Citat:
Ursprungligen postat av
Kallis
Jag finner det skrattretande i hur de iranska negrerna slungade iväg sina raketer mot Israel, sedan glömde negrerna den vita mannens stoppande handflata.
Jag tycker absolut att exempelvis Skansen eller varför inte Kolmården, skall husera ett häng med iranska negrer. Det är minst lika intressant eller tråkigt för våra barn att få möta en iransk neger under besöket, jag kräver det eftersom inträdet är så högt, vill få valuta för mina pengar.
Förstår att giftormar kan inte barnen få klappa, att barnen inte orkar se en iransk neger, hellre vill möta en tibetansk tiger, slurpa på en glass.
Bra idé i grunden men tror hellre folk betalar för att slippa se dom. Kan man hänga stora skynken över burarna kanske?
Man skulle ju även kunna öppna ett helt nytt zoo uppe i lappländska skogarna också. Tror folk hade kunnat tänka sig att betala bra för att slippa se rovdjuren på våra gator. Går väl att lägga det på skattsedeln precis som man gör med bidraget till SVT. Det hade jag med glädje betalat, det är dock inte mer glädje jag betalar till SVT…