den tiden: https://youtu.be/a9Ho_sziXUM?t=66

Istället för att få tummen ur röven så bedrog han en person som led av psykisk sjukdom på riktigt att betala skadestånden och lotta ut ytterligare 400 000 kr av sina pengar på Rasks kanal. Detta fick han mycket kritik för av bl.a Chrippa. Det var helt befogad kritik, och Rask förtjänade den. Men att han inte tyckte det var kul det förstår jag, för han är en väldigt störd man. och kritik är kanske det värsta han vet. Problemet uppstår när så många agerar flygande apor åt narcissisten och hjälper honom att upprepa lögnen att han blivit förtalad i flera år, på så sätt kan han rättfärdiga sin egen brottslighet.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-04-21 kl. 11:28.
Citera
2024-04-21, 11:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Haha, börjar ta hjälp av Lokal, då vet man att det inte finns mycket krut kvar 😂😂
Jag poängterade att videon och uttalandena var två år gamla, jag tror knappast att Lokal har kontakt med någon av dom inblandade, han har först nu "uttalat" sig genom två inlägg i text på sin instastory, för att han vet vad som pågår, precis det som somliga försöker förlöjliga och tysta ner.
Det finns anledningar till att så många människor dragit sig tillbaka och undviker att nämna Voldemort...
Citera
2024-04-21, 11:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Skitsnack. Var du ens insatt i hur det såg ut när Chrippa "förtalade" Rask. Det var en kommentar i en del av en video där han drog ett skämt om Rasks arbetslöshet eller lathet eller om något knäppt han sagt i sina videor. Att Rask blev kränkt av det kan man bara räkna med, men han blir ju kränkt av allting. Det är hans eget problem, han måste söka hjälp för sina personlighetsstörningar som gör att han tar åt sig så mycket. Hans kränkthet rättfärdigar inte flera timmars material av grova förtal.

Det var nästan varje video i 1.5 år. inte en gång! Rask har första parket när Chrippa ska lägga sig i sn grävda grav.
Citera
2024-04-21, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det var nästan varje video i 1.5 år. inte en gång! Rask har första parket när Chrippa ska lägga sig i sn grävda grav.

Nej, det var i var och varannan video och max ett par sekunder per video. Kommentarerna var av karaktären hur lat Rask eller hur Rask vägrar att jobba. Helt objektiva faktum som slashasen knappt själv förnekar. Han FÖRTJÄNADE DET, det är INTE synd om Rask för att han fick dessa kommentarer. Det ska vi vara på det klara med. Sedan att det är så långt ifrån att syna allt han gör i detalj, sitta och spela upp hela hans videor och kommentera allt han säger, delge saker från folk som skickar PM, sitta och totalbevaka hans Instagram och göra videor om det, hänga ut inte bara honom utan hela hans familj. Det Chrippa gjorde i sina videor är inte ens i närheten av det Rask gör nu, och det kan inte ens den mest inbitna hataren som du förneka. Kan du det, då har du inte ens sett dessa videor från första början. Du upprepar bara lögnen som Baronen spridit till sina flygande apor, antagligen för att det passar din egen agenda.
Citera
2024-04-21, 11:56
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nej, det var i var och varannan video och max ett par sekunder per video. Kommentarerna var av karaktären hur lat Rask eller hur Rask vägrar att jobba. Helt objektiva faktum som slashasen knappt själv förnekar. Han FÖRTJÄNADE DET, det är INTE synd om Rask för att han fick dessa kommentarer. Det ska vi vara på det klara med. Sedan att det är så långt ifrån att syna allt han gör i detalj, sitta och spela upp hela hans videor och kommentera allt han säger, delge saker från folk som skickar PM, sitta och totalbevaka hans Instagram och göra videor om det, hänga ut inte bara honom utan hela hans familj. Det Chrippa gjorde i sina videor är inte ens i närheten av det Rask gör nu, och det kan inte ens den mest inbitna hataren som du förneka. Kan du det, då har du inte ens sett dessa videor från första början. Du upprepar bara lögnen som Baronen spridit till sina flygande apor, antagligen för att det passar din egen agenda.

Och likväl förtjänar Chrippa all skit om honom som rask laddar upp.

Lika barn leka bäst.
Citera
2024-04-21, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag poängterade att videon och uttalandena var två år gamla, jag tror knappast att Lokal har kontakt med någon av dom inblandade, han har först nu "uttalat" sig genom två inlägg i text på sin instastory, för att han vet vad som pågår, precis det som somliga försöker förlöjliga och tysta ner.
Det finns anledningar till att så många människor dragit sig tillbaka och undviker att nämna Voldemort...

Kräftan, Lokal, Golof och TattarTobbe
Vilken jävla liga av clowner😂

Alla har försökt att ”avslöja” Jocke.
Golof sitter i spanske fängelse
TattarTobbe gick upp i rök
Lokal är en av dom mist intressanta personerna på sociala medier idag

Kräftan har nog några sprattel kvar innan han drunknar i sin egen pisspöl
Citera
2024-04-21, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Och likväl förtjänar Chrippa all skit om honom som rask laddar upp.

Lika barn leka bäst.

Det får man för all del tycka. Det är en annan sak att säga att han förtjänar det för att han förtjänar all skit han kan få än det är att sprida lögnen att Rask ju faktiskt har rätt till att bete sig som han gör för Chrippa var så dum mot honom förut. Det är det som sticker i ögonen på mig. Det är verkligen inte synd om Rask. Han förtjänar att få ansiktet slaget till oigenkännlighet. Det är på den nivån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in