2024-04-13, 23:56
Medlem
Larmdjungelns avatar
Live bilder över Tel Aviv, någon som sitter på en bra länk?
Själv sitter jag med för många "kanaler" live men ingen cam på Tel Aviv..
=)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
Själva klockan kommer Israel ha bombat sönder med resten av skräpet i Iran redan i år, så.. hoppas inte för mkt, skräpmänniska
Skräpmänniska tar jag som en hedersbetygelse 🙂

Vem som bekämpar sionistasen är ointressant så länge som någon gör det och nu verkar det vara Iran och det känns inte som att de gör det här ensamma dvs det är för riskabelt utan här är fler aktörer troligtvis inblandade.
Medlem
JustTrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vgWOJB/uppgifter-iran-har-skickat-dronare-mot-israel

Diskutera händelsen. Vad kommer detta resultera i? Jag tror att vi befinner oss i WW3 och att det har brutits ut under en längre period.
Finns tråd om kriget mellan Israel och Iran.

Den är högst upp på heta ämnen om du hade orkat kolla.

(FB) Kriget mellan Israel och Iran
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Ballistiska robotarna, minsann. Tja, då ska det ju inte dröja jättelänge innan de når Israel.

Videon som är länkad till tweeten är iaf på en kryssningsmissil. Kan vara dåliga journalister bara som inte förstår skillnaden.
Medlem
Blir det muslimskt folkfest imorgon på stan nu? Dom firade ju glatt när terroristerna i Hamas möradade barn och våldtog kvinnor.

När Israel och Usa sedan slår tillbaka så spottar dom och gapar mot oss Svenskar sedan för att vi inte gör nånting.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vgWOJB/uppgifter-iran-har-skickat-dronare-mot-israel

Diskutera händelsen. Vad kommer detta resultera i? Jag tror att vi befinner oss i WW3 och att det har brutits ut under en längre period.

Iran var illa tvungna att agera på liknande sätt med tanke på Israels mord på flera höga iranska militärer. Förhoppningsvis handlar detta endast om en markering och om att rädda ansiktet för Iran och att det stannar där.
2024-04-13, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
De ingår ju i en dödssekt så man är inte direkt förvånad över deras idiotier.

Israel lär svara med samma typ av misiler. Troligtvis råare mål också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NancyVicious
NATO kanske var en rätt dum idé ändå?
Varför det?

Alla som inte är orcher eller kamelknullare bör såklart hålla ihop.
Medlem
Dumdrygs avatar
Hisbollah är med och slår på juden!
"Enligt obekräftade uppgifter ska det också ha skjutits raketer och skickats drönare från Libanon och Jemen."
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KJosef
De som alltid sagt nej till de tvåstatslösningar som föreslagits är palestinierna. Hade det funnits brett stöd för en tvåstatslösning hade de haft en för 70 år sen men av olika anledningar har de alltid varit mer intresserade av annat.
Så du påstår att Israelerna har varit intresserade utav en tvåstatslösning? Varför blir då deras premiärminister mördad för att han och Arafat vill sluta fred och närma sig en tvåstatslösning? Netanyahu har även upprepade gånger avfärdat tvåstatslösningar som presenterats.
Medlem
Landsfaderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larmdjungeln
Live bilder över Tel Aviv, någon som sitter på en bra länk?
Själv sitter jag med för många "kanaler" live men ingen cam på Tel Aviv..
=)
CNN kör livebilder över Tel Aviv mest hela tiden.
Medlem
Resultatet av västvärldens gullande av Israels folkmord på palestinier.

Nej jag gillar inte Hamas men det är ingen ursäkt för Israel och västvärlden ska få massmörda 20 000 barn och fler vuxna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in