2024-04-20, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Kommer Julia flyga ner till Spanien på morgonen och sedan flyga tillbaka med Chloe till Sverige på kvällen? Det lär bli jobbigt.

Eller har Crippa fixat hotell där Julia kan bo en natt innan hon o Chloe flyger tillbaka till Sverige?

Det lär bli drama om Julia ska sova i huset där Crippa bor en natt, innan hon o Chloe flyger tillbaka till Sverige.

Varför tror du att hon ens kommer ta hem den stackars flickan?

Träskpaddan sålde ju Chloe på månatlig avbetalning till kräftan för att inte behöva jobba.

Enda möjligheten för kräftan att få ha den stackars flickan i mer än 6 timmar
Citera
2024-04-20, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Varför tror du att hon ens kommer ta hem den stackars flickan?

Träskpaddan sålde ju Chloe på månatlig avbetalning till kräftan för att inte behöva jobba.

Enda möjligheten för kräftan att få ha den stackars flickan i mer än 6 timmar

Crippa sa ju i en av sina senaste videos att Julia kommer och hämtar Chloe i Spanien?

Men Julia skulle absolut inte bo där Crippa bor. Kommer inte Julia och hämtar hem Chloe till Sverige?

Chloe kanske ska gå i förskola i Spanien? Säkert bättre än att göra det i Sverige?
Citera
2024-04-20, 18:56
Medlem
Halte Haralds avatar
Det svänger så fort och jag har tröttnat på att höra skabbis sitta och skrika på streamen.

Kan någon uppdatera mig?

Hur fan fick han med C till Spanien?

Gick J med på det?

Kul att se dom göra allt för att få allt att se så bra ut som möjligt på alla snaps.
L håller handen med C
Citera
2024-04-20, 19:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Det svänger så fort och jag har tröttnat på att höra skabbis sitta och skrika på streamen.

Kan någon uppdatera mig?

Hur fan fick han med C till Spanien?

Gick J med på det?

Kul att se dom göra allt för att få allt att se så bra ut som möjligt på alla snaps.
L håller handen med C

Om det skulle lugna din oro så kan jag berätta att, Ja Julia gick med på det, Chrippa, Linnea och lilla c tar igen förlorad tid och har det jätte skönt i soliga Spanien. Dom badar solar leker och äter gott, även off-cam. Chrippa är lycklig, Linnea är lycklig och framförallt så är lilla c lycklig
Citera
2024-04-20, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om det skulle lugna din oro så kan jag berätta att, Ja Julia gick med på det, Chrippa, Linnea och lilla c tar igen förlorad tid och har det jätte skönt i soliga Spanien. Dom badar solar leker och äter gott, även off-cam. Chrippa är lycklig, Linnea är lycklig och framförallt så är lilla c lycklig
Den strålande glädjen och skrattet talar sitt tydliga språk. Såg hur Lillen manövrerade en såndär åkattraktion, ävdn tillsammans med Nea, wrooom🏍
Alldeles underbart att se, dessutom har Chrippa tagit åt sig av kritiken, Chloe fick vara i barnpassning där hon lekte med en annan flicka.

Haters gonna hate, Christofer och Linnéas kärlek sticker i ögonen på hatarna och vart Chloé allra helst vill vara, där hon får all uppmärksamhet, det är med pappa och Nea, utan att farbror Joakim eller Anjo, Mamma, moster, tant Book eller Wempa eller någon annan ska skyffla runt henne som en gammal möbel ingen vill ha.
Citera
2024-04-20, 19:34
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Haha. ”Lyckliga” slår på varandra och drar runt en unge utomlands som istället behöver ett tryggt hem med rutiner.
Citera
2024-04-20, 19:40
Avslutad
https://youtu.be/JRsT8KtBc10?si=wgRHQj5dhOIYzuIa

Här sitter pedofiljägaren från Trosa och analyserar Chrippas senaste video.

Jag undrar om Rask ens vet vad en analys innebär?
Eller en debatt eller en dokumentär? Rask, Anjo och Jocke är dom där som aldrig blev bjudna på kalas eller kunde få behålla en vän, så nu ska dom mobba andra människor tills dom känner sig klara, det är bara ddt att dom inte blir färdiga.
Christofer, Linnéa och nu även Julia, vill gå vidare med sina liv, men Jocke, Rask och Anjo tillåter inte det.

Vad krävs för att dessa missanpassade pojkar i vuxna kroppar, ska låta andra människor få sköta sina liv ifed?

Vill dom göra youtube, gör det, men göf det med din egen familj om dom vill medverka, lite svårt att veta eftersom dtt barn inte har någon talan. Jag antar att Förtalsgänget sätter undan intjänade pengar på spärrade konton i barnens namn, så dom får betalt i pengar för vad dom utsatts för i helacsitt liv, offentlig förnedring, lyteskomik, pinsamma personliga händelser som blivit till content för alla som vill se, Chrippa har berättat att han har ett sparkonto till Chloé med vad var det, 200 lakan? han planerar framåt och den ekonomiska situation han hamnat i och blottats inför folket, verkar inte vara hans eget fel, det är ju Jocke o Jonna ab och Danjal samt ninetonenätverket som haft med pengautbetalningarna att göra.

Kanske jag ska dra ner på majjan, det börjar bli snurrigt. Häpp!

Förtydligande, det var ironiskt, syftar mer på förtalsgängets myyys
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-20 kl. 20:07. Anledning: Förtydligande
Citera
2024-04-20, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Och för att ”Jockiboi” (fint nick) gör det är det bra? Är Jockiboi din gud?

Jag tror inte du fattar. Puppetmastern Jockiboi sätter reglerna och då skall alla gör vad dom blir beordrade. Nu har Jockiboi sagt att lilla c inte får visas upp i Chrippas videos och det funkade i början. Men nu har Chrippa klippt av alla trådar och gör som han själv tycker. Han visar upp hur hans hjärtebarn trivs i Spanien, leker och har kul, han gör som många föräldrar gör. MEN han gör det mot Jockibois vilja, så nu skall han straffas. Hur gör Jockiboi när han straffar någon som går emot honom? Som han alltid gjort, han hänger ut dom. Finns det inget skit så hittar han på, som den där tjejen Chrippa skulle varit otrogen med
Som du förstår är Jockiboi inte min gud, jag har lite otalt med honom bara
Citera
2024-04-20, 20:14
Medlem
Faltas avatar
Är jag den enda som tycker/känner att Rask aldrig vill att chrippa-gate ska upphöra? Rask fullkomligt älskar att chrippa har chloe med på "semester '. Jag kan förstå att familjen Lundell med Jocke och co håller på ute på nätet. Men Rask han gör och uttalar bara en massa skit om Chrippa heela tiden. Och nya bloggar och vloggar generar pengar för Rask. Det här är en never ending story. Värst för chloe för allt på nätet stannar där och en dag kan chloe läsa och då blir det trauma för flickan. Det borde förövrigt alla inblandade tänka på.
Citera
2024-04-20, 20:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Är jag den enda som tycker/känner att Rask aldrig vill att chrippa-gate ska upphöra? Rask fullkomligt älskar att chrippa har chloe med på "semester '. Jag kan förstå att familjen Lundell med Jocke och co håller på ute på nätet. Men Rask han gör och uttalar bara en massa skit om Chrippa heela tiden. Och nya bloggar och vloggar generar pengar för Rask. Det här är en never ending story. Värst för chloe för allt på nätet stannar där och en dag kan chloe läsa och då blir det trauma för flickan. Det borde förövrigt alla inblandade tänka på.

Kan man klandra Rask efter 1.5 års oprovocerat förtal?

Angående Chloe och trama kommer hennes pappas videos vara överlägset värst. Men ja allt på nätet bör sluta upp omgående!
Citera
2024-04-20, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta

Rask och Anjo lever på att göra videos där de pratar ner Chrippa grovt utan att våga bemöta honom live. De är så jävla ointressanta så de kan inte få visningar genom att vara underhållande själva utan deras mobbning är vad som ger views och cash.
Jocke behöver inte Chrippa Gate för att få tittare utan han vill bara förstöra Chrippas liv för att jävlas, precis som han i någon mån förstörde sin egen morsas liv med sin skitbok.

Chrippa är en speciell person med låg moral när det handlar om lån men jämfört med Jocke, Anjo och Rask som aldrig jobbat och inte funkar socialt så är Chrippa relativt normal, man nästan sympatiserar med honom och hoppas att förtalen ska sluta från Rask och Anjo, men de kan inte tjäna pengar på sig själva utan är beroende av Chrippa. Jocke lär aldrig sluta, han är för besatt av att tycka synd om sig själv offentligt och känna sig sviken av Chrippa. En normal offentlig person hade tagit familjedramat privat men Jocke skiter i hur andra påverkas av sina offentliga uthängningar.
Citera
2024-04-20, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vi kan säga så här. Om Linnea inte hade haft sikte på den släkten, hade alla haft det lugnare då?

Vi kan i vart fall säga att hon får i gång folk i varje fall.
Svar nej. Du verkar ha svårt för starka kvinnor? TROR du att Joakim är något NÅGON kvinna med självrespekt eller ett uns intelligens vill ha så tror du väldigt fel. Om du kollar gamla videos så ser du Jockes sluskiga, trånande blickar. Han TVINGADE mer eller mindre med henne på resor också. Stämmer inte riktigt överens med hans efterhandskonstruktion.

Dom enda du inte kritiserar i allt detta är kvinnor som är totalt menlösa, saknar personlighet, ambitioner, skinn på näsan och intelligens. Sen vänder du och kritiserar kvinnor som Anjo kritiserar för stunden. Du svajar en del, vet du ens själv vad du tycker eller saknar du en egen åsikt?

Döda fisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in