2024-04-20, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det kommer. Chrippa kommer outa allt
Bara för att Jockiboi väljer att läsa betyder det inte att det är rätt och riktigt. Han läser väl valda delar som inte beskriver honom själv så som det verkligen var. Var var hans pappa under tiden? Varför tog inte han ansvar för sin son? Var han verkligen så upptagen med sin fru och Jockibois halvsyskon att han inte hade tid? Vart är hans halvsyskon från det förhållandet?

Han var ett BARN!! Och han ville berätta precis som många andra berättar om sitt liv.

Men det finns hyenor som har extrema problem med sympati för alla barn. Ni vet, det är skillnad på barn och barn.

Det är inte bara du som inte förstår att hans liv i den största delen av journalanteckningarna är barndom.

På samma sätt verkar några ytterst få enbart tänka på att ffa hålla Linnea och Chrippa bakom ryggen och hur det ska vända på allt mot Jocke.

Kanske Linnea egentligen trodde hon skulle kunna välja Jocke men det gick inte. Då valde hon Chrippa och genom att krångla med allt hela tiden ser hon till att ha Jockes uppmärksamhet hela tiden. Sånt har hänt förr.

Nu kommer du idiotförklara mig. Varsågod.
Senast redigerad av 111-111 2024-04-20 kl. 12:28.
Citera
2024-04-20, 12:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Här kände du visst inte till att Chrippa har tre syskon, men idag är du Chrippaexpert? Cool man😎🐦‍⬛

Jag har också ändrat uppfattning men mina grundprinciper håller jag fast vid.
Det är otroligt lätt att påverkas av grupptryck, därför är det viktigt att stå upp för sig själv och dom man bryr sig om.
Att våga säga ifrån om någon blir illa behandlad att inte tiga.
Den som tiger den samtycker och är inget annat än en liten lort.

Men är du på riktigt? Jag menade att han har 2 syskon med 8-16 jobb. Inte att han hade 2 syskon. Självmål igen.
Citera
2024-04-20, 12:21
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Kräftans otroliga besatthet av Anjo och Rask är rent sjuklig. Den borde han söka hjälp för. Otroligt hur den person kan vara så besatt av dessa båda individer. Han gör ju inte en video utan att nämna Anjo och Rask numera. Undrar vad i denna besatthet av dessa båda ligger i, egentligen? Tycker det luktar avundsjuka mer än något annat, annars hade kräftan inte brytt sig ett dugg om dessa. Men nu gör han ju inget annat än pratar om dessa. Snacka om att vara sjukligt besatt.

Gör Anjo och Rask videor utan att nämna Chrippa då? Jag tycker alla du nämner verkar smått besatta av varandra.
Citera
2024-04-20, 12:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han var ett BARN!! Och han ville berätta precis som många andra berättar om sitt liv.

Men det finns hyenor som har extrema problem med sympati för alla barn. Ni vet, det är skillnad på barn och barn.

Det är inte bara du som inte förstår att hans liv i den största delen av journalanteckningarna är barndom.

På samma sätt verkar några ytterst få enbart tänka på att ffa hålla Linnea och Chrippa bakom ryggen och hur det ska vända på allt mot Jocke.

Kanske Linnea egentligen trodde hon skulle kunna sälja Jocke men det gick inte. Då valde hon Chrippa och genom att krångla med allt hela tiden ser hon till att ha Jockes uppmärksamhet hela tiden. Sånt har hänt förr.

Nu kommer du idiotförklara mig. Varsågod.

Linnea sälja Jocke och sen valde hon Chrippa?
Nej jag kommer inte idiotförklara dig, det gör du så bra själv
Citera
2024-04-20, 12:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Du får läsa lite bättre vad som skrivs.
Du citerar och fetar såhär:
Hanhar 2 syskon och en pappa med vanliga 8-16 jobb.

Du läser inte allt, som är ett kännetecken hos Jockiboi, Anjo och Rask samt deras unga obildade följare har som vana att göra.
Varför hoppar du över en väsentlig avgörande del?
För att få mig att framstå som korkad?🤡

Ett klassiskt exempel på hur man kan selektivt välja att ta med eller hoppa över det som friar eller fäller, det är därför vi i Sverige har ett rättssystem, som dock har sina brister, men det är till syvende och sist den lagliga vägen man som brottsutsatt måste gå för att rättvisa ska kunna skipas.

Man leker inte folkdomstol, socialtjänst, polis, brottsutredare, barnförhör, insatsstyrka, hyresvärd, kronofogde, Gudfader...
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-20 kl. 12:31.
Citera
2024-04-20, 12:49
Medlem
Vecka in och vecka ut har kräftan och psykbruden pratat om en video som ska avslöja sanningen om allt.

Finns vissa saker som tyder på att hela videon kommer bli en långt serie av lögner.
T.ex. satt dom på sanningen så skulle dom kommit ut med den redan, skulle dom haft sanningen skulle dom inte behöva vänta på att psykbruden ska klippa och klistra klart m.m.

Hela Sverige kommer göra relationsvideos på kräftans fall 😂😂
Citera
2024-04-20, 12:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Vecka in och vecka ut har kräftan och psykbruden pratat om en video som ska avslöja sanningen om allt.

Finns vissa saker som tyder på att hela videon kommer bli en långt serie av lögner.
T.ex. satt dom på sanningen så skulle dom kommit ut med den redan, skulle dom haft sanningen skulle dom inte behöva vänta på att psykbruden ska klippa och klistra klart m.m.

Hela Sverige kommer göra relationsvideos på kräftans fall 😂😂

Alla kanske inte har lika bråttom som t.ex Anjo, som kastade ur sig video efter video om handelsen den 29 dec, och detta under en tid då ingen visste något. Men Anjo satt inne med hela sanningen?
Chrippa har någon med sig som kan bromsa honom från spontant utbrott. Kom ihåg att det tog Linnea en god tid innan hon själv släppte den enda videon hon levererat i saken
Att skriva "hela Sverige" är lite överdrivet eftersom stora delar av befolkningen inte ens vet vilka alla dessa karaktärer är, men är det så du vill se det så
Citera
2024-04-20, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Frågan är om pappa Thomas pröjsar nästa gång det är dags att inhandla flyttlådor.. Chrippas bil, var inte pappa Thomas tvungen att stå på den för zigenaren inte kunde det själv? Undrar hur många gånger zigenaren spelat bort Pappa Thomas genom att köra känslospelet.

Ja det som är svårt att förstå är att Thomas accepterar det öppna hånet som Crippa o Linnea utsätter honom för i en massa videos.

Att Thomas vill vara schysst o hjälpa till har full förståelse för.
Citera
2024-04-20, 14:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Nej. Han har 2 syskon med vanliga jobb. Vem är den 3dje? Retard alert på dig.

Med Mumsbulles logik har Chrippa 2 syskon och en pappa enligt mig. Ingen mamma.

Jag menar så klart att Chrippa har 3 syskon med där 2 har vanliga jobb 8-16. Det är A och Jacke. Jocke kan inte räknas då hans jobb knappast kan ses som 8-16. Han kan jobba 2 timmar eller 16 timmar. Han är inte fast på samma sätt.

Mvh
Chippaexperten 400Ben
Citera
2024-04-20, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Alla kanske inte har lika bråttom som t.ex Anjo, som kastade ur sig video efter video om handelsen den 29 dec, och detta under en tid då ingen visste något. Men Anjo satt inne med hela sanningen?
Chrippa har någon med sig som kan bromsa honom från spontant utbrott. Kom ihåg att det tog Linnea en god tid innan hon själv släppte den enda videon hon levererat i saken
Att skriva "hela Sverige" är lite överdrivet eftersom stora delar av befolkningen inte ens vet vilka alla dessa karaktärer är, men är det så du vill se det så

Du menar video hon spelade in om den hemska person som misshandlade henne under sex månaders tid? Den video hon spelare in innan hon åkte till Barcelona med samma hemska människa.
Du menar videon med vinklade och klippta ljudinspelningar och filmsekvenser som målade ut kräftan till världens hemskaste person.
Är det den videon du menar?

Du menar Anjos alla videos som kräftan tackat honom för flera gånger, Anjos videos där kräftan tyckte att han skulle behålla alla pengar för han är en broder och att han gjorde dom för att hjälpa kräftan.
Är det dom videos du menar?

Du får vara lite tydligare med vad du menar
Citera
2024-04-20, 14:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Med Mumsbulles logik har Chrippa 2 syskon och en pappa enligt mig. Ingen mamma.

Jag menar så klart att Chrippa har 3 syskon med där 2 har vanliga jobb 8-16. Det är A och Jacke. Jocke kan inte räknas då hans jobb knappast kan ses som 8-16. Han kan jobba 2 timmar eller 16 timmar. Han är inte fast på samma sätt.

Mvh
Chippaexperten 400Ben

Jacke och Tomas jobbar väl 7-16 om det nu skulle ha någon betydelse. Chrippa jobbar så som samarbetspartner kräver av honom
Citera
2024-04-20, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Kanske Linnea egentligen trodde hon skulle kunna välja Jocke men det gick inte. Då valde hon Chrippa och genom att krångla med allt hela tiden ser hon till att ha Jockes uppmärksamhet hela tiden. Sånt har hänt förr.

Haha. Initialt vilja ha Jocke. Jocke ser ut som resultatet av att i ett labb ha lyckats korsat en sparris med en mygga.

Chribba kanske inte har ett ansikte modellscouter letar efter, han ser faktiskt snarare grotesk ut. Dock är grotesk många ggr equal med = manlighet, och tro det eller ej men många kvinnor söker efter manliga attribut. Vem som har bäst kropp av de två är så dumt uppenbart så orkar inte ens gå in på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in