2024-04-11, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plexigear
Kan någon bekräfta för mig brottsplatsen??

Blev han skjuten under den där bron som ligger precis vid Napp-badet?

Den där bron som man promenar ståket på och man kommer från Vårberg och på bägge sidorna finns SB-lägenheter?

Samma bron som oftast finns stulna kundvagnar liggandes som samlar på sig där som en hög?

Blir så förvirrad var exakt den här pappan blev skjuten.

Ja, det är där. Precis vid simhallen.
Citera
2024-04-11, 14:28
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulaa
Hans syster säger till expressen att han var mycket känslig och undvek att läsa om skjutningar och sånt.
Kanske därför han inte trodde dom var kapabla till att skjuta nån som konfronterar dom?
https://www.expressen.se/tv/nyheter/sverige/systern-till-mordade-pappan-han-gillade-inte-orattvisa/

Garanterat detta.
Vet flera som är helt isolerade från nyheter att de inte tror att 15-16 åringar utför mord och så vidare.
Citera
2024-04-11, 14:29
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralBurro
Vad jag förstått är bo inte svensk, utan Polsk eller nått annat. Det förklarar att han vågade konfrontera dessa kriminella drägg, en vanlig svensson hade aldrig vågat.

Öh, det sker dagligen. Det är bara det att media inte skriver om det i media innan nån av oss blir skjutna i huvudet. Många av de små notiser om misshandel på bussar, hållplatser osv som man knappt noterar längre, är just en situation när någon svensk konfronterat bruschor.
Citera
2024-04-11, 14:29
Medlem
Polisen vet vilka gärningsmännen är men har ännu inte gripit några, vill inte störa under ramadan eller?
Citera
2024-04-11, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smala-klor
Ja, det är där. Precis vid simhallen.

Fyfan.

Det är ju där precis ALLA går.

Kommer man från Vårberg så måste man tyvärr alltid passera den här tunnel / bron.

Sjukt att gängen sitter där och degar om dagarna. Kan tänka mig de sista som bor i området antingen flyttat till andra delar av Stockholm eller flytta ifrån Stockholm överlag. Det är inte värt att bo i området.
Citera
2024-04-11, 14:32
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralBurro
Vad jag förstått är bo inte svensk, utan Polsk eller nått annat. Det förklarar att han vågade konfrontera dessa kriminella drägg, en vanlig svensson hade aldrig vågat.

Man måste göra nått nu inte om år, i Turkiet hade dom här slängts in på 20-30 åriga fängelse straff direkt. Va gör Sverige? Inte ett skit.

Skitsnack. Fredrik Andersson blev skjuten till döds på ett gym av en babbe när han försökte ingripa. Fredrik var också familjefar. Nu har ytterligare ett barn (vet ej om Mikael hade fler barn) blivit faderslös och dessutom vittne till avrättningen.

Sällan som jag känner sån ilska som jag gör nu.
Citera
2024-04-11, 14:33
Medlem
Melancholymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Sånna här påhopp pågår dagligen i hundratals förorter runt om i landet.

Jag menar så att någon civil blev avrättad….
Citera
2024-04-11, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plexigear
Fyfan.

Det är ju där precis ALLA går.

Kommer man från Vårberg så måste man tyvärr alltid passera den här tunnel / bron.

Sjukt att gängen sitter där och degar om dagarna. Kan tänka mig de sista som bor i området antingen flyttat till andra delar av Stockholm eller flytta ifrån Stockholm överlag. Det är inte värt att bo i området.

Ja, precis. Jag bor I Vårberg och brukar simma i Skärholmen så går där flera gånger i veckan. Inte sällan ungdomar som hänger i tunneln. Så jävla obehagligt och sorgligt. Vansinnigt.
Citera
2024-04-11, 14:34
Medlem
Varför är ingen gripen?

Vad sysslar polisen med?
Citera
2024-04-11, 14:36
Medlem
Regeringsbildares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Vad har Michael för etnicitet?

Han ser ut som vilken svennebanan som helst på bilden. Hatbrott mot vita/svenskar?

Ser ut som en polack med tanke på huvudformen
Citera
2024-04-11, 14:37
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Vad har Michael för etnicitet?

Han ser ut som vilken svennebanan som helst på bilden. Hatbrott mot vita/svenskar?

Polack hör du väl på efternamnet?
No shit att han ser ut som ”vilken svensk som helst”. Det är ett land 2 timmar härifrån.

Jag är från södra Europa och är vit som ett jävla lik och ljushyad. Även jag smälter in riktigt ordentligt här.

Det går inte att använda ditt argument. Världen är mer nyanserad än så.
Citera
2024-04-11, 14:38
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbybish
Fyfan... varför har vi ens politiker/poliser??? inget händer??? Så jävla patetiska som inte ens kan ta fast snorungarna.

Politikerna som röstade mot visitationszoner måste avgå genast..

Om polisen lyckas gripa GM så släpps dom fria av åklagare pga låg ålder.
Tips: ser man unga somalier i grupp. Skjut först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in