• 2
  • 3
2024-04-16, 19:50
Medlem
SmokeFrees avatar
Slutade Köpade hans Buds för flera år sen Efter att han hade skitit i att skicka min order och sen blev sur när jag påpeka det på hans IG. Sen kom packetet med den sämsta stelthen någonsin. Man kunde känna doften av Cannabis/hampa från ett stort hål som han glömt tejpa. Tack Satan att jag sluta sponsra det Kräket innan hans Vidriga FB Post
2024-04-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Slutade Köpade hans Buds för flera år sen Efter att han hade skitit i att skicka min order och sen blev sur när jag påpeka det på hans IG. Sen kom packetet med den sämsta stelthen någonsin. Man kunde känna doften av Cannabis/hampa från ett stort hål som han glömt tejpa. Tack Satan att jag sluta sponsra det Kräket innan hans Vidriga FB Post
Öh general knas säljer inte gräs, fan snackar du om?
2024-04-16, 20:36
Medlem
GeorgeWalkerBushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BristandeHandel
Öh general knas säljer inte gräs, fan snackar du om?
Jo han hade en hemsida där han sålde CBD-gräs innan.

EDIT: Han verkar sälja fortfarande, tänker dock inte länka då jag inte vill gynna honom. Söker man hans namn + hampa så kommer hemsidan upp.
2024-04-16, 21:18
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeWalkerBush
Jo han hade en hemsida där han sålde CBD-gräs innan.

EDIT: Han verkar sälja fortfarande, tänker dock inte länka då jag inte vill gynna honom. Söker man hans namn + hampa så kommer hemsidan upp.
Exakt!!@ Bojkotta hans Hampa Butik som man bojkottar restauranger det står Halal
2024-04-16, 22:06
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd låses, fortsätt i (FB) Generalens hampa /mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in