2024-04-21, 00:11
Medlem
erektidiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Jo det är en kraftig fobi när man likställer och hatar ALLA medborgare i ett land bara för att man inte gillar dess ledning!

Googla "Evan Gershkovich"
Citera
2024-04-21, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Vad tycker du om fobin putler lider av, o som nu lett till flera hundratusen döda o
Helt förstörda städer,, ?
Är ingen fobi utan en effekt av att USA försökt att ta över Ukraina med alla medel och ett enormt misslyckande av Zelensky som svikit sitt vallöfte om att mäkla fred i det ukrainska inbördeskriget. -Istllet trappade han upp det!
Citera
2024-04-21, 00:13
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pebbis
Skabb-Olga snygg?!!? Vad lirar du i för jävla division? Kraftigt brytningsfel? Skelögd? Kamma dig för fan

Jag är flintskallig så jag kan inte kamma mig. Och är 50+ så skabbolga är ung för mig, men om frugan tittar bort så skulle jag kunna tänka mig att hångla med henne, eller så runkar jag istället.

Men nu är vi OT och jag diskuterar inget mer om skabbolga är ful eller snygg. Men jag tycker hon ser rätt bra ut..
Citera
2024-04-21, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dystopikern
Ditt argument är obegripligt.
Nej inte om man känner till Zelensky och hans nassepolares historia!
Citera
2024-04-21, 00:20
Medlem
Silfverryggs avatar
Citat:
Är ingen fobi utan en effekt av att USA försökt att ta över Ukraina med alla medel och ett enormt misslyckande av Zelensky som svikit sitt vallöfte om att mäkla fred i det ukrainska inbördeskriget. -Istllet trappade han upp det!

Men du är helt för att ryssen vill ta över Ukraina och andra stater? Hyckleri och dubbelmoral säger jag.
Citera
2024-04-21, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverrygg
Men du är helt för att ryssen vill ta över Ukraina och andra stater? Hyckleri och dubbelmoral säger jag.
Förstår det men jag är realist! USA kämpar för sitt liv och sin överdrivet höga position i näringskedjan som alltmer hotas av framförallt Kina och Ryssland inte för Ukrainas skull.
Citera
2024-04-21, 00:32
Medlem
Grontarskonts avatar
Många Vatniks inne nu med irrationella idéer och försvar av orcharmen.

De sprider bara en massa dynga och rena lögner!

En död ryss är en bra ryss! Slava Ukraina!
Citera
2024-04-21, 00:33
Medlem
Silfverryggs avatar
Citat:
Förstår det men jag är realist! USA kämpar för sitt liv och sin överdrivet höga position i näringskedjan som alltmer hotas av framförallt Kina och Ryssland inte för Ukrainas skull.

Alla stater slåss för sin överlevnad, men av ca 190 länder så är det 3-4 länder som fortfarande sysslar med annektering av andras territorium ā la 1800-tal. Ryssen är en av dem. De andra staterna uschrael, panda-kina och vene-vuvuzuela.
Citera
2024-04-21, 00:39
Medlem
Dystopikerns avatar
Citat:
Nej inte om man känner till Zelensky och hans nassepolares historia!

Varifrån hämtar du din information?

Din kommentar rörande "nassespolare" känns helt verklighetsfrämmande.
Citera
2024-04-21, 00:42
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Den gamla lögnen igen.
Zelensky lovade att aldrig ge upp territorium.

Citat:
We must win peace for Ukraine. From the guarantors of the Budapest Memorandum and our partners in the EU, We will formally request support for Ukraine in our effort to end the war, to return the temporarily occupied territories, and to force the aggressor to pay for the damage that was caused. Surrendering our national interests and territories cannot be subject to any negotiation.
https://geohistory.today/volodymyr-zelensky-campaign-platform-english/
Citera
2024-04-21, 00:45
Medlem
Vaginalketchups avatar
Underbart, ryzztrollen går full retard nu efter att stödpaketet klubbats.

Nu kommer det dö ryzzar

Tar en 🍺 och njuter

Ska bli intressant den närmaste månaden
Citera
2024-04-21, 01:00
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
"Fler ukrainare kommer att dö!!"
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4Bj8yo/usa-godkanner-enormt-stodpaket-till-ukraina

Dansbandskungen i världens största mångkultur har talat..
Nazism! Satanism! Judesatanism! Nazistjudar! Ryssofobi!
Inte konstigt att enbart araber, serber, kommunistkineser och andra mongoloider står på ryssens sida.
Ryssar måste vara det mest patetiska och värdelösa folk som någonsin existerat

Nästan så man skulle tro att Doktor Radovan Karadzic eller Slobodan Milosevic återuppstått ur sina gravar. Peskov låter som en serbisk dålig förlorare efter att precis begått folkmord och vevar på med hot i väntan på att Nato-vapen ska tillintetgöra de ansvariga krigsförbrytarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in