2024-04-18, 20:49
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det finns individer som vill att det ryktet skall gå, ja, men Chrippa har inte varit med en annan tjej bakom Linneas rygg
Allting pekar på det
Citera
2024-04-18, 20:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Nej det är inte slut mellan Chrippa och Linnea. Det är ett önsketänkande från dom som inte kan sluta lägga sig i andras angelägenheter

Citat:
Det är ett fejkmail, släpp det
Rask gräver efter något att göra content på, Anjo "skapar " storys. Chrippa har inte messat henne

Ser inte ut att vara fejk.. Rask? Känner Rask denna tjej?
Anjo och Rask? .. Säkert Jocke också va? Hur fick dom fram denna tjej?
?????
Hon snackar ju om dagsfärsk info Om dottern, Julia SNEA flytt mm
Eller e hon bara en stalker som vill förstöra?
Och om det nu ÄR så..Hur kan det då bli Rask, och Anjos fel? Det är väl inte dom som haft kontakt med denna tjej?
Många ????? tecken nu?
Citera
2024-04-18, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
2 larmade personer där TikTok prioriteras medans lillen gapar ”SÄÄÄÄÄNKA” i bakgrunden.

https://vm.tiktok.com/ZGeHPfV7F/

Linnea har ett jävligt punchable face måste jag säga.
Citera
2024-04-18, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Stackars Lilla C .. Nog för att Julia kanske har sina fel och brister men åk och hämta hem henne NU.

Du går igång på ett Tiktok-klipp. Du vet ju hur det var på riktigt. Jag tror alla föräldrar gör så här någon gång. Du vet inte ens om Chloe skriker sänk bara för att... Det här är ju för fan sjukt. Det finns massor med Tiktok klipp på föräldrar som bara får kärlek och likes som gör värre saker
Citera
2024-04-18, 21:00
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Detta gjorde mig ledsen att se

💔

https://vm.tiktok.com/ZGeHPfV7F/
Citera
2024-04-18, 21:02
Medlem
Det ser ut att bli en del sms-dumpar i kvällens video:
https://ibb.co/hVVMqpZ
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ser inte ut att vara fejk.. Rask? Känner Rask denna tjej?
Anjo och Rask? .. Säkert Jocke också va? Hur fick dom fram denna tjej?
?????
Hon snackar ju om dagsfärsk info Om dottern, Julia SNEA flytt mm
Eller e hon bara en stalker som vill förstöra?
Och om det nu ÄR så..Hur kan det då bli Rask, och Anjos fel? Det är väl inte dom som haft kontakt med denna tjej?
Många ????? tecken nu?

Hon är en xxx som gör vad hon får betalt för. Kolla Chrippas video i kväll, så får han förklara själv. Rask är väl inte den mest tillförlitliga källan. Är det en tillfällighet att detta kom just nu, efter att Chrippa började parata om Jockiboi och mindreåriga tjejer? Jag tror inte på tillfälligheter
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Haha hon är ett horbarn
Och du är ju ej frisk som kallar ett oskyldigt barn för horunge.
Citera
2024-04-18, 21:05
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Du går igång på ett Tiktok-klipp. Du vet ju hur det var på riktigt. Jag tror alla föräldrar gör så här någon gång. Du vet inte ens om Chloe skriker sänk bara för att... Det här är ju för fan sjukt. Det finns massor med Tiktok klipp på föräldrar som bara får kärlek och likes som gör värre saker

Inte riktigt detta man förväntar sig att få se.. INTE NU iaf.. Naja... Ska inte skriva här vad jag tänker..
Citera
2024-04-18, 21:17
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Hon är en xxx som gör vad hon får betalt för. Kolla Chrippas video i kväll, så får han förklara själv. Rask är väl inte den mest tillförlitliga källan. Är det en tillfällighet att detta kom just nu, efter att Chrippa började parata om Jockiboi och mindreåriga tjejer? Jag tror inte på tillfälligheter

Du menar att Rask och Anjo har KÖPT denna tjej ... Jag tror INTE på Chrippa och än mindre på SNEA! Dom har inte talat sant någon gång.
Citera
2024-04-18, 21:24
Avslutad
Alla män hoppas på att det ska ta slut mellan Linnéa och Chrippa så att de själva har en 00000.001% att själva bli tillsammans med henne
Citera
2024-04-18, 21:30
Medlem
Öh fan vad skumt med den där otrohetsaffären.
När dom skulle klämma åt JoZ så dök det upp våldtäktsoffer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in