2024-04-19, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Är dom jagade och hatade? Av vem/vilka? Förutom sina egna hjärnspöken.

Skabbe som är jagad av myndigheter, med rätta.
Av dig och alla 12-åringar.

Har du läst alla dödshot?

Vilka myndigheter då?

Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Hörröh! Dom har tjänat lika mycket dom. Så pass så han kan betala Julia så hon inte behöver jobba. Han kan hålla både sig själv, SNEA och Julia under armarna!
Att han inte kan vistas här är hans eget fel.
Han lever gott i Spanien. Det är soligt och mycket billigare där. Va ju där han ville bo?
Vad bölas det om???

Äh!... Snart dags att skita i dom där 2.
Det här e ju inte ens kul längre. Jag tummar ner alla hans videos!
Och om inte andra snart slutar får även dom
Varför ska vi tystna, nu när det äntligen börjar brännas lite för Anjo och Jocke?

Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Vart tar kräftans pengar från hans videos vägen då?
Eftersom han inte tjänar pengar på dom menar jag.
Vi vet ju alla att dom inte skattas och skulder betalas iaf.
Så vart tar hans pengar för hans videos vägen?
ÖÖÖH, har du missat att dom hamnar hos Jocke? Som vägrar betala ut dom?
Senast redigerad av Pallal 2024-04-19 kl. 17:34.
Citera
2024-04-19, 17:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Tycker inte att det pekar mot dom men visst.. Jag kan ha fel.
Det jag ser är att mer och mer pekar mot SNEA.
Ni skriver att hon är smart och kanske har en agenda.
En agenda har hon säkert men smart vet jag inte om jag kan hålla med om?
Chrippa är lättlurad.
Tror du Linnea är smart nog att ha någon långsiktig plan för att förstöra för chrippa? att hon kan göra en långsiktig plan och långsamt genomföra den?
Citera
2024-04-19, 17:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Så Kräftan och psykbruden betalade gemensamt Anahit för att ringa polisen?

Låter lite desperat, men det är det ju att hitta på en otrohetsaffär också.

Finns det inget slut på när kräftan och psykbruden ska sluta skämma ut sig?
Ingen betalade henne för att ringa polisen.
Jocke betalade henne för att sitta och ljuga i Anjos video.
Hon är ju tränad att ljuga sedan hon var barn, så det var inge svårt för henne.
Citera
2024-04-19, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Det skulle aldrig hända normala människor. Dom enda som driver "hatdrev" mot sig själva är paret Skabbe och personer som du som fortsätter skriva här. Har du något emot det så sluta?

Förstår man inte detta så är det inte mycket att göra tyvärr, fortsätt.
Är inte Verz normal?
Jockes mamma?
Jackes ex?
Jockes ex?
Fråga alla insatta och du får samma svar.
Citera
2024-04-19, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Precis det är så skrämmande att se dessa anhängare till luffaren komma med lögner och falsk information.
Väldigt tröttsamt, noll källor och fakta. Hittar bara på dag ut och dag in.

Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Är inte Verz normal?
Jockes mamma?
Jackes ex?
Jockes ex?
Fråga alla insatta och du får samma svar.
Att du orkar svamla. Försök håll dig till tråden och huvudpersonerna. Man måste vara 18+ här.
Citera
2024-04-19, 17:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Och bevisen på det glömde du
Snacka om att kasta sten i glashus
När tänker du bevisa att det är Chrippa som ligger bakom Matildas video om att Chrippa ska ha varit otrogen?
När tänker du bevisa att Linnea slagit lilla C?
När tänker du bevisa att barn kan bli omhändertagna enligt LVU trots att ena föräldern är kapabel att ta hand om barnet?
osv

Du är ganska duktig på att själv påstå saker utan att bevisa dem.

Men angående din fråga om att du vill ha bevis:
Varför ska alla bevis som redan lagts fram läggas fram igen bara för att du väljer att blunda för dom? Varför skulle du välja att öppna ögonen för att man återpublicerar bevis?
Citera
2024-04-19, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför skriver inte bloggbevakningen om detta?
Kanske för att hon är rädd att råka ut för drev.
Hon tog glatt upp Jockes kommande satsning, att hänga ut flashbackhatare och skulle börja med mig!?

Skulle nog vilja påstå att jag inte är en hatare, jag hatar däremot lögnare och människor som skor sig på andras bekostnad.
Tycker Jockiboi att jag är en flashbackhatare baserat på vad? Att jag spekulerar fritt på flashbackforumet? Som alla andra?
Vad ska jag hängas ut för? Är jag möjligen lite för nära sanningen?

Varför är det så viktigt att tysta Mumsbulle, Linnea och Chrippa, Joakim?

Den munkavle som du har satt på andra som vet vad du är kapabel till vägrar dom här ta på sig. Kan det vara det?
Citera
2024-04-19, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jocke har i ett tidigare bråk med Chrippa 2017-2018 ungefär gråtit om att chrippa är en kvinnomisshandlare. Så han ljuger någon av gångerna, haha. Han har ju försökt insinuera det nu när förtalsligan gjort en kovändning, men fattar väl själv hur han själv skulle se ut om han helt plötsligt säger det rakt ut.

Här vill jag poängtera att Anjo, Jocke och Julia alla 3 ett flertal gånger i videos och egna storys hade anklagat Linnea för barnmisshandel, den första anklagelsen om det kom typ 6:e januari, Jocke intygade det plus att upplevt när Linnea utsatte Lillen för hemska saker och det postades i kanske 5 olika storys i samma vecka, något senare gick han ut med lika många storys där han tog upp samma sak igen och berättade att han och Julia anmält och att Jocke hade gått berätta allt hemskt han sett henne göra, det togs upp i VARJE video och pratades om med Julia på Anjos kanal mer än en gång. Det blev liksom en vedertagen sanning för många följare långt innan Chrippa blev hemtvingad från Spanien och gjorde sina videos om Linnea.
Julia, Jocke, Anjo och Lisen har ju drivit andra anklagelser också, men det är ju den som är allra värst.

Alla är lika skräpiga.
Alla har "bevittnat" hur hemsk L har varit mot barnet.
Vansinne.

Hittills har ju inte Kräftan tagit ansvar för sina anklagelser mot L som han har varit med och matat allmänheten med.
Vidrigt att bli uthängd som barnmisshandlare och att man ninjasparkar sin sambo. När det lutar mer åt att det är ett rent påhitt.oxh att det faktiskt är han som boxats.

Kräftan borde göra rätt för en gångs skull och det är att rentvå sin sambo från ALLA påhittade anklagelser, och berätta sanningen hur i helvete de fick för sig att skapa det här drevet mot henne.
Där skulle han kanske vinna lite trovärdighet.
Citera
2024-04-19, 18:12
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Tror du Linnea är smart nog att ha någon långsiktig plan för att förstöra för chrippa? att hon kan göra en långsiktig plan och långsamt genomföra den?

Behövs inte mycket hjärna för att lyckas med det. Var söt och bjud på fitta
Citera
2024-04-19, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Anledningen till att dessa 2 zigenare är under lupp är dels för att de är influencers och valt att vara offentliga. De har även försatt sig i denna sits helt på egenhand. Zigenaren har suttit i Anjos studio och fullständigt pissat på sin älskade, han har skrivit massa sentimentalt dravel när han satt häktad som mål att svartmåla fillersprinsessan. Han provocerar sin omgivning och trycker ned andra samtidigt som fogden utmäter Chloes kläder.

Fillersprinsessan är inte bättre hon som gjorde en klipp och klistra video på 40 minuter som mål att svartmåla zigenaren. Hon nämnde bla att han våldsutsatt henne, att han är labil och att hon är rädd för honom.

Vittnen gör gällande att fillersprinsessan förstärkt sina skador i form av nyp och att hon stulit hans telefon och kapat hans socialamedier. Även i närtid frågar hon kvinnor om zigenaren hört av sig till dessa, så tilliten är fortfarande inte på topp..

Snart spelas det in en ny tiktok video, iförda fiskehattar så slängs det med diverse gangsigns till tonerna av svensk pissrap. Allt för att verka coola ( dessa 2 är vuxna tro det eller ej).

Och sen klagar man på att andra sidan skapar drev

Sicken cirkus och dessutom betalfritt.
Du behöver inte kalla Linnea influencer, detta existerade i veckor utab paus innan någon av parterna hade uttalat sig.. och skulle ha fortsatt i månader och månader.

Matade Joz sitt drev? Matade Verz sitt? Matade Jacke sitt?

Både Lisen, Jonna, Julia, Jocke OCH Linnea har mängder med fillers och botox i hela jävla ansiktet. Och sen då? Ska vi prata om hur folk TROR att Lisen på något sätt är naturlig, men har plastiskopererat kroppen och har fillers och botox i nästan hela ansiktet, hur Jonna köpte sig viktnedgång och en platt mage och antagligen äter ozempic just nu, att hon ser ut som en annan människa helt plötsligt, hur Julia av någon anledning mer och mer liknar Linnea för varje gång hon går och gör fillers, hur Julia har använt narkotika som bantningsmedel, hur Linnea har fyllt läpparna så mycket att läppfillersen börjat migrera, hur Chrippas ingrepp faktiskt var lyckade, men att han gick lite för hårt på botoxen och fick en överbehandlad panna vars enda rörelser är spocks eller ska vi kanske gratulera Jocke för att han numera har en existerande käke (som inte är formad som en kinesisk idealkvinnas)? Eller ska vi prata om hur gammal och trött han ser ut även om han är en try hard-sluskgubbe-wt med chipspattar med alla sina billiga tatueringar och en klädstil som om han vore sen 16-åring (år 2010) och har fyllt upp sina ringar under ögonen, gjort hårtransplantation och sprutat botox i hela ansiktet? Haha, jag förstår bara inte syftet med ämnet. Ja, deras utseende existerar. Jag tycker något, du tycker något? Spelar deras utseende någon ROLL? Brukar ni i grupp kritisera andras utseende så kanske ni ska reflektera lite över era umgängen.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du skriver i väldigt nedsättande termer

Sen undrar jag över uttrycket filletsprinsessan, vad kallar du då Jonna och Olivia?
Great minds think alike. Den enda obehandlade är Anjo. EVENTUELLT. Hans panna brukade se ut som en Michelingubbe förr och hans Frankensteinveck har väl blivit mindre framträdande.

Förlåt men jag är så trött på utseendemobbingen så jag vill tydliggöra hur absurt det är för att förhoppningsvis få tyst på alla sjuka jävlar.
Senast redigerad av Pallal 2024-04-19 kl. 18:29.
Citera
2024-04-19, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Alla är lika skräpiga.
Alla har "bevittnat" hur hemsk L har varit mot barnet.
Vansinne.

Hittills har ju inte Kräftan tagit ansvar för sina anklagelser mot L som han har varit med och matat allmänheten med.
Vidrigt att bli uthängd som barnmisshandlare och att man ninjasparkar sin sambo. När det lutar mer åt att det är ett rent påhitt.oxh att det faktiskt är han som boxats.

Kräftan borde göra rätt för en gångs skull och det är att rentvå sin sambo från ALLA påhittade anklagelser, och berätta sanningen hur i helvete de fick för sig att skapa det här drevet mot henne.
Där skulle han kanske vinna lite trovärdighet.

Tyvärr inser inte Chrippa att Linnea är ett offer, han står själv i främsta rummet och han är ju van vid detta. Han har lika grandios syn på sig själv som Jockiboi. "Man ruskar bara av sig och morgon är det en ny dag". Chrippa borde inse att Linnea är inte en del av den världen, och har inte gjort sig förtjänt av detta. Alla lögner om henne sveper Chrippa in i ett skynke och gapar rakt ut när någon påstår att han varit otrogen. Inte mycket till ryggrad där inte. Sen kan man ju dra in hela gänget i förtalet kring Linnea, för jag är helt övertygad om att samtligea vet att inget är sant. Lägger Anjo ut den lovade videon om Hörbysekten då har han skitit i det blå skåpet för sista gången. Vilka djävla drägg dom är
Citera
2024-04-19, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ingen betalade henne för att ringa polisen.
Jocke betalade henne för att sitta och ljuga i Anjos video.
Hon är ju tränad att ljuga sedan hon var barn, så det var inge svårt för henne.

Har jag väldigt svårt att tro, återigen bevisen på det?

Att hon får betalt för resa, uppehälle och sånt om hon skulle behöva det, absolut men ge mig ett bevis på att hon fick betalt för att ljuga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in