2024-04-14, 21:07
Avslutad
Jag har 2 motton i livet.

1) Idioter betalar de högsta kostnaderna i livet

och

2) låt det som bör dö också dö!

1) När 4B-kvinnan i sin fertila slutfas ser andra kvinnor leva drömlivet med en maskulin man i ett harmoniskt och "perfekt" familjeliv så kommer hon att gå under av ångest och misär när hon inser att hennes enda chans för evigt i det enda livet hon har, är förbrukad. Det enda som återstår är att droga bort smärtan, fortsatt förnekelse (leder till demens, alzheimer osv) eller projektion av omsorg på husdjur.

2) Rädda ingen och inget som valt att förgöra sig själv. Det är dömt att misslyckas och det är viktigare att konsekvenser uppstår än att du själv ska ta konsekvenserna i ditt egna liv (förstöra ditt liv) för någon/något som ändå kommer att hamna i avgrunden oundvikligen.

------------------------------------------------------------------------------

Massinvandringen är ämnad till att "jämna ut" kulturer och skapa en homogen global version av det som tidigare varit unika och säregna kulturer.

Syftet med att dränera familjeenheten är för att öppna upp vägarna till teknologiska alternativ till familjebildning som blir placebolösningar och leder till projektion av familjeenheten på staten. En fascistisk global stat innehåller både moderselementet (kommunism) och faderselementet (totalitarism) och den globala staten med globala institutioner blir det du projicerar dina "spänningar" på så att det sluter "relationen" mellan individen (slaven) och staten (familjen).
Senast redigerad av NonCompliance 2024-04-14 kl. 21:19.
Citera
2024-04-14, 21:13
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Arbetstillstånd till människor som vill tjäna pengar. Typ exakt som när svenskar jobbar i Norge. (förutsatt då att man har ett land som inte devalverat sin egna valuta till kattpiss).

Ett annat bra exempel är filipiner som jobbar i Dubai men inte på något sätt är invandrad till Dubai.
De koloniala vita kvinnorna ger sig aldrig.
Citera
2024-04-14, 21:14
Medlem
volvo 240s avatar
Kvinnliga MGTOWs, ok.

Störda individer allihop. Förvånar mig inte heller att såthär sprids via kinesapppen.
Citera
2024-04-14, 21:16
Medlem
Som man måste jag säga att det låter görkul, lite se vem som tröttnar först och ger sig.

Min starka känsla är att gubbar klarar det bättre. Vi män är ju liksom inte främmande för perioder eller i mitt fall helt liv utan sex och bekräftelse.

För tjejer blir det svårt, de som hänger på är antagligen sådana som inte får nåt ändå, men brudarna får gärna motbevisa mig. Sexstrejka helt förfan!
Citera
2024-04-14, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Trams. Det finns en massa rabiat feministiska grupperingar i Sverige, trots att kvinnor och män är 100% jämställda.

Men varför argumenterar du ens? Jag sa ju att detta är jättebra för alla. Vad är problemet? Kvinnor i både Sydkorea och Sverige slipper att vara slavar åt sina män och barn. Istället har de valt att bli slavar åt deras arbetsgivare och banken. Fint liv

Fortfarande mycket bättre än att behöva torka svärföräldrar i baken.
Citera
2024-04-14, 21:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Klart det blir ett tapp, fabriker får läggas i tredje världen men samhället går inte under. Ett befolkningstapp kan snarare vara positivt då mycket färre behövs i framtidens arbetskraft pga AI. Sedan kan man ju slå ett slag för gästarbetare (alltså inte arbetskraftsinvandring), ett system där de får lön men inga medborgerliga rättigheter (mer än sjukvård) eller rätt att ta hit familjen.
Men kära någon du vet väl att människan som art försvinner helt och utrotas om kvinnor föder mindre än 2,1 barn per kvinna?
Citera
2024-04-14, 21:19
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Kvinnliga MGTOWs, ok.

Störda individer allihop. Förvånar mig inte heller att såthär sprids via kinesapppen.

Jag förstår din poäng angående subversiv verksamhet, men jag tror att detta klarar nog tyvärr Koreanerna av själva.
Det är lite samma vara som här i Sverige.
Citera
2024-04-14, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw
Som förklarats förut så har hela Asien, från högintelligenta japaner till indiska gatubajsare, ett enormt problem med diskriminering och sexbrott mot kvinnor. Kvinnor som ofredas mitt på dagen i Tokyo får lika mycket sympati från sina vittnen som europeiska kvinnor fick på 1800-talet. Lägg därtill att både Sydkorea och Japan har problem med en social media-kultur där unga män filmar sig själva när de antastar kvinnor och lägger upp på nätet. Många asiatiska män anser detta vara underhållning. Det problemet finns inte bland etniska västeuropéer längre, så situationen mellan kontinenterna är inte jämförbar.
Exemplet Sydkorea är snårigt. Förutom den starkt kvarvarande traditionen med kärnfamilj + äldre generation i samma hushåll finns den hårda arbetsmarknadssituationen där folk jobbar dag och natt, sover över på sitt jobb, har i bästa fall 10 dagars semester per år. Resultatet är förödande. Männnen går tidigt, kommer hem sent, hemmafrun sliter dygnet runt med matlagning, tvätt, inköp, vård av gamlingarna samtidigt som barnen pressas att lyckas i skolan, på universitet etc. Allt för pengarnas skull.
Inte undra på att kvinnor inte vill ha det som sina mödrar.
Citera
2024-04-14, 21:21
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Men kära någon du vet väl att människan som art försvinner helt och utrotas om kvinnor föder mindre än 2,1 barn per kvinna?

Men vem säger att det fortsätter i all evighet då?
Förutsättningarna i sig, ändras ju ganska omgående om du får exempelvis 10% mindre befolkning.
Citera
2024-04-14, 21:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Men vem säger att det fortsätter i all evighet då?
Förutsättningarna i sig, ändras ju ganska omgående om du får exempelvis 10% mindre befolkning.
Du är ju dum i roten. Det finns ingen art i världshistorien som återhämtat sig från befolkningstapp.
Citera
2024-04-14, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Fast egentligen. Om man vill vara med i ett samhälle så får man hjälpa till. Om kvinnorna föder noll barn, så har de inte hjälpt till i samhället.

Kanske dags att lagstadga att kvinnor föder 2 barn. Varken mer eller mindre. Om detta får fortsätta kommer afrika svämmas över av människor och japan samt korea går under som samhällen.

Grattis till dagens tankevurpa.

1. Kvinnor som inte har barn jobbar mer i samhället än de som får barn.

2. Om det enda som räknas vs samhället är att föda barn blir alla män per definition värdelösa eftersom de inte föder några barn alls.
Citera
2024-04-14, 21:27
Medlem
Ballcancers avatar
Med tanke på hur världen ser ut i allmänhet och med ett stundande tredje världskrig bör ju kvinnor ta sitt ansvar och inte föda mer barn in i detta elände som troligtvis slutar med ännu mer flyktingar, konflikter, inflation samt lite härligt kärnvapen på detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in