2024-04-21, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
flams
Varför ville Linnea ha Jockes autograf?
Besatt av familjen Lundell så fick hon napp på Skabbe istället vid samma tidpunkt, den mest korkade individen som fått andas på denna sida 2000-talet.

Fokus..
Senast redigerad av toonajnwan 2024-04-21 kl. 00:06.
Citera
2024-04-21, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Varför ville Linnea ha Jockes autograf?
Besatt av familjen Lundell så fick hon napp på Skabbe istället vid samma tidpunkt, den mest korkade individen som fått andas på denna sida 2000-talet.

Fokus..
Berätta mer om på vilket sätt hennes besatthet yttrade sig och berätta gärna om den där autografen Linnea ska ha velat ha?

Bifoga gärna bevis om det finns.

Jag förstår att Joakim Lundell har svårt att acceptera att bli bortvald av Linnea.

Såg du Chrippas live ikväll?
Senast redigerad av Pallal 2024-04-21 kl. 00:19.
Citera
2024-04-21, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Rask och Anjo lever på att göra videos där de pratar ner Chrippa grovt utan att våga bemöta honom live. De är så jävla ointressanta så de kan inte få visningar genom att vara underhållande själva utan deras mobbning är vad som ger views och cash.
Jocke behöver inte Chrippa Gate för att få tittare utan han vill bara förstöra Chrippas liv för att jävlas, precis som han i någon mån förstörde sin egen morsas liv med sin skitbok.

Chrippa är en speciell person med låg moral när det handlar om lån men jämfört med Jocke, Anjo och Rask som aldrig jobbat och inte funkar socialt så är Chrippa relativt normal, man nästan sympatiserar med honom och hoppas att förtalen ska sluta från Rask och Anjo, men de kan inte tjäna pengar på sig själva utan är beroende av Chrippa. Jocke lär aldrig sluta, han är för besatt av att tycka synd om sig själv offentligt och känna sig sviken av Chrippa. En normal offentlig person hade tagit familjedramat privat men Jocke skiter i hur andra påverkas av sina offentliga uthängningar.

Så är det. Att Rask håller sig som bättre än Chrille och så mycket mer välfungerande på alla fronter är något man nästan får kräksmak i munnen av. Han rättfärdigar sitt drev med att Chrippa utsatt honom för åratal av förtal, och att det var han som gjorde honom till en skrattko och att hans kommentarsfält såg ut som Chrippas gör just nu p.g.a honom. Idioterna som inte har faktan köper det, och upprepar bara skiten. Sanningen är att Rask gjorde sig till en jävla skrattko på egen hand, och han är fortfarande det hos väldigt många. Han kan bara hålla sig i illusionen att han inte är det längre eftersom det idag vägs upp av massa positiva kommentarer från den lågbegåvade pöbeln som numer hatar Chrippa och kommer att älska alla som snackar skit om honom.

Sanningen är att Chrippa liksom många andra bara fann att Rask var en skrattretande filur. Detta gav han uttryck för genom att fälla en pik här och där om Rasks arbetslöshet och hur lat han är. Aldrig var det mer än ett par sekunder av en video som ägnades åt att göra sig lustig över Rask. Det har aldrig handlat om långa videor där han synat allt Rask ägnar sig åt i detalj.

Någonstans förstår Rask själv att han har gått till överdrifter. Därför inleder han varenda video med att visa vad hans egna fans röstat om han ska göra en ny video om Chrippa på hans egen Instagram, och att en klar majoritet alltid röstar för det. Som om man kunde förvänta sig ett annat resultat på den målgruppen.

Rask drar det oerhört långt. Han inte bara förtalar Chrippa, även hans flickvän, hans ex och hans mor får videor i uthängningsdrevet. Han är helt förblindad av alla visningar det genererar och glömmer därav bort att det var precis det här beteendet som för ett par år sedan fick honom dömd för brottslighet. Ändå framställer han sig som en exemplarisk förälder, när han till och med riskerar sin egen frihet för att jakten efter uppmärksamhet är viktigare.
Citera
2024-04-21, 05:37
Medlem
Lungcancers avatar
Linnea är ju inte svartsjuk, det är mest Chrippa som är
Citera
2024-04-21, 08:08
Avslutad
https://youtu.be/GUtbtZdPZ9I?si=xwKbkMnVY_KQz0jF

Här är ett väldigt intressant samtal från och med Lokal, som gjordes för två år sen, gällande hur Jocke, Rask och Anjo "arbetar" även Chrippa talas det om, men han fick beröm för hur han utvecklades, i dagarna postade Lokal några mycket klarsynta inlägg på instastory om vad Chrippa o Linnea utsätts för idagsläget.
Citera
2024-04-21, 08:33
Avstängd
"Jocke ljög om att polis jagade mig. Jag fick panik. Sen PLÖTSLIGT var jag häktad". 😁

Tänk att denna man som förtalat Rask oprovocerat i 1.5 år, är dömd för flera brott, har höga skulder, suttit häktad, ett opassande språkbruk framför barnet, har droger hemma med ett barn osv, att denna oskyldiga man fått sitt liv förstört av monstret Jocke. Pga avundsjuka pga en brud 😎

Var fan är bevisen??? Kommer inget på YT eller på Messenger där Linnea lovat mig! Jag är den första att erkänna när bevis kommer och vad det innehåller.

Det vi dock fått se:
7 sek video
Sms tagna med kamera
Vittnesmål
Deras pundiga liv de själva filmar
Fortkörning de själva filmar
Deras ekonomier
Deras domar
Deras konkurser

Jag vill se bevisen på Jocke idag!!
Citera
2024-04-21, 08:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/GUtbtZdPZ9I?si=xwKbkMnVY_KQz0jF

Här är ett väldigt intressant samtal från och med Lokal, som gjordes för två år sen, gällande hur Jocke, Rask och Anjo "arbetar" även Chrippa talas det om, men han fick beröm för hur han utvecklades, i dagarna postade Lokal några mycket klarsynta inlägg på instastory om vad Chrippa o Linnea utsätts för idagsläget.

Ja just det, hittade dessa, kloka ord som Chrippa borde ta till sig

https://ibb.co/7tqsS8B
https://ibb.co/G90LZpx
https://ibb.co/RypSSTk
Citera
2024-04-21, 08:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Haha, börjar ta hjälp av Lokal, då vet man att det inte finns mycket krut kvar 😂😂

Bara för att Lokal skriver i sin story om något han själv insåg för flera år sedan betyder det inte att Chrippa skall ta hjälp av honom. Vad jag vet så gick det rätt många timmar innan han ens visste av detta. Folk kommenterade att han borde läsa för att det var bra, och det var bra, riktigt bra
Citera
2024-04-21, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Du vet allt sa du, om du inte vet så tar du reda på det, har du glömt?

Så svara på frågan.
Nej, jag ser inte på några löjliga lives.

Inte jag heller eftersom det ändå inte ger något. Men däremot kan jag säga att när gamla Chrippa drog igång såg jag eftersom det var så energifyllt.

Ja du har rätt, det glöms titt som tätt beroende på vad som är syftet.
Citera
2024-04-21, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Berätta mer om på vilket sätt hennes besatthet yttrade sig och berätta gärna om den där autografen Linnea ska ha velat ha?

Bifoga gärna bevis om det finns.

Jag förstår att Joakim Lundell har svårt att acceptera att bli bortvald av Linnea.

Såg du Chrippas live ikväll?

Kan du ge oss ett enda bevis på att Jocke skulle velat ha Linnea? Det tror jag inte en sekund på tills du kan prestera bevis. Här tror jag att du endast vill ha ett fokusförflytt.
Citera
2024-04-21, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Var det därför fillersprinsessan skriver och frågar om zigenaren varit och flörtat hos andra...Tilliten är enorm mellan dessa 2 avarter, de ger sken utåt att allt är bra, men när kameran är av är det bråk och ångest som upptar stor del av deras liv..

Det klassiska, mellan 4 väggar.
Citera
2024-04-21, 09:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Kan du ge oss ett enda bevis på att Jocke skulle velat ha Linnea? Det tror jag inte en sekund på tills du kan prestera bevis. Här tror jag att du endast vill ha ett fokusförflytt.

Finns inga bevis. Skulle det finnas bevis hade det publicerats snabbare än ljusets hastighet.

"Jag är inte sådan" funkar inte som argument när nån samtidigt förstör ens liv.

Alla bevis på Linnea har dock inte kommit ut! Kan det vara därför inga bevis kommer på Jocke också?

Tänk allt vi sett. Tänk då det vi INTE sett!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in