Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
De här människorna kan döda för småsaker, att känna sig kränkt är en sådan sak och så benzo och annat knark i kroppen, ja, då blir man en mördarmaskin.
Ska f.ö bli intressant att se vad rasisterna säger om MGM visar sig vara polack som BO.
Möjligheten att GM inte har rötter i Mellanöstern eller Afrika är i sanning mikroskopisk.
Polackers barn är knappast kända för att sälja dåliga droger, åka fatbike och skjuta laglydiga meborgare point blank, mitt i ansiktet. Polacker befinner sig inte ens på samma genstege som de varelser som gör en sådan här sak.
Att påpeka att GM bör vara arab eller afrikan, är inte rasistiskt. Det är realistiskt.
Angående BO, verkar han vara totalt snövit. Inte kriminell, inte farlig, inte beväpnad osv.
Det finns ingen klassisk, begriplig orsak att döda honom på fläcken.
Det är bla därför hela befolkningen går i taket. Detta brott har ett läskigt signalvärde.
De som inte fattat att en sådan här sak kan hända (bla jag sjäv) har vaknat upp.
På fem minuter har jag lärt mig en läxa: konfronterar jag ett gäng knarklangande humanoider, riskerar jag en kula i fejset, oavsett om jag drar en barnvagn, sitter i rullstol eller har ett barn med mig.
Ingen är fredad, inga gränser finns.
Vilket blir nästa offer? En bäbis?