2024-04-13, 20:25
Medlem
Tiden från Iran till Israel att attackera

Ballistiska robotar - 12 min

Kryssnings robotar - 2 tim

Drönare - 9 timmar

https://www.timesofisrael.com/as-israel-waits-for-potential-attack-what-are-irans-missile-and-drone-capabilities/

Vi kan glömma iranskt flyg. Det är bajs.

Sen kan Iran använda sig av Hizbollah, Houthis och Irakiska miliser. Jag kan tänka mig att Irakiska miliser och Houthis är med på ett hörn. Hizbollahs medverkan blir liten om något.
2024-04-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Vänta du
Jo det har vi gjort i någon vecka nu du 😂 på pissluffarna i Teheran ska svara och va blev det någon jävla båt kapning sjukt besviken trodde att nu jävlar jämnar vi pisslandet iran med marken men nej dom gömmer sig som fega råttor
2024-04-13, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Tiden från Iran till Israel att attackera

Ballistiska robotar - 12 min

Kryssnings robotar - 2 tim

Drönare - 9 timmar

https://www.timesofisrael.com/as-israel-waits-for-potential-attack-what-are-irans-missile-and-drone-capabilities/

Vi kan glömma iranskt flyg. Det är bajs.

Sen kan Iran använda sig av Hizbollah, Houthis och Irakiska miliser. Jag kan tänka mig att Irakiska miliser och Houthis är med på ett hörn. Hizbollahs medverkan blir liten om något.
Båt kapning 2 veckor typ 😂🇮🇱❤️✌️
2024-04-13, 20:35
Medlem
iDiot5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-HD
Detta stämmer inte. Iran har ett formidabelt försvarssystem. Deras luftförsvar är bra, dom kan skjuta ner drönare och plan. Ingen vet heller hur många anti-luft system dom har.

Sen är det inte direkt så att Iran bara kommer sitta och tuta om dom attackerar landet, Iran kommer slå till med sina hypersoniska missiler mot amerikanska baser utan bromsar denna gången som vid 2020. Man kommer mosa sönder tusentals amerikanska soldater som befinner sig runt om kring landet.

Nato baser runt omkring i Europa som deras missiler når till kommer också attackeras.

Det är därför man inte har attackerat Iran än. Saddams dröms var att ha de vapen och missiler som Iran har idag.

Iran har skit från ryzzland.
2024-04-13, 20:44
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Mellan vilka då? Vi i väst är typ helt överlägsen så det kommer inte något ww3 men hoppas vi får chansen att bomba iran men det lär inte heller hända dom kapade någon jävla båt som hämd och kröp ner i kloakerna som fega råttor igen. Såg lovande ut men dom fegade ur
Övermod är första steget mot förlust. Kom ihåg att Kina finns med i spelplanen också. Och att BRICS numera är ekonomiskt starkare än G7. Tiderna har förändrats och när vann USA ett krig senast?
2024-04-13, 20:45
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Konversation
Megatron
@Megatron_ron
BREAKING: 🇮🇱Israeli media writes that all Israeli politicians received an order to remain in Israel and cancel all their travel abroad.

Foreign Minister Israel Katz postponed his visit, which was scheduled for tomorrow, to Hungary and Austria due to the security situation.

Israeli media say that tomorrow will be the busiest day at Ben Gurion Airport due to home front instructions, with 55,000 passengers crossing so far.

All schools across Israel will be closed, starting tomorrow – IDF Home Front Command.

Israeli military says that all forces are on "full alert" and that "dozens of planes are airborne" as part of readiness for the Iranian threat.

Sionsterna underskattar inte Iran- jämfört med flashbacks geopolitiska experter.

F around and find out.
2024-04-13, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iDiot5
Iran har skit från ryzzland.
Nej dom har rysk Lv vilket är toppgrejjer din idiot.
2024-04-13, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Övermod är första steget mot förlust. Kom ihåg att Kina finns med i spelplanen också. Och att BRICS numera är ekonomiskt starkare än G7. Tiderna har förändrats och när vann USA ett krig senast?
Ja du det var ett tag sedan, det senaste kriget USA mött jämbördiga var WW2 och då var ryssen före dom till Berlin.
2024-04-13, 20:54
Medlem
iDiot5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodLord
Samtidigt är det nog inte klokt att underskatta Iran.
Militärbudget 25 miljarder dollar?
Sverige typ 8 miljarder dollar

Mycket av den Iranska militärbudgeten hamnar i andra fickor pga hög korruption.
2024-04-13, 20:55
Medlem
Vi får se vad som händer inatt/imorgon, läser runt en del som säger att det är sannolikt i den tidsramen något kommer ske
2024-04-13, 20:56
Medlem
Rasputin420s avatar
Min killgissning är att Usas fiender lär avvakta tills efter valet. Trumps eventuella seger lär tona ner läget.
2024-04-13, 21:03
Medlem
Kollade flera arabiska kanaler och alla säger att en attack kommer att ske.

Verkar som att det ät en tidsfråga

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in