Citat:
Ursprungligen postat av
Dumdryg
Det är ju du som skämmer ut dig gång på gång i tråden om mörka gränder och försök till att skuldbelägga offret och alla möjliga teorier du har. Nu undrar du om GM avlossar ett varningsskott ner i marken inne i viadukten när de står och tjafsar?
Ska vi ta detta objektivt då?
Det är jag som har skrivit väldigt välformulerade och balanserade inlägg om ämnet vilket täcker flera aspekter av incidenten, t.e.x
(FB) Mikael Janicki 39 ihjälskjuten i gångtunnel, Skärholmen Stockholm 2024-04-10
Som du för övrigt inte vågade svara på(du trodde att jag inte märkte det?

). Andra förstår vad jag menar, inte du.
Du å andra sidan kommer tillbaka med dina totalt överdrivna och löjliga teorier som ingen ens varit i närheten av:
Citat:
Ursprungligen postat av
KlinkersAerBra
Angående skotten: stämmer det att det var tre som sköts? Ett I marken, ett i Mikaels bröst och ett i huvudet?
Var det första ett varningsskott i marken och sedan ballade det ur? Nån som har mer info om det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Dumdryg
Men ditt stolpskott. Tror du att Mikael kom springande och anföll och att de avlossade ett varningsskott i marken?
En öppen fråga som omedelbart svaras med ett enormt hopp till löjligheter utan någon som helst bas.
Problemet är att du inte är här för att diskutera något. Såg för övrigt att du har en djävla massa trådar i Papperskorgen

.
Kommer låtsas som att du inte finns hädanefter och blocka - det finns faktiskt andra som vill diskutera och försöka reda ut vad som har hänt.