2024-04-16, 11:27
Medlem
Chefen det gäller bor och har företag i Frillesås.
Citera
2024-04-16, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotheb
Chefen det gäller bor och har företag i Frillesås.

Har du fler ledtrådar så är du välkommen.
Citera
2024-04-16, 13:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haltochkorkad
Jag har blivit tagen på kuken på ett dansgolv.

Så vadå?

Hade du sagt likadant om det var en fett brud som vägde 200kg och såg ut som shrek? Lika schyst då eller?
Citera
2024-04-16, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Hade du sagt likadant om det var en fett brud som vägde 200kg och såg ut som shrek? Lika schyst då eller?

Det var väl typ så.

Vadå då? Ska jag ringa polisen eller skapa en tråd?
Citera
2024-04-16, 13:15
Medlem
AllenbySt45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallandsbo
Han är swinger
Han säger att de är swingers. Frun kanske inte skulle hålla med om den beskrivningen. Jag gissar att det inte är helt ovanligt att argument som detta (och andra typer av öppna förhållanden) kastas omkring av människor som försöker prata till sig otrohet då deras civilstånd är känt för den tredje parten.
Citera
2024-04-16, 13:19
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
Att antasta sovande kvinnor är så nära våldtäkt du kan komma utan att det nödvändigtvis är våldtäkt, det avgörs av teknikaliteter. Knappast en fyllegrej när man fortsätter efteråt med nakenbilder på frugan och inviter till gruppsex.

En sån här person har hållt på så här hela livet, det är inte beteende som plötsligt börjar i 50-årsåldern.

Äh det är en fyllegrej, en bagatell som två vuxna personer kan reda ut.
Han borde få en utskällning med uppmaning att veta hut. Sen är saken utagerad.
Citera
2024-04-16, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm

Vem tänker du ska göra det om inte rättsväsendet ? Straffet måste vara skarpt nog för att han ska lära sig sin läxa och verka avskräckande. Med ditt resonemanget skulle vi alla komma undan med rätt mycket på Dylan i så fall om allt vi riskerade var en utskällning.
Citera
2024-04-16, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getvirig
Och du tycks inte förstå att så länge vi ser mellan fingrarna med just sånt här så kommer det aldrig upphöra. Men så har du kanske aldrig blivit antastad, ofredad eller trakasserad.

Det är inte att se mellan fingrarna.
Du fattar vad jag menar. Jag nämnde ju att det skulle det hända en gång till så hårdhandskar
Citera
2024-04-16, 14:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dandyline
Varför satt hon i en taxi med honom från första början? Hon får väl bjuda till lite.

På ngt sätt ska hon väl betala för halva taxiresan, så vad är problemet!
Citera
2024-04-16, 14:21
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getvirig
Vem tänker du ska göra det om inte rättsväsendet ? Straffet måste vara skarpt nog för att han ska lära sig sin läxa och verka avskräckande. Med ditt resonemanget skulle vi alla komma undan med rätt mycket på Dylan i så fall om allt vi riskerade var en utskällning.

Fallet ( som det beskrivs ) har inget i ett rättsväsende att göra. Två vuxna personer kan reda ut
detta på egen hand.
Citera
2024-04-16, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Det är inte att se mellan fingrarna.
Du fattar vad jag menar. Jag nämnde ju att det skulle det hända en gång till så hårdhandskar

Det är alltså fritt fram för alla att tafsa i alla fall en gång ?
Citera
2024-04-16, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm

Jag är vuxen sedan länge och har varit full fler gånger än jag kan minnas. Rejält full också. Ändå har jag aldrig fått för mig att tafsa på någon som sover. Och han är ju knappast plakat eftersom han lite senare klarar av att skicka både bilder och text via mobilen.

Helt klart har snubben problem och det är bra om det stäms i bäcken, annars har vi kanske en ny Hagamannen i Kungsbacka. Pervon ska inte strykas medhårs även om det är bagateller de pysslat med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in