2024-04-12, 22:07
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Ladda upp den på någon sida där det inte går att spåra?

Jag hade med varit livrädd. Allt det här jävla snacket från polis, politiker och journalister att man måste våga vittna så kan man inte ens ta sin 12åriga son till simhallen utan och bli ihjälskjuten av negerpacket. Vem i helvete vill vittna mot någon man vet är ute om 2-3 år och som dessutom har en klan med 150st galna negrer eller araber som backar upp dem. Inte särskilt många vill titta sig över axeln resten av livet eller ge upp allt man har och flytta 50mil och få en ny identitet.

När ska idioterna till politiker fatta att kriminella invandrare måste utvisas. Snor de ett packet köttfärs ska de ut. Jag äcklas över vänsterpöbeln som vill ha skiten kvar. Skicka ut. Dra in medborgarskap och asyl och bidrag och fan vet allt. Skicka ut hela släkten.
Citera
2024-04-12, 22:10
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
Redan förklarat exemplet. Du vet att du inte hade konfronterat heller och använt sunt förnuft, du vågar inte bara erkänna det.

Där kom känsloutbrottet som en liten flicka för övrigt. Det är därför det är så svårt att diskutera saker.

Har du tittat ut på sistone hur samhället ser ut, eller har du levt under en sten och gömt dig?
Välkommen till verkligheten de senaste åren.

Till skillnad från dig så bor jag i Stockholm och ser invandrarungdomar varje dag. Och visst händer det att man konfronterar yngre. Precis som lärare i Rinkeby säger åt elever.
När du pratar om självbevarelsedrift och att inte gå in i en skum gränd så visar du ju att du knappt satt din fot i Stockholm. Du vet ju inte vad du pratar om. Det hänger ungdomsgäng i Mall of Scandinavia, Kista galleria och överallt.
Citera
2024-04-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
När du skriver stress-skott menar du att han panga för första gången? Grabbar brukar väl inte bli nojjiga av en flintisgubbe med glasögon och tolvårig pojke på cykel.

Jag tänker mer: man riktade ju vapnet rwjt mot MJ så han kanske försökte rycka bort den så fick man stress och klicka. Men ossanolikt, varför skulle vapnet vara osäkrat
Citera
2024-04-12, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Till skillnad från dig så bor jag i Stockholm och ser invandrarungdomar varje dag. Och visst händer det att man konfronterar yngre. Precis som lärare i Rinkeby säger åt elever.
När du pratar om självbevarelsedrift och att inte gå in i en skum gränd så visar du ju att du knappt satt din fot i Stockholm. Du vet ju inte vad du pratar om. Det hänger ungdomsgäng i Mall of Scandinavia, Kista galleria och överallt.

Roligt att du skriver det, jobbar i Solna och också jobbat i Kista. Ser dem hela tiden.
Det är ingen som konfronterar dem. Det är högljutt på luncherna och det är vad det är.

Till sist, om du har barnet med dig och väljer att konfrontera kriminella då är du en dålig pappa.
Citera
2024-04-12, 22:17
Medlem
Kolonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Vad är det för gäng som går runt och gör såhär? Antar det är ett invandrar gäng?? Vad för etnicitet har dessa?
Araber och niggers
Citera
2024-04-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haman143
Menar du tjockisen som heter M Khaled Khaled?

Vet inte efternamn, men ja ”M”
Citera
2024-04-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flush55
sitter fortfarande på film från händelse o vet inte vafan ja borde göra vill inte ha mitt namn i fup om mord. ge gärna ide på vafan ja ska göra

Genom att överlämna filmen visar du på samma goda egenskap som den 39 årige pappan nu hyllas för: civilkurage! Om du kan visa samma mod och göra det rätta, så kanske hans död skulle kunna bli lite mindre meningslös...
Citera
2024-04-12, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Det cirkulerar uppgifter i tråden och media att tre skott avlossades. Ett i marken. Ett i bröstet och ett i ansiktet.
Men vet inte om det är 100 % sant.

Stämmer!
Citera
2024-04-12, 22:22
Medlem
Rodrigos avatar
DN ägnar sig verkligen åt damage control genom att toppa med artikeln "Barnet blir kvitt traumat med hjälp av berättelsen". Jo.. det kan man ju hoppas men vad vet en psykolog om det? han kan lika gärna hamna i onåd och bli likadan själv eller vara förlorad i en enda uppförsbacke av elände och diverse medicinering, jag hyser verkligen ett starkt agg mot denna nya typ av journalistik där en psykolog ska få smyga in sin propaganda om hur människor är och hur det här 2 dagar efter infernot ska kunna 'lösas' på ett smidigt sätt.

https://www.dn.se/sverige/berattelsen-hjalper-barnet-att-fly-fran-traumat/
Citera
2024-04-12, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingor
Genom att överlämna filmen visar du på samma goda egenskap som den 39 årige pappan nu hyllas för: civilkurage! Om du kan visa samma mod och göra det rätta, så kanske hans död skulle kunna bli lite mindre meningslös...

Personligen tvekar jag på att filmen finns. Något vittne måste ha sett att någon stod och filmade. Inte många ställen man kan gömma sig på om man står och filmar vid en tunnel.

Vill han lägga upp anonymt går det, så det är ingen ursäkt om filmen faktiskt finns.
Citera
2024-04-12, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
En av de största problemen är att de ALLTID använder sig av minderåriga.

Det första man måste göra är att täppa igen det hålet. Vi måste straffa alla ungdomar på riktigt för allvarliga brott.

Inga av invandrarna vågar göra samma saker i hemländerna för där åker de på kokstryk(eller värre) de aldrig hade fått i Sverige. Där är det jävlar hårda tag. Det är något man glömt i Sverige.

Problemet är att Sverige är en ”humanistisk stormakt”. Det är inte ”Humant” att slå gängkriminella men det är humant tydligen att en 16 åring har ihjäl en 39 åring framför hans son och han får 4 års inlåsning på en fritidsgård med mobiltelefon. Fyfan säger jag bara!
Citera
2024-04-12, 22:25
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ordning i tråden!

Blir det tillslag av Nationella insatsstyrkan inatt tror ni? Sedan väntar 12 år i en tvåmanscell på 6 kvadrat.

Du menar Tv spel och samlag på sis hem i nått år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in