Citat:
Ursprungligen postat av
klocksyndrom
Jag kollade ett klipp nu med Chrippa där hans fader syntes till i bild, HERREGUD vilken dålig genuppsättning ser ut som ett träsktroll med uteslutande dåliga ansiktsdrag och i övrigt verkar vara ganska svagtänkande. Röker gjorde han också. Jag noterade också ett par slående likheter mellan grisflickan och i detta fallet då farfarn.
Tanke: Det känns som att chrippas farsa inte alls gillar Jocke då han har en annan pappa då det med största sannolikhet var jobbigt för hans ego att Jockes mamma förmodligen har varit någon form utav madrass i Östergötland och hade en unge sedan tidigare ( Jockiboy ) märks tydligt i videos som jag har sett tidigare att den svagbegåvade farfarn inte är imponerad av Jockes framgångar.
Idag slog det mig hur oerhört jävla ful och osäker Chrippa är. Varför har inte myndigheter gått in tidigare och bara tagit bort hela det släktträdet? Familjen Berg verkar vara byggt riktigt svaga gener Inavlade och gravt dysfunktionella. Doping och droger verkar vanligt förekommande. Nej någon borde bara släcka ner det släktträdet helt och hållet och gjort samhället en stor tjänst.
Familjen Berg är än idag ihågkomna som den största WT familjen i Vadstena, bodde insett relativt fint område men i området så fanns det ett fallfärdigt hus, gissa vilken familj som bodde där?
Morsan Berg pundar
Jocke har pundar
Chrippa pundat
Jacke har pundat
Amanda har pundat
Amanda är den enda i familjen Berg som har någon form av avslutad utbildning från skolsystemet.
Jocke är den enda som har blivit något av personerna med Bergs DNA och möjligtvis Amanda och sen måste jag säga att Jacke är på god väg att bli något större