2024-04-14, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krumbukta
En symbolisk handling av de feta ayatollorna.
Det är mycket symbolpolitik i detta. Irans ledning kände sig väl tvungna att göra något som svar på Israels attack, nu har de gjort något..

På hemmaplan i Iran blåser man såklart upp detta som en hård hämnd mot judelandet men i verkligheten är ju Irans drönarattack nada.
2024-04-14, 05:30
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Nej det behövs inte alls. Eftersom du redan sagt att du litar på ryska media så behövs inget mer. Jag vet att Google translate finns med det skulle aldrig falla mig in att slösa ens en enda sekund på att läsa en rysk site. Inte många andra i väst skulle göra det heller. Ryssland är ett skämt med sina tomma hot, de tror att vi är rädda för dom.
Patetiskt!

uppenbarligen så är det ju det! USA vågar inte gå i konfrontation med dem öppet utan för det by proxy! och du tillhörde väl den delen som gjorde i byxorna och snabbt ville in i terror alliansen nato!
2024-04-14, 05:34
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
du är fan pantad i huvudet och babblar om sånt du inte har en jävla aning om.
Den som säger sig lita på ryska media ska nog inte kalla andra pantade.
2024-04-14, 05:35
Medlem
Måste vara tungt för Iran att ständigt förnedras. Stora i orden. Men veta hur underlägsna väst de är militärteknologiskt.
2024-04-14, 05:36
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubuntu333
Sunda och friska människor har inget gemensamt med zionistpacket. Israel är generellt ett gäng narcissistiska über rassar som påverkar hela mänskligheten negativt.

De flesta forskare på situationen i Mellanöstern håller med om att Israel har rätt att göra vad de gör. Folk i vår regering håller även de på Israel. Vad du och dina islamistiska sofftyckare säger intresserar ingen.

Jag har ägnat mer eller mindre hela mitt vuxna liv arbetande på olika projekt i Mellanöstern och känner långt fler antisemiter än judar. Men när den här korkade ideologin även når Sverige känner jag bara att ni kan åka tillbaka till era etniskt rena länder och fortsätta knulla getter, systrar och annat ni hittar.
2024-04-14, 05:37
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
uppenbarligen så är det ju det! USA vågar inte gå i konfrontation med dem öppet utan för det by proxy! och du tillhörde väl den delen som gjorde i byxorna och snabbt ville in i terror alliansen nato!
LOL
Skulle kunna säga precis likadant om Ryssland. Alla vet ju att USA skulle kunna krossa Ryssland likt som man stampar ihjäl en irriterande insekt om det verkligen behövdes. Jag tror att du vet det själv också.
2024-04-14, 05:37
Medlem
CalzoneItalias avatar
USA kommer inte att delta i några militära anfall mot Iran, sa landets president Joe Biden när han pratade med Israels premiärminister Benjamin Netanyahu inatt, rapporterar CNN.

Klokt av Biden. Bättre sitta lugnt i båten än så länge för det här löser Israel på egen hand. Irans fjuttiga attack var ju skrattretande.
2024-04-14, 05:39
Medlem
Kalliss avatar
Jag tycker att den så kallade iranska vedergällningen, är så komisk, där allt gick fel...

Jag tycker att FN skall besluta om att nuke Iran, sedan ge entreprenörer uppdraget att bebygga skithålet till ett paradis.
2024-04-14, 05:39
Medlem
Kurecik en Nato radar bas station som byggdes av USA arbetar nog fullt i Turkiet just nu.
2024-04-14, 05:42
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
LOL
Skulle kunna säga precis likadant om Ryssland. Alla vet ju att USA skulle kunna krossa Ryssland likt som man stampar ihjäl en irriterande insekt om det verkligen behövdes. Jag tror att du vet det själv också.

USA skulle inte kunna göra det din super nolla för då hade man redan gjort det som man gjort med alla länder hittills man velat invadera... men tillskillnad från Ryssland så förfogade inte dessa länder över kärnvapen kapabla nog att förinta inte bara USA utan jorden flera ggr om... så innan du flabbar med ditt matintag du blivit tillgivet så använd den där ärta till hjärna du blivit begåvad med.

I ett konventionellt krig ja där skulle USA säkert vinna men då Ryssland har kärnvapen doktrinen vilket förövrigt är väldigt låg tröskel på... så skulle USA och mänskligheten gå under...
2024-04-14, 05:44
Medlem
trillians avatar
Initialt ser det ut som att Israel lyckats värja första dygnets attacker.

Snitt-IQ på muslimerna och de milt inavlade iranierna, lyckades inte komma åt världens mest utvecklade militärmakt. Vilken chock!

När det kommer till Iran är jag faktiskt glad att vi fick deras bästa. Många grymma läkare, tandläkare osv som kommit till Sverige. Kvar är den absoluta skiten.
2024-04-14, 05:46
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
USA skulle inte kunna göra det din super nolla för då hade man redan gjort det som man gjort med alla länder hittills man velat invadera...

Hur vet du det? Har du bevis på att USA vill invadera Ryssland? Ja eller Nej?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in