2024-03-31, 13:16
Medlem
När man läste hennes blogg tidigare skrev Hannah alltid om sin yngre dotter på ett mycket mer kärleksfullt och stolt sätt.

Stackars sjuk tjej. Hon har mörkt hår och Hannah färgar det blont. Det suggererar att dotters mörka hår är fult.
Citera
2024-03-31, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrHorst
När man läste hennes blogg tidigare skrev Hannah alltid om sin yngre dotter på ett mycket mer kärleksfullt och stolt sätt.

Stackars sjuk tjej. Hon har mörkt hår och Hannah färgar det blont. Det suggererar att dotters mörka hår är fult.

Vems hår menar du att hon färgar? Dotterns? Jag har genom åren färgat mitt hår ljusare, betyder inte att jag tycker mörkare hår är fult? Du har konstiga tankar.
Citera
2024-04-04, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrHorst
Utseendebesatt mamma Hannah, ingen utbildning, olika pappor, mormor i en sekt, halvbröder med brottsregister... inte konstigt att dottern skriker för hjälp.

Håller med dig om att Hanna är utseendefixerad. Märks på alla bilder hon tar på sig själv och lägger ut. allt skall vara perfekt, aldrig bara naturligt och i ett sammanhang. Hon sträcker upp sig och går upp på tå också på alla helbilder, så onaturligt.
Både Hanna och Magdalena har väl genom de sista 30 åren oftast varit blonderade, ibland färgat i någon mörkare färg och det har väl ingenting att göra med Hannas dotter som du, HerrHorst skriver om i ett senare inlägg?
Citera
2024-04-08, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chickerypockery
Håller med dig om att Hanna är utseendefixerad. Märks på alla bilder hon tar på sig själv och lägger ut. allt skall vara perfekt, aldrig bara naturligt och i ett sammanhang. Hon sträcker upp sig och går upp på tå också på alla helbilder, så onaturligt.
Både Hanna och Magdalena har väl genom de sista 30 åren oftast varit blonderade, ibland färgat i någon mörkare färg och det har väl ingenting att göra med Hannas dotter som du, HerrHorst skriver om i ett senare inlägg?

Håller med dig. Magdalena vågar vara vardagsful även fast hennes ingrepp i ansiktet, i synnerhet läppen som vikt upp sig vittnar om dåligt självförtroende. Men Magdalena har inte heller döttrar i känslig ålder så Hanna har absolut ett större ansvar. Hon signalerar inget sunt överhuvudtaget och exponerar sin egen ätstörning på sina sociala medier. Det är oerhört tragiskt att flickorna får sjuka värderingar där de lär sig att utseende, män och skojiga event är det väsentliga här i livet.

https://pic8.co/sh/QuW9I3.jpg

Det är så sorgligt att kvinnan som bara är ett stort huvud, stora fötter och en mycket nerbantad kropp lägger ut bilder som denna. Får hoppas att de alla finner sinnesro någon gång och något sunt att fylla de svarta hålen inombords med.
Citera
2024-04-12, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chafissen66
Håller med dig. Magdalena vågar vara vardagsful även fast hennes ingrepp i ansiktet, i synnerhet läppen som vikt upp sig vittnar om dåligt självförtroende. Men Magdalena har inte heller döttrar i känslig ålder så Hanna har absolut ett större ansvar. Hon signalerar inget sunt överhuvudtaget och exponerar sin egen ätstörning på sina sociala medier. Det är oerhört tragiskt att flickorna får sjuka värderingar där de lär sig att utseende, män och skojiga event är det väsentliga här i livet.

Det är så sorgligt att kvinnan som bara är ett stort huvud, stora fötter och en mycket nerbantad kropp lägger ut bilder som denna. Får hoppas att de alla finner sinnesro någon gång och något sunt att fylla de svarta hålen inombords med.
Har hon skrivit om sin egen ätstörning?
Citera
2024-04-12, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chafissen66

Har hon en ätstörning alltså? Jag har nog tänkt att hon är en produkt av sin ungdom som modell och pop-starlett. Bilden säger egentligen bara att hon är utseendefixerad men ätstörd vet jag inte?
Citera
2024-04-12, 21:00
Medlem
Den röda tråden genom hennes sociala medier är och har varit väldigt utseendefixerad. Hon har av att döma på sina bilder extremt lite fett på kroppen.
"En ätstörning består av beteenden, tankar och känslor som är kopplade till mat och vikt och är en psykiatrisk sjukdom som kan leda till allvarliga konsekvenser." (Akademiska sjukhuset) Självklart finns det grader i helvetet men det ser inte sunt ut och hon ser så fruktansvärt ledsen ut jämt.
Citera
2024-04-14, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Maggans kinder ser ju ut o sprängas! Så nog fan sprutas det in i ansiktet o fylls ut!
Hon gjorde ju en operation för nått år sen o tog bort påsarna kring ögonen tror jag det va. Men det va hon ju helt öppen med.
Med att hon inte skulle ha nått i ansiktet är helt omöjligt när man ser hur hon ser ut!!

Sen har någonting hänt med hennes överläpp, eller partiet mellan läppen o näsan. Det har blivit för snävt så hon har hela tiden en kraftig rynka rakt över där. Jämför man med bilder för 10år sen fanns det inte, men sista åren. O hela hennes leende är annorlunda för det räcker liksom inte till för att ens täcka tandraden. Som sagt stor skillnad mot innan.

Hon har förstört sitt ansikte. Kanske blir ny operation, nu när det verkar vara slut med senaste killen?
Citera
2024-04-14, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Kul att hon träffat en ny karl, men hon skriver så här: "Jag ska inte bomba er med honom. Han vill nog INTE det heller. Han är inte helt kompatibel vid det här offentliga livet. Och så får det fortsätta att vara"

Men han har varit med i Big Brother? Kändislivet kanske inte var nåt för honom, för det var väl ett tag sen han var med. Annars får jag inte riktigt ihop det.

Verkar redan ha tagit slut. Sasa har tagit bort samtliga bilder på Magda.
Citera
2024-04-14, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Kul att hon träffat en ny karl, men hon skriver så här: "Jag ska inte bomba er med honom. Han vill nog INTE det heller. Han är inte helt kompatibel vid det här offentliga livet. Och så får det fortsätta att vara"

Men han har varit med i Big Brother? Kändislivet kanske inte var nåt för honom, för det var väl ett tag sen han var med. Annars får jag inte riktigt ihop det.

Verkar redan vara över!
Citera
2024-04-14, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melkersson500
Verkar redan ha tagit slut. Sasa har tagit bort samtliga bilder på Magda.

Ja kanske inte så konstigt… att gå från ”han vill helst vara anonym, använder knappt sociala medier” till att hon lägger ut bilder varje dag o skriver om honom o pratar om honom i intervjuer…

Dom verkade ju ha träffats i några månader innan iaf utan att gå ut med det o då funkade det ju uppenbarligen…

Finns säkert många anledningar till att det inte funkar iofs…
Citera
2024-04-14, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Ja kanske inte så konstigt… att gå från ”han vill helst vara anonym, använder knappt sociala medier” till att hon lägger ut bilder varje dag o skriver om honom o pratar om honom i intervjuer…

Dom verkade ju ha träffats i några månader innan iaf utan att gå ut med det o då funkade det ju uppenbarligen…

Finns säkert många anledningar till att det inte funkar iofs…

Jag blev blockad av Magda, när jag frågade vart Sasa tagit vägen. Visste inte att hon var så extremt lättkränkt. Samtidigt har alltså Sasa plockat bort alla spår av att de varit tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in