Citat:
Ursprungligen postat av
viperstyle
Skjuten mitt i ansiktet. Detta liknar en ren och skär avrättning.
Troligtvis har BO blivit provocerad av gärningsmannen.
Gärningsmannen letade efter ett offer att mörda.
Att belasta BO agerande (som vissa gör här) är för mig oförtjänt, som vuxen ska man kunna säga till och tillrättavisa ungdomar och barn utan risk för att bli avrättad.
Var det också poliserna i Alexanders fel att de blev mördade, skulle de också tittat åt ett annat håll när brott begås? Var går gränsen?
Att samhället har vikit ner sig för dessa kriminella element är ett bevis på totalt politisk katastrof.
Tyvärr är jag också av den uppfattningen att dessa kriminella element inte är etniska svenskar.
Att det tyvärr sitter ett gäng politiker som representerar en minoritet idag om att dessa kriminella ska vårdas och vurmas tror jag inte representerar majoriteten av Sveriges invånare.
Vi kommer inte få ordning på dessa kriminella missanpassade individer, man kan skylla på allt möjligt i samhället för att förklara och försvara dem som jag vill kalla för avskum.
Jag tycker mer och mer att man ska skicka tillbaka de som inte kan anpassa sig till våra normala normer tillsammans med övriga släktingar.