2024-04-13, 15:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Men du väljer att stötta folk som skapar drev, hotar, trakasserar, stalkar och gör allt i sin makt för att förstöra en annan människas liv. Det är helt okej enligt dig???

Giftgroda stöttar väl inte Mumsbulle och Goldenite ändå? Var har du fått det ifrån?
Citera
2024-04-13, 15:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och ändå har Julia fortfarande kontakt med H?

Du kommer bara med lögner och hittepå. Hörsägen för att få Julia att se dum ut, vi alla fattar varför ni är tre personer här inne som försvarar Linnea.
Citera
2024-04-13, 15:43
Medlem
Citat:
Återigen, hon har aldrig misshandlat något barn wse

Bevisen som är ute talar för det.
Välkommen med bevis som talar emot det.
Ditt ord är det inte en jävel som tror på
Citera
2024-04-13, 15:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Du kommer bara med lögner och hittepå. Hörsägen för att få Julia att se dum ut, vi alla fattar varför ni är tre personer här inne som försvarar Linnea.

Inte hörsägen, hon hälsade ju på honom i fängelset. Gulligt eller hur?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Då Mums inte svarar kanske du vill?

Chrippa har ju bekräftat flertal gånger att Linnea har slagit Chloe när han INTE är med Linnea.

När han är med Linnea säger han att hon aldrig gjort det, att de har jättefin relation Chloe och Linnea osv.

Nå, vilket stämmer tror du?

Om det är Linnea som skrivit fula ord om Chloe eller är det fejkat?

Glöm inte samtalet mellan kräftan och Julia där han erkände det, samtalet skedde medans han var med Linnea
Citera
Avstängd
Citat:

Fokusförflyttning kallas det. Vanligt hos människor med IQ under 80.
Citera
2024-04-13, 15:45
Medlem
Citat:
Så ditt bevis på att lilla C blivit misshandlad av Linnea är att när Chrippa säger elaka saker om Linnea så talar han sanning. Allt annat han säger är lögn. Är det ditt bevis? #logik

Varför hittade inte polisen dessa enligt dig solklara bevis när dem utredde anklagelserna om barnmisshandel?

Har jag påstått nått eller? Håll käften då jag inte citerade dig istället.

En fucking fråga och det enda du gör är att vinkla på saker hela jävla tiden. Ska vi ta det en gång till din trögfattade babian.

Chrippa har flertal gånger påstått att Linnea har knuffat och slagit hans dotter. Men det gör han endast när han inte är med Linnea.

När han är med linnea så är hon världens gull gull mot Chloe.

Vad fan är det som är sant. 2 olika historier.
Har Linnea slagit Chloe eller ljög Chrippa om det?

Sluta vinkla det.
Citera
2024-04-13, 15:45
Medlem
Citat:
Jag använde din text för att få fram min poäng , sorry (är på din sida)

Det vet jag, ville bara klargöra vad jag menade så inte kräftans lakejer får någon substans i sina anmälningar 🙂
Citera
2024-04-13, 15:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Giftgroda stöttar väl inte Mumsbulle och Goldenite ändå? Var har du fått det ifrån?
Precis, han tycker det Linnea och Chrippa gjort är fel.
Men samtidigt stöttar han person som sprider hat, hotar, trakasserar och gör allt i sin makt att förstöra någons liv.
Person som tidigare har ljugit om och om. Personer som attackerat folk så hårt att dem blev självmordsbenägna. Såna människor står Giftgroda bakom.
Citera
2024-04-13, 15:48
Medlem
Citat:
Och ändå har Julia fortfarande kontakt med H?

För att psykbruden sagt det?

Bevis tack.
När ska kräftans lakejer lära sig att komma med bevis, något måste ni väl ha lärt er av Anjo och Jocke?
Citera
2024-04-13, 15:51
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Har jag påstått nått eller? Håll käften då jag inte citerade dig istället.

En fucking fråga och det enda du gör är att vinkla på saker hela jävla tiden. Ska vi ta det en gång till din trögfattade babian.

Chrippa har flertal gånger påstått att Linnea har knuffat och slagit hans dotter. Men det gör han endast när han inte är med Linnea.

När han är med linnea så är hon världens gull gull mot Chloe.

Vad fan är det som är sant. 2 olika historier.
Har Linnea slagit Chloe eller ljög Chrippa om det?

Sluta vinkla det.
Svaret på din fråga är enkelt.
Antingen har han ljugit om allt.
Eller så är folk så dumma och tror han talar sanning när han säger saker dem vill höra, men ljuger om saker dem inte vill höra.

Eftersom utredningen om barnmisshandel lades ner så är det ju uppenbarligen inte sant.
Citera
2024-04-13, 15:51
Medlem
Citat:
Precis, han tycker det Linnea och Chrippa gjort är fel.
Men samtidigt stöttar han person som sprider hat, hotar, trakasserar och gör allt i sin makt att förstöra någons liv.
Person som tidigare har ljugit om och om. Personer som attackerat folk så hårt att dem blev självmordsbenägna. Såna människor står Giftgroda bakom.

Jag står bakom sanningen och skulle aldrig stå bakom några som utsätter barn för diverse brott.

#mobbarmobbare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in