2024-04-16, 13:26
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Jajaja, du kanske tycker att ellos förlorade ett guld. Jag vet att vi vann det.

Förutom känslan av själva vinnandet finns det få kryddor som förhöjer guldet som atomen av gnällande bittra dåliga förlorare 😁

Ös på med mer!
Den som inte förstår att Elfsborg förlorade guldet mot Degerfors är kort sagt en idiot.
Citera
2024-04-16, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Den som inte förstår att Elfsborg förlorade guldet mot Degerfors är kort sagt en idiot.
Visst borde dom vunnit den matchen , men du missar att MFF vann guldet i mångt och mycket på grund av en ytterst tveksamt dömd straff .
Citera
2024-04-16, 14:56
Medlem
beatbeats avatar
Bajen - Ellos visade tydligt hur Bajen kommer se ut iår. När vi inte lyckas spela bakom deras backlinjer kommer vi se utspelade ut (som i första halvlek). När vi lyckas med det så kommer vi se riktigt bra ut (som i andra halvlek). Känns som att vi behöver några nya spelare för att detta ska spelet sitta mer kontinuerligt.
Citera
2024-04-16, 15:35
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Visst borde dom vunnit den matchen , men du missar att MFF vann guldet i mångt och mycket på grund av en ytterst tveksamt dömd straff .

Citat:
Ursprungligen postat av Teu

Visst, ellos vann och om Malmö vann så var det säkert fusk eller tur.

Snälla, fortsätt!
Citera
2024-04-16, 15:47
Medlem
Då var det klart med Hiljemark som ny Elfsborgtränare då.

Ingen skräll direkt då det varit på gång ett bra tag . Förstår dock inte riktigt varför Elfsborg förlängde med Thelin till 2026 när dom ändå vetat att han skulle bort .
Citera
2024-04-16, 16:03
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Då var det klart med Hiljemark som ny Elfsborgtränare då.

Ingen skräll direkt då det varit på gång ett bra tag . Förstår dock inte riktigt varför Elfsborg förlängde med Thelin till 2026 när dom ändå vetat att han skulle bort .
Förstår inte varför dom förlängde med honom överhuvudtaget? Eller varför Aberdeen ville ha honom?
Citera
2024-04-16, 16:07
Medlem
trazkeis avatar
Detta måste vara ett sarkastiskt svar på förra årets highlights-paket för Bergvall mot Häcken? Annars är det extremt sorgligt.

https://www.youtube.com/watch?v=Jsz106Hl0sw

Om det är seriöst så är det utan konkurrens det fattigaste jag sett i hela mitt liv. Och jag är ändå klädd i en tunna. Sålde iofs spegeln.
Senast redigerad av trazkei 2024-04-16 kl. 16:10.
Citera
2024-04-16, 16:12
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beatbeat
Bajen - Ellos visade tydligt hur Bajen kommer se ut iår. När vi inte lyckas spela bakom deras backlinjer kommer vi se utspelade ut (som i första halvlek). När vi lyckas med det så kommer vi se riktigt bra ut (som i andra halvlek). Känns som att vi behöver några nya spelare för att detta ska spelet sitta mer kontinuerligt.

Hoppas att grabbarna fick lite självförtroende nu, särskilt Djukanovic har jag varit orolig för att han ska deppa ihop när han inte fått utdelning och nu var det ju otroligt fint både första och andra halvlek från honom. Jag är faktiskt hoppfull inför arslet på söndag, och har redan lovat Trazke att Victor ska skjuta målburen hela vägen ned i älven. Detta var innan Bk RÖv låg under mot BP och tappade tre mål på tio minuter mot lilldiffen.

Sedan är liksom det jobbigaste slut innan sommaruppehållet, det är typ Mjällby och Peking som känns värst, har vi tur går luften ur minkfarmarna och peking har ju sett ut som ren skit hittills. Derbyna ska städas av och sedan är vi framme vid sommarfönstret och då jävlar blir det åka av. Vi kommer att ha rätt kul summor att lattja med då, de flesta väntar sig väl att Bajen kommer att vara ännu bättre andra halvan av säsongen så jag är riktigt hoppfull.
Citera
2024-04-16, 16:14
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Detta måste vara ett sarkastiskt svar på förra årets highlights-paket för Bergvall mot Häcken? Annars är det extremt sorgligt.

Om det är seriöst så är det utan konkurrens det fattigaste jag sett i hela mitt liv. Och jag är ändå klädd i en tunna. Sålde iofs spegeln.

Orkar inte kolla men fick de med när han gråter och skriker över att stinsen är så fräck att det fälls domslut emot honom?
Citera
2024-04-16, 16:14
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Visst, ellos vann och om Malmö vann så var det säkert fusk eller tur.

Snälla, fortsätt!
Men skärp dig. Degerfors var klara för Superettan och Elfsborg behövde 2 poäng för att slippa åka ner till Malmö för seriefinal i sista. Matchen spelades väl dessutom i Borås om jag inte minns fel. Klart som fan dom gav bort guldet i den matchen. Att hävda något annat är, som sagt, idioti.
Senast redigerad av Teu 2024-04-16 kl. 16:17.
Citera
2024-04-16, 16:48
Medlem
Smerchs avatar
Citat:

Äh det är en Tottenhamsupporter som följer och klipper ihop filmer för att folk lätt ska kunna följa hans allsvenska matcher. Intressant att de i kommentarerna diskuterar om han är redo redan denna säsongen eller inte, själv har jag tagit för givet att han kommer testas på försäsongen och om han inte gör succé där lånas ut till typ Championship, annars kanske få något enstaka inhopp.

Det var inte hans bästa match, för många misstag, men han spelade ändå med ett självklart lugn och självförtroende mot allsvenskans bästa mittfält , det lär gå bra för honom framöver. Fysiken som redan är bra kommer bara bli mer utmärkande, precis som hans värderingsförmåga. Tekniken, rörelsemönstret och blicken har han redan.
Citera
2024-04-16, 16:57
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Din besatthet utav Bergvall börjar bli gullig och snart enbart dig själv du försöker övertyga om att han inte är något speciellt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in