Jag var väldigt ung när dessa mord inträffade, så hade inte så bra koll på dem. Såg i dag Svenska Fall-donumentären om detta obeskrivbart fruktansvärda brott. Jag har nog aldrig blivit så ursinnig på någon, känner riktigt hur blodet kokar i mina ådror. Den extremt motbjudande avskyvärda borderline-bitchen förtjänar under inga omständigheter att leva. Möjligen som försöksperson i en traditionell indianstam för att upptäcka nya fasansfulla tortyrmetoder, men inte annars. Bara tanken på den jävla bunny boilerm har gått och stalkat familjen, för att sedan först närapå mördat modern framför barnens ögon, för att sedan ett efter ett krossa de små kranierna på hennes små barn, ett efter ett. Hela tanken på det här gör mig yrslig och illamående och framför allt arg. Tur att Leif GW:s spaning var spot on ("det är egentligen för lite för att fälla, men min erfarenhet säger att det brukar räcka ändå"å).
I programmet sade det dock en sak som fick blodet att isa sig i mina ådror. I tyskjävlarnas fjollrättssystem får hon möjlighet att bli villkorligt frigiven 2024 (?!?). Tror ni att morfar har planerat att ta en tripp till Tyskland när hon väl beviljas villkorlig frigivning? Jag hoppas innerligt det. Hade han (eller någon annan) ordnat med det finns det nog inte en människa i Sverige som hade förebrått dem. Många hade säkert dessutom kunnat tänka sig att göra anspråkslösa bidrag.
Hon hade nog fått samma ynka dom i Sverige (om inte mindre…)
finns det någon som gjort den goda gärningen och sitter på en editerad version av denna FUP (där obduktionsbilderna är maskerade) så vore det vänligt om det kunde delas
Bara att förfalska identitet så är hon i Sverige på några timmar.
Hennes längd och näsa blir svår att maskera. Finns det någon i Sverige som inte minns hur hon ser ut? Hennes foton har liksom bränt sig fast på näthinnan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!