Ser absolut ut som 53 och endast två personer skrivna på adressen. Tommy vet jag vem det är. Såg honom valsa ut från bolaget med en platta öl senast i förrgår.
Låter nästan lite iscensatt.
Antingen för att "bevisa" "hitta på" att de är hotade av någon, alt att några som hotat dom kanske ska tänka att de redan blivit hämnade på typ.
Låter nästan lite iscensatt.
Antingen för att "bevisa" "hitta på" att de är hotade av någon, alt att några som hotat dom kanske ska tänka att de redan blivit hämnade på typ.
Båda har öppna konton på fejjan. Dom ska va gifta men ser nu att deras status är dold... Kanske bråkat ,båda har väl gått LHS med vad allt det innebär....
Nån som vet mer? Bergsgatan. Av bilden att döma är det 53 möjligtvis? Tommy som stulit av fel person?
Jag kom åkande vid 23.00 från Nacksta och var ganska i jämnhöjd med grannhuset när jag ser blåljus i mötande trafik , saktar ner men kör vidare och då kör polisbilen in på min fil och parkerar.. Tänkte det var nåt på macken som hänt, rån eller nåt. Eller att det hänt nåt på däckfirman , men polisen sa bara vägen va avstängd och att jag fick göra en U-sväng och att jag kunde åka ner på sidsjövägen.... vilket jag gjorde och ser då macken var öppen med människor i.... Så jag åkte dit jag tänkt från början... googlar adressen bredvid däckfirman och ser vilka som bor där och tänkte direkt att det är drog relaterat och/eller nån dött.
Ser absolut ut som 53 och endast två personer skrivna på adressen. Tommy vet jag vem det är. Såg honom valsa ut från bolaget med en platta öl senast i förrgår.
Märkligt ändå att det bara bor 2 personer i det gigantiska huset.
åker den vägen ofta och klientelen som rör sig där är inte stans elit om jag får uttrycka mig så....
Märkligt ändå att det bara bor 2 personer i det gigantiska huset.
åker den vägen ofta och klientelen som rör sig där är inte stans elit om jag får uttrycka mig så....
Finns två till skrivna där, R*chard Sångberg och M*rie Westlund.