Citat:
Haha, vad du kommer grina om några timmar eller dagar när vi vet Israels svar. Återkom gärna till tråden då och erkänn hur fel du hade. Självfallet kommer Israel attackera inne i Iran. Snabbt, effektivt och mycket kännbart för Iran lär det bli.Jag förstår inte all kärlek jude-staten israel får hela tiden. De begår folkmord dagligen men alla bara blundar för det.
Nåväl!
Som vilken man med hjärna som helst så förstår man att Iran ville visa sina muskler utan att skada.
Israel hade tur att andra länder hjälpte till.
300 missiler mm va ”lite” för iran..
Det va syftet med denna motattack. Att visa vad deras syn på lite är.
Israel kommer aldrig attackera Iran som land, de vågar de inte. Usa kommer ej stötta dom i ett krig mot Iran då Usa är livrädda för Iran och vart de i alla år..
Svarar israel så är de på en anläggning i något annat land typ iransk ambassad i libanon eller något.
Flyger det en raket över iran från israel så attakckeras israel från flera håll / olika länder samtidigt med full krafft, alltså inget som deras iron drome skulle klara av. Möjligen skjuta ner hälfren men inte alla.
Oavsett vad så är de onödigt med ett till krig, men jag hoppas bara nån förintar jude staten en gång för alla eftersom de är ta mig fan skurkarnas skurkar oavsett vad alla tror och ska säga att israel e så fina, inte en chans!
Nåväl!
Som vilken man med hjärna som helst så förstår man att Iran ville visa sina muskler utan att skada.
Israel hade tur att andra länder hjälpte till.
300 missiler mm va ”lite” för iran..
Det va syftet med denna motattack. Att visa vad deras syn på lite är.
Israel kommer aldrig attackera Iran som land, de vågar de inte. Usa kommer ej stötta dom i ett krig mot Iran då Usa är livrädda för Iran och vart de i alla år..
Svarar israel så är de på en anläggning i något annat land typ iransk ambassad i libanon eller något.
Flyger det en raket över iran från israel så attakckeras israel från flera håll / olika länder samtidigt med full krafft, alltså inget som deras iron drome skulle klara av. Möjligen skjuta ner hälfren men inte alla.
Oavsett vad så är de onödigt med ett till krig, men jag hoppas bara nån förintar jude staten en gång för alla eftersom de är ta mig fan skurkarnas skurkar oavsett vad alla tror och ska säga att israel e så fina, inte en chans!
Ständigt samma fantasier från er korkade mena-nollor. Ganska roande faktiskt. Varför skulle USA vara livrädda för underutvecklade Iran? Vilka länder skulle delta i anfallet mot Israel från alla håll? Hesbollah och hutierna i Jemen samt patetiska hamas har vi sett vad de går för. Är det en ny svärm löjliga nyårsraketer från dessa som Israel ska frukta?