2024-04-19, 06:30
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Det är inte bara det. Idioterna förstår inte heller vad detta kommer innebära för ekonomin, bränsle och matpriser mm.

Ja jag har inga problem med att betala 100kr/liter samt att en liter mjölk kostar 50kr.

Är det priset för att neutralisera terrorstater betalar jag mer än gärna bra mycket mer.
2024-04-19, 06:31
Medlem
CharlieMartels avatar
Det finns redan en säker MSBöverlevnadsplan för kärnvapenkonfrontstion mellan Iran och Israel.

1)Undvik vistelse i Iran eller Israel
2)Ta fram fåtöljen och popcorn
3)Njut av skådespelet (100%överlevnadschans i Sverige)
2024-04-19, 06:35
Medlem
Visar återigen hur det alltid är mycket snack lite verkstad.

Man kastar lite sten och så är det bra sen.

Absolut ingenting kommer hända
2024-04-19, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
Ja jag har inga problem med att betala 100kr/liter samt att en liter mjölk kostar 50kr.

Är det priset för att neutralisera terrorstater betalar jag mer än gärna bra mycket mer.

Är helt enig, kan vi döda den skeva och farliga diktaturen så kan jag leva dyrt, väldigt dyrt ett bra tag framöver. Det är en stor jävla investering för världen!
2024-04-19, 06:36
Medlem
Masingas avatar
Anfall är bästa försvar! Kom igen ni Iran gör något så hela skiten bryter loss och vi får ett tredje.
2024-04-19, 06:40
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Alla med lite vett innanför pannbenet har fattat detta. Israels lilla attack var en markering där 99% träffade. Att folk skrev att Irans anfall med 350+ missiler, robotar och drönare där 99,9% blev nedskjuten var en "varning" bara var ett stort lol 😂 det var ett av de största anfall som någonsin gjorts och som dessutom var nutidens största fail.

Kan bara hålla med det är mer eller mindre skrattretande att läsa vad de påstår.

Såklart kastar de in deras "trumfkort" Scott Ritter också.

Nej ska bli väldigt intressant att se hur stor skada den Israeliska attacken gav.

Det borde vara attack med precision än den Iranska anfallet som påminde
mera om muslimer som skjuter raketer vid Möllevångstorget.

Skjuter av allt det har och hoppas på att något ska träffa.
2024-04-19, 06:41
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoF538
Varför ska inte Iran få hävda sig?
Det är ett land med historia som har existerat länge. Är du svartsjuk? Visst känns det lite fel att få veta att man hela tiden har haft fel?

Därför att dom är korkade Islamister, och nej Iran som det land som finns idag har enbart existerat sedan 1979 och har ingenting med tidigare Persiska riken att göra.
2024-04-19, 06:42
Medlem
Iran försöker tysta ner underlaget för att slippa ge ett svar som inte finns. De skrek sig hesa om hur stort svaret skulle bli, i slutändan blev det inte ett skit. Skrattretande.

"Iransk media: Ingen utländsk attack mot Iran"
2024-04-19, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flogistoneter
Iran sköt ner alla israeliska robotar.
Det var en riktad operation som TRÄFFADE och slog ut ett flygfält mitt inne i centrala Iran.

Israel skickar ett "meddelande" till Iran, "ni går inte säkra, era försvarssystem håller inte, nästa gång smäller det värre".

Allt medan Israel förbereder sig för nästa operation i Gaza.
2024-04-19, 06:47
Medlem
Vilket fjutigt svar.
Snacka om antiklimax.
2024-04-19, 06:48
Bannlyst
Först attackerar Israel Gaza och nu Iran. Ser ut som att de vill ha krig. Hamas attack var en förevändning för Israel att attackera.
2024-04-19, 06:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Israel-Iran kan aldrig bli världskrig. Ingen är intresserad nog.
Lite så är det. Det kan säkert bli en jättekonflikt med massor av döda nere i sandlådan men inga riktiga länder (möjligen undantaget USA) kommer att lägga två strån i kors för de där skithålsländerna. Israel inräknat. Storbritannien och Frankrike har "lovat bistånd" men kommer givetvis inte skicka trupp eller något annat av värde till Levanten. Kina och Ryssland lär inte heller bry sig. Ingen bryr sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in