2024-04-10, 21:02
Medlem
Beställde nyss en 20% THC-H cartridge 1ml från Smoketower samt två färdigrullade med 1g 20%. Synd att dom inte hade buds med THC-H dock

Smoketower är ju välkänt så känns säkert, riktigt taggad på att testa så nu får schenker lägga gasen i botten så det kommer innan helgen

Har hört på reddit att HERO förfalskar sina rapporter och att sumpansgodis är no-go, tankar?
Citera
2024-04-10, 22:05
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JolieKayy
Beställde nyss en 20% THC-H cartridge 1ml från Smoketower samt två färdigrullade med 1g 20%. Synd att dom inte hade buds med THC-H dock

Smoketower är ju välkänt så känns säkert, riktigt taggad på att testa så nu får schenker lägga gasen i botten så det kommer innan helgen

Har hört på reddit att HERO förfalskar sina rapporter och att sumpansgodis är no-go, tankar?
Attacker från andra företag. Sånt sker hela tiden.
Citera
2024-04-11, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx

Ahaa, makes sense. Många har ju rekommenderat HERO så låter lite funderligt att dom ska ha ljugit…
Citera
2024-04-11, 21:38
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:

Tvärtom. Det är bara hero som attackerar andra företag och försöker orma sig ur det här. Fattar inte varför folk försvarar dom. De har ju enbart haft skräpprodukter.
Citera
2024-04-11, 21:52
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Tvärtom. Det är bara hero som attackerar andra företag och försöker orma sig ur det här. Fattar inte varför folk försvarar dom. De har ju enbart haft skräpprodukter.
Det är din åsikt.
Min är en annan.
Förstår inte vad du har för problem med dom?
Vad är skräp med deras produkter?
Citera
2024-04-11, 22:05
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Det är din åsikt.
Min är en annan.
Förstår inte vad du har för problem med dom?
Vad är skräp med deras produkter?

Nä, det är objektiv sanning. Har koll typ överallt och det är ju bara hero som hållt på och smutskasta andra företag. Om du har hittat nåt annat så länka gärna. Först kom det här med deras labbrapporter ut och sen försökte de skylla det på att andra företag försökte smutkasta dom? När det i själva verket var dom som smutkastade andra märken när de gjorde så. Lustigt att de hängde ut just vapiano bland annat. Två skräpmärken liksom.

Dom har låg kvalite på allt dom har i = skräp. De är ju som alla de där tjeckiska och östeuropeiska märkena. Väldigt sketchy.
Citera
2024-04-11, 22:11
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Nä, det är objektiv sanning. Har koll typ överallt och det är ju bara hero som hållt på och smutskasta andra företag. Om du har hittat nåt annat så länka gärna. Först kom det här med deras labbrapporter ut och sen försökte de skylla det på att andra företag försökte smutkasta dom? När det i själva verket var dom som smutkastade andra märken när de gjorde så. Lustigt att de hängde ut just vapiano bland annat. Två skräpmärken liksom.

Dom har låg kvalite på allt dom har i = skräp. De är ju som alla de där tjeckiska och östeuropeiska märkena. Väldigt sketchy.
Ok. Svårt att faktiskt förstå varför?
Du verkar ha emot många företag och länder?
Vad är din drivkraft? Har de gjort något emot dig eller fick du en dålig vara?
Förklara för mig. Jag har testat flera av deras produkter och vart nöjd. Gillar verkligen gummies. Vad är problemet?
Citera
2024-04-12, 05:16
Citat:

Självklart är rapporterna hos de flesta leverantörer 100% fake. De kanske gör en som är okej men det ni får är inte samma batch eller produkt. Sen gammalt. Oftast är de kanske de första batchen innan den blivit infekterad av kemikalien ni röker.

De flesta försäljares rapporter är dessutom deras buds innan de behandlats osv. Ni röker hampa besprutat med spice. Gillar hur spicet har evolverats med åren, same shit different name. Förr var det helt nya noider, nu är det analoger på THC. Ni som tror att det här är naturligt har ju rökt av produkterna garanterat.

Sorligt men sant har vi nog rökt liknande i haschet vi får bra tag bara att det är på fria marknaden nu.
Citera
2024-04-12, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Ni röker hampa besprutat med spice. Gillar hur spicet har evolverats med åren, same shit different name. Förr var det helt nya noider, nu är det analoger på THC. Ni som tror att det här är naturligt har ju rökt av produkterna garanterat.

Sorligt men sant har vi nog rökt liknande i haschet vi får bra tag bara att det är på fria marknaden nu.

Nja där håller jag inte riktigt med, har (råkat) rökt spice tidigare och det var sinnesjukt obehagligt. Absolut att man är medveten om att detta är syntetiskt men att säga att det är hampa besprutat med spice är crazy

Personligen hade jag velat ha riktig thc men har många personliga anledningar till att inte ha såna kontakter numer, då tar man det näst bästa
Citera
2024-04-12, 14:48
Medlem
Testat cartridgen 20% THC-H från smoketower nu och mår finfint. Definitivt annorlunda från HHCO/THCP, man blir inte helt förstörd och handikappad av denna alls. Liknar THC betydligt mer, väldigt chill och nice tyckte jag.

Ska testa på mig jollen senare men gissar på samma känsla

Blir nog mer THC-H för mig i framtiden
Citera
2024-04-12, 15:40
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Nja där håller jag inte riktigt med, har (råkat) rökt spice tidigare och det var sinnesjukt obehagligt. Absolut att man är medveten om att detta är syntetiskt men att säga att det är hampa besprutat med spice är crazy

Personligen hade jag velat ha riktig thc men har många personliga anledningar till att inte ha såna kontakter numer, då tar man det näst bästa

Förstår du inte själv hur korkad du låter? "Spice" är en uppsjö av olika syntetiska cannabinoider som har vitt skilda rus, vissa är superskeva medan andra är snarlika THC.

Att du har rökt en syntetisk cannabinoid och fått en sinnessjuk upplevelse säger noll och ingenting. Det var EN cannabinoid av hundratals...

Du har ingen koll alls.
Citera
2024-04-13, 13:55
Medlem
svartbergstops avatar
Ni som nu har provat lite vad föredrar ni THCH+THCB eller enbart THCH? Primärt intresserad av vapes och buds.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in