Citat:
Ursprungligen postat av
artigas
Haha vad i hela jävla. Jag är svensk så varför ska jag flytta till mellanöstern? Och varför ska jag bry mig det blanka fan i om Iran jämnar Israel till en parkeringsplats? Min ställning är att väst inte ska lägga sig in i frågor som berör Israel eller Iran. Låt de själva göra upp om skiten. Det är snarare du som är så brutalt cuckad att du har din tunga upp i Netanyahus rövhål att du nästan kan smaka vilken sorts hummus han åt igår. Du är patetisk.
Tackar för ett sakligt och välformulerat svar. Känns stabilt. Återigen; om man är på mobbarens, tillika terrorälskande diktaturens sida, mot Mellanösterns enda demokrati (Israel) då har man en .......speciell läggning. Det här med "sköt dig själv och skit i andra" fungerar hyfsat bra tills imperialistiska maktgalningar som Hitler, Stalin, Putin m fl vill expandera sitt inflytande och sina territorium. Då hjälper det inte om man sitter och gnäller i ett hörn att man "vill sköta sitt". Man kommer då liksom att bli söndermanglad. Nog vet du väl det innerst inne?
Iran borde ha vetat bättre än att attackera Israel som de gjorde i går. Nog för att det blev fiasko (som det mesta annat den iranska regimen tar sig för) men hade de lyckats skulle det varit katastrof för den fria världen. Alla som vill vara fria stödjer självklart Israels kamp mot Mellanösterns mörkermakter. Det är inte ett svårt val.