Citat:
Ursprungligen postat av
censuria
En narcissist kan inte hantera kritik. Kritik rinner av Trump som vattnet på en gås, så nej. Narcissist är han inte. En narcissist har dessutom dåligt självförtroende.
Då är han mer åt psykopathållet, något han i så fall delar med de flesta makthavare.
Visst är det så, men även en sjuklig narcissist har sina gränser där den inte längre pallar med kritik och speciellt inte när den vet att kritiken är korrekt.(Men det kräver en hel del.)
Sen efter denna stora saken och andra problem, så misstänker jag det är ett gäng till saker med psyket som fallerar.
Men svårt och peka på dessa korrekt, och den du säger är helt klart en sak till som det kan vara.
En intressant sak är hur svårt donalds har med komedi/komik som pekar på hens tillkortakommanden.
Det är så illa att donalds får svåra tantrum, om det är den sjukliga narcissismen eller andra saker.
Ja, det måste jag säga jag saknar kunskaper om, men att de finns är tveklöst.
Sen har vi vad som ser ut som ett svårt kognitivt förfall, där donalds börjar prata och sen inte vet vad hen ska säga.
Och det som sen kommer låter som sjukligt svammel bara.
Sen även det ökande sluddrandet, det är ovanligt intressanta att iakttaga.
Och vad det beror på är rätt intressant att spekulera om, kommer dock inte säga hen är dement.
Men det berättar något är mycket allvarligt fel där.