Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Mmm… min personliga åsikt är att Julia är både lättlurad och lätt att styra åt precis vilket håll man vill, det har kanske synts i videos också.
Men det är Joakim som från dag 1 har styr drevet, han drog in Anjo redan den 30:e sedan läckte han till Cluee för att han skulle kunna beskyllas för att vara den som såg till att det kom ut. Anjo kom ju med ursäkten ”det är redan ute, så nu måste jag ta upp det.”
OM hon nu inte trodde att något hade skett (vilket jag faktiskt tror, eftersom inget hade anmälts), så blev hon pressad till att hitta på historien, säkert att ta med Lillen också för Joakim har inga gränser och VET att han kommer kunna använda det mot henne, som nu, både faktumet att hon ljög och faktumet att hon låt Lillen ”vittna” på youtube. Det är uträknat.
”Lejonhona” på så sätt att hon kanske försökte skydda familjen. Utifrån den den bilden av verkligheten som hon tyvärr trodde på. Men jag är övertygad om att historien är något dom tillsammans kokade ihop precis som Jockes påstående om att han hade bevittnat en misshandel.
Hade vart kul om Julia var buggad när hon pratar med Anjo eller Jocke.
Nu hoppas jag att både Julia och Chrippa ha brutit sig loss, då får vi höra en och annan sanningen.
Det är Jocke som har pressat honom till det. Jocke har i många år använt samma strategi. Är det inte konstigt att det är samma 2-3 vänner som ställer upp och ”vittnar” åt Jocke varje gång han behöver någon som vittne i ett drev.
Det värmer i hjärtat att han äntligen gör slag i saken och anmäler brotten. Vi har nog flera åtal att vänta, för bevisen är solklara.
Vilka bevis är solklara?
Kräftan har själv pumpat ut ena storyn efter den andra med de mest fruktansvärda anklagelserna. Jullan har matat information till samtliga sedan starten för att hålla igång drevet så mycket det går och kunna sko sig på det.
Om han nu satt isolerad i häktet och inte hade någon aning om utsidan eller kontakt med andra, hur gick de här 47 sidorna till egentligen som.påstås har skrivit i häktet?
Han var väl isolerad från allt och alla och hade ingen aning om vad som spreds på utsidan?
Dessa historier som han själv säger att han skrivit är de som pumpats ut i rask takt till allmänheten. Där har han själv skrivit att barnet blev kastat i backen, han har blivit påpucklad och fått ont i håret, ninjasparkad i ansiktet i bilen och L har gjort ditten datten med allvarliga saker mot barnet.
Eller var det så att alla dessa historier är påhittade i efterhand med hjälp av Jullan? Men att Kräftan gladeligen spred det för att få lite sympati, när han kanske egentligen är en kvinnoboxare men fått så pass mycket hjälp från brorsan och co med drevet att det på något sätt fick att slingra sig ur?
Han har själv sagt att syftet med resan till Barcelona med L var att få tillbaka sin kanal, och sen vips drog sig båda ur utredningen.
Sen säger han att allt som sagt är en lögn.
Hur ska han ha det?