Citat:
Ursprungligen postat av
Infinity1
Anledningen till att dessa 2 zigenare är under lupp är dels för att de är influencers och valt att vara offentliga. De har även försatt sig i denna sits helt på egenhand. Zigenaren har suttit i Anjos studio och fullständigt pissat på sin älskade, han har skrivit massa sentimentalt dravel när han satt häktad som mål att svartmåla fillersprinsessan. Han provocerar sin omgivning och trycker ned andra samtidigt som fogden utmäter Chloes kläder.
Fillersprinsessan är inte bättre hon som gjorde en klipp och klistra video på 40 minuter som mål att svartmåla zigenaren. Hon nämnde bla att han våldsutsatt henne, att han är labil och att hon är rädd för honom.
Vittnen gör gällande att fillersprinsessan förstärkt sina skador i form av nyp och att hon stulit hans telefon och kapat hans socialamedier. Även i närtid frågar hon kvinnor om zigenaren hört av sig till dessa, så tilliten är fortfarande inte på topp..
Snart spelas det in en ny tiktok video, iförda fiskehattar så slängs det med diverse gangsigns till tonerna av svensk pissrap. Allt för att verka coola ( dessa 2 är vuxna tro det eller ej).
Och sen klagar man på att andra sidan skapar drev
Sicken cirkus och dessutom betalfritt.
Du behöver inte kalla Linnea influencer, detta existerade i veckor utab paus innan någon av parterna hade uttalat sig.. och skulle ha fortsatt i månader och månader.
Matade Joz sitt drev? Matade Verz sitt? Matade Jacke sitt?
Både Lisen, Jonna, Julia, Jocke OCH Linnea har mängder med fillers och botox i hela jävla ansiktet. Och sen då? Ska vi prata om hur folk TROR att Lisen på något sätt är naturlig, men har plastiskopererat kroppen och har fillers och botox i nästan hela ansiktet, hur Jonna köpte sig viktnedgång och en platt mage och antagligen äter ozempic just nu, att hon ser ut som en annan människa helt plötsligt, hur Julia av någon anledning mer och mer liknar Linnea för varje gång hon går och gör fillers, hur Julia har använt narkotika som bantningsmedel, hur Linnea har fyllt läpparna så mycket att läppfillersen börjat migrera, hur Chrippas ingrepp faktiskt var lyckade, men att han gick lite för hårt på botoxen och fick en överbehandlad panna vars enda rörelser är spocks eller ska vi kanske gratulera Jocke för att han numera har en existerande käke (som inte är formad som en kinesisk idealkvinnas)? Eller ska vi prata om hur gammal och trött han ser ut även om han är en try hard-sluskgubbe-wt med chipspattar med alla sina billiga tatueringar och en klädstil som om han vore sen 16-åring (år 2010) och har fyllt upp sina ringar under ögonen, gjort hårtransplantation och sprutat botox i hela ansiktet? Haha, jag förstår bara inte syftet med ämnet. Ja, deras utseende existerar. Jag tycker något, du tycker något? Spelar deras utseende någon ROLL? Brukar ni i grupp kritisera andras utseende så kanske ni ska reflektera lite över era umgängen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Du skriver i väldigt nedsättande termer
…
Sen undrar jag över uttrycket filletsprinsessan, vad kallar du då Jonna och Olivia?
Great minds think alike. Den enda obehandlade är Anjo. EVENTUELLT. Hans panna brukade se ut som en Michelingubbe förr och hans Frankensteinveck har väl blivit mindre framträdande.
Förlåt men jag är så trött på utseendemobbingen så jag vill tydliggöra hur absurt det är för att förhoppningsvis få tyst på alla sjuka jävlar.