Så Roma spelar 3 matcher på 6 dagar mot Bologna, Udinese och Napoli
Vilket skämt, vad är det för planering? Roma bör överklaga och få flytta matchen till ett annat datum.
Romas matcher därefter: Leverkusen, Juventus, Leverkusen och Atalanta.
Vissa veckor jobbar jag varje dag, det blir då sju arbetsdagar på sju dagar.
Vilket skämt, vad är det för planering? Roma bör överklaga och få flytta matchen till ett annat datum.
Vad jag vet, så kommer Roma överklaga, då klubben skrev en "CLUB STATEMENT" dels så har Roma tuffare schema än Leverkusen som är redan klara mästare i Tyskland. Italienska fotbolls förbundet borde hitta en lösning som borde gynna Roma.
Atalanta-Fiorentina har också matcher att spela i Europa, deras match från omgång 29 är inte spelad.
Tydligen klart att DDR tyvärr stannar. Skriver tyvärr då jag fortfarande tycker man ska vara försiktig med ny tränare effekten. Dessutom finns det ingen anledning att fatta beslut än. Tänk om Roma kraschar mot slutet? Påminner om United med Ole. Är liksom inget annat lag som kommer sno DDR från Roma. Även om dom försöker väljer han Rom 7/7. Finns 0 risk att invänta säsongens slut liksom.
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Cagliri spelade oavgjort mot Juventus. En riktigt stark första halvlek sedan Juvwntus som desperat jagade resultat.
Asdfghjklzxcvbnm upplyste för en månad sedan att Cagliari skulle bli en svår match för Juventus:
Hoppas jag inte får dig att skriva namnet fög hand utan du klistrar. Vet inte varför det blev så men var väl inte helt seriöst när jag skapade kontot. Såg Verona göra sjukt viktigt mål mot Udinese nyss. Minut 93 mot direkt rival. Bottenlagen levererar. Empoli mot Napoli. Galet jämt. Kul med två enda lagen som gått emot strömmen och satsat på tålamod och inte sparka tränare vara över strecket. 7 lag inom 6 poäng. Flera ska mötas inbördes. Redan imorgon Sassuolo-Lecce. Sedan Empoli-Frosinone, Cagliari-Lecce, Lecce-Udinese, Udinese-Empoli, Sassuolo-Cagliari, Frosinone-Udinese (sista omgången).
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Vissa veckor jobbar jag varje dag, det blir då sju arbetsdagar på sju dagar.
Varav en match är 20 min lång. Gjorde en poäng av Truror i Engelska 5e divisionen som haft ett galet schema.
23 mars
Tonbridge Truro
26 Mars
Truro - Dartbridge
29 Mars
Truro - Slough
1 April
Chippenham-Truro
4 April
Truro - Hemel Hempstead
6 April
Truro - Aveley FC
8 April
Truro - Torquay
10 April
Truro - Eastbourne
11 April
Truro - Yeovil
13 April
Truro - Maidstone
16 April
Truro - Dover
18 April
Truro - Waymouth
20 April
Dartford - Truro
Gömmer den under spoiler då det är lite offtopic och lång. Men bland annat 3 matcher på 4 dagar spelade dom. Inget gnäll där. Ett jävla gnäll på miljonärerna på toppen för match var tredje dag medan knegare får slita 5 dagar i veckan för 20-30 000 utan vila. Gå ut och spela och håll käften tycker jag. Eller sänk lönen om ni vill spela mindre.
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Vansinne hur Napoli underpresterar. Ikväll förlorade man mot Empoli, och ligger på åttonde plats i Serie A. Utanför allt Europaspel.
Regerande mästare, med några spelare av världsklass. Man har inte tappat viktiga spelare från förra säsongen.
Man skulle aldrig upprepa succen. Men med Spaletti hade dom varit topp 4. Fantastiskt hur mycket tränare kan betyda.
Som det ser ut nu så tar Parma och Como direktplatserna upp till Serie A.
Fint tycker jag; ett klassiskt lag som hör hemma i Serie A och ett roligt litet lag med TV-bildvänligt belägen stadio.
Av de som ska kvala upp så hade Venezia varit fina att få upp igen, men samtidigt vill man gärna se Palermo komma upp igen; apropå lag som hör hemma i Serie A.
Hoppas Catanzaro kommer klara ta sig upp.
Calabria måste få komma upp i finrummet sen Reggina gick i graven.
Ska en dag när psyket e lite bättre göra en djupdykning i säsongen som gått.
Släkten säger de har gjort en helt ok säsong, några skador har fått laget hacka och tappat några givna 3or.
Ägarna har pengar till investera sista puzzel bitar för kunna ge Serie A en ärlig chans om de går upp.
Och att kunna ragga spelare till södra Italien bör funka med det fina vädret och havet nära.
De har några matcher mot konkurrens om kval platserna.
Ska bli otroligt spännande sista omgångar
Senast redigerad av drhasch81 2024-04-22 kl. 15:32.
Hoppas Catanzaro kommer klara ta sig upp.
Calabria måste få komma upp i finrummet sen Reggina gick i graven.
Ska en dag när psyket e lite bättre göra en djupdykning i säsongen som gått.
Släkten säger de har gjort en helt ok säsong, några skador har fått laget hacka och tappat några givna 3or.
Ägarna har pengar till investera sista puzzel bitar för kunna ge Serie A en ärlig chans om de går upp.
Och att kunna ragga spelare till södra Italien bör funka med det fina vädret och havet nära.
De har några matcher mot konkurrens om kval platserna.
Ska bli otroligt spännande sista omgångar
Ja, Sicilien och Kalabrien måste representeras i Serie A igen.
Googlade lite på Siena och såg att de ligger i Serie D tillsammans med Livorno. Kommunisterna har sannerligen fallit långt. Sammanfattar väl hur lite italienare gillar kommunism numera. Deo Gratias!
Ja, Sicilien och Kalabrien måste representeras i Serie A igen.
Googlade lite på Siena och såg att de ligger i Serie D tillsammans med Livorno. Kommunisterna har sannerligen fallit långt. Sammanfattar väl hur lite italienare gillar kommunism numera. Deo Gratias!
Kommer aldrig glömma "derbyna"Palermo vs Reggina när bodde i vibo marina.
En v de sjukaste resor när va match i palermo ,vi blev ledda av en stor polisstyrka genom gatorna till arenan,fulking gamla gubbar o kärringar kastar flaskor tomater apelsiner och annat på oss från sina fönster.
Sjukt hat mellan oss
Kommer aldrig glömma "derbyna"Palermo vs Reggina när bodde i vibo marina.
En v de sjukaste resor när va match i palermo ,vi blev ledda av en stor polisstyrka genom gatorna till arenan,fulking gamla gubbar o kärringar kastar flaskor tomater apelsiner och annat på oss från sina fönster.
Sjukt hat mellan oss