2024-04-14, 00:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Exakt. Bara svenskar är så blåsta/fega att dom börjar gråta och vill gömma sig under mammas kjolar så fort det pangas lite i sandlådan.

LOL

USA ger upp Ukraina, går till Israel. Trump blir omvald, drar sig ut Nato, Ryssland börjar slå till mot krigsfabriker i Natoländer. Sen är det fullt krig.

Svårt att tänka längre än ett steg? Retard
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Intressant synpunkt. Jag är inte säker på att jag tror att omvärlden kommer att sitta och rulla tummarna om Iran förklarar krig mot Israel. Att Iran företar sig att jämna Israel med marken är ett för fruktansvärt scenario. Dels för Israels vänner men också för Irans fiender. Och tillsammans är dessa grupper många och resursstarka. Jag tror att reaktionerna kan bli starka och resoluta. Jag kan absolut ha fel. Men vi ska inte inbilla oss att Iran/Ryssland och Israel/ USA är jämnbördiga kombatanter militärt. Jag skulle inte ta den matchen om jag var Ayatollah.

Man ska komma ihåg att detta är ett scenario som alla har övat och förberett sig för i över fyrtio år.

Israels första militära vedergällning kommer att bli att bomba sönder Irans kärnvapenfabrikation.
Detta har varit topp prio för Israel under decennier..och jag tror att det gyllne tillfället för dem nu har kommit.
Det är så här man skinnar en björn..:-)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Iranierna är mesiga. De är små rabiata Chihuahuahundar som skäller mycket och bits som en tandlös kärring.

Ja, när dreglet från skägget stelnat imorgon bitti. Så inser mullorna att dom är urusla på alla sätt.
Bara se hur dom hanterade mordet på en kvinna som inte ville dölja håret.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Därför är det skönt att tuffa killar som du kan försvara oss! På nätet…..
Ja, jag lär väl få göra det innan det är färdigt....
2024-04-14, 00:03
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leone
”Irans försvarsminister Mohammad Reza Ashtiani hotar grannländerna – läs Jordanien, Syrien och Irak – med att svaret kommer att bli skoningslöst om de öppnar sina luftrum för Israel för att genomföra en hämndattack mot Iran – eller för att skjuta ner de hundratals drönare och robotar som just nu är på väg mot Israel.”

Som en skabbig rabiessmittad hund vill nu Iran bita alla som är i närheten. Haha! Lycka till Iranier. Ni har skitit i det blå skåpet.

Jordanien, Syrien och Irak kommer gå med Israel och USA mot Iran i så fall.
Medlem
Hoppas det går bra för Israel nu.

Måtte de svara med kärnvapen. Radera ut Iran från världskartan! Världen skulle vara en mycket bättre plats utan dessa svin.
Medlem
Citat:
Skydd? Grannländerna borde be iran fara åt helvete och skjuta ner allt som kränker deras luftrum.

Va lite realistisk. Vilket land tror du grannländerna stöttar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Nja, Turkiet är mest med för att de ligger geografiskt som de gör och det får man väl leva med.

Så muslimer som ligger bra till geografiskt är goda vänner?
Medlem
Gaffelpärms avatar
De moppedrönarna som inte har fått skit i förgasarna, fladdrat vilse eller fått soppatorsk kommer anlända till Israel om ca 1tim sa de på BBC News precis.
Medlem
mavsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthew0rld
Hjärntvättade idiot! Israel har begått folkmord i ett halvår och mördat folk i iranska ambassaden! Israel har dessutom fuckat och styrt Europa i decennier..
Israel har triggat igång detta och att muslimerna ska få skulden för allt är just deras plan.
Folk har vaknat! Död åt sionism

Tack! Så himla skönt att det finns folk som fortfarande har vett nog att se det förnuftiga.

.
Medlem
Citat:
Ja, jag lär väl få göra det innan det är färdigt....

Tack. Nu är åtminstone jag lugn.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leone
”Irans försvarsminister Mohammad Reza Ashtiani hotar grannländerna – läs Jordanien, Syrien och Irak – med att svaret kommer att bli skoningslöst om de öppnar sina luftrum för Israel för att genomföra en hämndattack mot Iran – eller för att skjuta ner de hundratals drönare och robotar som just nu är på väg mot Israel.”

Så Iran har skydd hela vägen på svaret från Israel?

Nej, Iran har inte en suck. Man har skrot som vi redan sett i Ukraina. Det blir en koalition mot Iran och deras knähundar hullabolla och hottentottarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in