https://youtu.be/JRsT8KtBc10?si=wgRHQj5dhOIYzuIa
Här sitter pedofiljägaren från Trosa och analyserar Chrippas senaste video.
Jag undrar om Rask ens vet vad en analys innebär?
Eller en debatt eller en dokumentär? Rask, Anjo och Jocke är dom där som aldrig blev bjudna på kalas eller kunde få behålla en vän, så nu ska dom mobba andra människor tills dom känner sig klara, det är bara ddt att dom inte blir färdiga.
Christofer, Linnéa och nu även Julia, vill gå vidare med sina liv, men Jocke, Rask och Anjo tillåter inte det.
Vad krävs för att dessa missanpassade pojkar i vuxna kroppar, ska låta andra människor få sköta sina liv ifed?
Vill dom göra youtube, gör det, men göf det med din egen familj om dom vill medverka, lite svårt att veta eftersom dtt barn inte har någon talan. Jag antar att Förtalsgänget sätter undan intjänade pengar på spärrade konton i barnens namn, så dom får betalt i pengar för vad dom utsatts för i helacsitt liv, offentlig förnedring, lyteskomik, pinsamma personliga händelser som blivit till content för alla som vill se, Chrippa har berättat att han har ett sparkonto till Chloé med vad var det, 200 lakan? han planerar framåt och den ekonomiska situation han hamnat i och blottats inför folket, verkar inte vara hans eget fel, det är ju Jocke o Jonna ab och Danjal samt ninetonenätverket som haft med pengautbetalningarna att göra.
Kanske jag ska dra ner på majjan, det börjar bli snurrigt. Häpp!
Förtydligande, det var ironiskt, syftar mer på förtalsgängets myyys