2024-04-11, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Definition av "gå fram och börja jiddra"?

Citat:
Pappan ska då ha konfronterat ett ungdomsgäng i Skärholmen, enligt uppgifter till TV4 Nyheterna.
Citat:
I gångtunneln uppges pappan ha sagt åt ett gäng ungdomar på ett tillrättavisande sätt, enligt TV4 Nyheternas uppgifter.
https://www.tv4.se/artikel/2M4bknsHXUXujMGZeM2Fij/uppgifter-pappan-sa-at-ungdomsgaeng-skoets-i-huvudet
Citera
2024-04-11, 16:04
Medlem
Det kunde varit vi som var den 12 åriga pojken och såg vår älskade pappa bli skjuten mitt framför oss.
Sverige blir råare och råare för varje dag som går.
Citera
2024-04-11, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Du som verkar veta vem det är.
Varför tror sig polisen misstänka att de är felskjutning?
Eftersom det rör sig om e ostraffad polsk familjefar enligt media
Citera
2024-04-11, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Ni utgår från att alla småblattar som hänger runt på gator och torg bär på skjutvapen? Varifrån kommer dessa ide'er? Det stämmer väl inte in med något annat som man hört om skjutvapen som göms och flyttas hit och dit. Skjutvapen är värdefulla tillgångar och inget som man låter snorungar knalla omkring med. Det låter fortfarande som om ni förespråkar feghet och undfallenhet. Typiska mena- instinkter, precis som aggressivitet, lögnaktighet och grymhet. Och
De allra flesta människor i Sverige vet att många gängkriminella ungdomar beväpnar sig.
Citera
2024-04-11, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Nej, det är inte modigt att riskera sitt barns liv...

Din pajas, han riskerade sitt eget liv, det var han själv som dog och inte sonen. Han är en hjälte som våga göra något trots att ungarna var beväpnade. Behövs fler av den här kalibern. Hade jag bott i Sthlm hade jag köpt en ros och gått dit och hedrat honom.
Citera
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Men för helvete tant efterklok, kan du försöka bidra med något som har någon som helst relevans? Du vet inte vad som fick honom att konfrontera apflocken men av någon anledning vill du desperat ursäkta deras agerande. Ta ditt behov av undergivenhet till nåt knullforum istället, det är inte och ska aldrig behöva vara dödsstraff på att visa civilkurage.

För det första är jag lite för ung för att kallas för en tant. För det andra har jag aldrig ursäktat deras agerande för tusende gången. De ska straffas hårt!!! Men vi kan inte förbise att han gjorde en grov misskalkylering av situationen.
Citera
Medlem
Alla gränser är totalt borta, förut gick man inte på föräldrar, kvinnor och helt oskyldiga med mening
Citera
2024-04-11, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Det är fan helt jävla sjukt. Hur ska någon nu våga säga ifrån eller stå upp emot invandrargängen?! Man vill ju inte bli avrättad inför sina barn. Alltså detta är så sjukt så jag häpnar.

Pappan sa till ett ungdomsgäng och blev skjuten i huvudet en onsdagsförmiddag på väg till simhallen. I Sverige.

Regeringen måste göra något NU.
Det är så de vill ha det. de sätter exempel. ingen törs säga emot, ingripa, vittna. Poliser törs snart inte gripa någon längre, åklagare åtala någon och domare döma någon.
Citera
2024-04-11, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Det är vad sandnegrerna sitter och intalar sig själva just nu. Ett skott går inte av "av misstag". För att skottet ska gå av så måste vapnet vara osäkrat, och är det osäkrat så har man för avsikt att skjuta. Inget annat är rimligt att påstå.

Sant.

Dessutom låg nog inte vapnet i ryggsäcken eller hängde på handtaget på tattarcykeln dom använder som färdmedel och avfyrades med misstag. Det var en medveten handling hur man än vrider och vänder på det.

Det här svensktramset en del yrar om, vad är det frågan om? Om jag flyttar till Afrika så hälsar jag väl inte på här hos min svenska familj och påstår att deras afrikanska son nu har anlänt på besök? Jag är väl fortfarande en svensk som bor i Afrika med ett afrikanskt medborgarskap? Svenska Hollywood fruar? Amerikanska hollywoodfruar ska det väl heta istället då.

Det här jävla hycklarlandet man bara önskar att alla muslimkramare som skrek högljutt där under 15/16/17 kan utvärdera lite vad bra allt blev.

#BLM #Vegan #Vegetarian #Miljökämpe #ÖppnaEraHjärtan
Citera
2024-04-11, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monologpolisen
Eftersom det rör sig om e ostraffad polsk familjefar enligt media
Enligt aftonbladet så har han länge klagat till polisen att kaoz brushor hänget där och säljer knark och beter sig som apor
Citera
2024-04-11, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Skjuten mitt i ansiktet. Detta liknar en ren och skär avrättning.

Troligtvis har BO blivit provocerad av gärningsmannen.

Gärningsmannen letade efter ett offer att mörda.

Att belasta BO agerande (som vissa gör här) är för mig oförtjänt, som vuxen ska man kunna säga till och tillrättavisa ungdomar och barn utan risk för att bli avrättad.

Var det också poliserna i Alexanders fel att de blev mördade, skulle de också tittat åt ett annat håll när brott begås? Var går gränsen?

Att samhället har vikit ner sig för dessa kriminella element är ett bevis på totalt politisk katastrof.

Tyvärr är jag också av den uppfattningen att dessa kriminella element inte är etniska svenskar.
Att det tyvärr sitter ett gäng politiker som representerar en minoritet idag om att dessa kriminella ska vårdas och vurmas tror jag inte representerar majoriteten av Sveriges invånare.

Vi kommer inte få ordning på dessa kriminella missanpassade individer, man kan skylla på allt möjligt i samhället för att förklara och försvara dem som jag vill kalla för avskum.

Jag tycker mer och mer att man ska skicka tillbaka de som inte kan anpassa sig till våra normala normer tillsammans med övriga släktingar.
Citera
2024-04-11, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesko
Din pajas, han riskerade sitt eget liv, det var han själv som dog och inte sonen. Han är en hjälte som våga göra något trots att ungarna var beväpnade. Behövs fler av den här kalibern. Hade jag bott i Sthlm hade jag köpt en ros och gått dit och hedrat honom.
Han offrade sitt eget liv och riskerade sonens.
Du kanske ska försöka lära sig korrekt svenska innan du kallar någon för pajas, din pajas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in