2024-04-11, 14:17
Bannlyst
Om sonen stått bredvid pappan, hade asen skjutit honom också eftersom han var ett vittne lr hade dom inte skjutit alls då?
Citera
2024-04-11, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulaa
Om sonen stått bredvid pappan, hade asen skjutit honom också eftersom han var ett vittne lr hade dom inte skjutit alls då?

Att pappan sa att sonen skulle ställa sig på avstånd kan ha räddat hans liv.
Citera
2024-04-11, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
Är det någon som inbillar sig annat än att offret valdes ut för ditt utseende.
Mikael.
Givetvis ett hatbrott.

Jag vill seriöst se massmord på äckliga kriminella.

På svågern lät det som det mycket möjligt är något framprovocerat för sakens skull som leder till denna avrättning.
Citera
2024-04-11, 14:22
Medlem
GeneralBurros avatar
Vad jag förstått är bo inte svensk, utan Polsk eller nått annat. Det förklarar att han vågade konfrontera dessa kriminella drägg, en vanlig svensson hade aldrig vågat.

Man måste göra nått nu inte om år, i Turkiet hade dom här slängts in på 20-30 åriga fängelse straff direkt. Va gör Sverige? Inte ett skit.
Citera
2024-04-11, 14:23
Bannlyst
Den där tunneln ser mörk ut, varför har inte kommunen satt upp belysning och kameraövervakning där?
Som gjort för kriminella att stå och sälja knark i..
Citera
2024-04-11, 14:23
Medlem
Tyvärr blir det väl på sin höjd dråp om de brottades om vapnet.
Citera
2024-04-11, 14:24
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Dom kriminella är födda i Sverige. De har inte kommit hit och blivit kriminella utan födda här , invandrare som kommer hit ( inte alla ) begår brott som att döda sin fru / partner , småbrott som stöld osv , men alla som är med i gäng är födda här.
Föräldrarna till de gängkriminella är dock sällan födda här. Finns såklart undantag men majoriteten är nog andragenerationen.
Citera
2024-04-11, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralBurro
Vad jag förstått är bo inte svensk, utan Polsk eller nått annat. Det förklarar att han vågade konfrontera dessa kriminella drägg, en vanlig svensson hade aldrig vågat.

Man måste göra nått nu inte om år, i Turkiet hade dom här slängts in på 20-30 åriga fängelse straff direkt. Va gör Sverige? Inte ett skit.

Har de här visitation-zonerna ens röstats igenom än? Uuuggghh allt går du sjukt långsamt!!
Citera
Medlem
Kan någon bekräfta för mig brottsplatsen??

Blev han skjuten under den där bron som ligger precis vid Napp-badet?

Den där bron som man promenar ståket på och man kommer från Vårberg och på bägge sidorna finns SB-lägenheter?

Samma bron som oftast finns stulna kundvagnar liggandes som samlar på sig där som en hög?

Blir så förvirrad var exakt den här pappan blev skjuten.
Citera
Bannlyst
Hans syster säger till expressen att han var mycket känslig och undvek att läsa om skjutningar och sånt.
Kanske därför han inte trodde dom var kapabla till att skjuta nån som konfronterar dom?
https://www.expressen.se/tv/nyheter/sverige/systern-till-mordade-pappan-han-gillade-inte-orattvisa/
Citera
2024-04-11, 14:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GrannSamverkan2
Tyvärr blir det väl på sin höjd dråp om de brottades om vapnet.

Precis, man hoppas för sin egen syn och trygghet mot samhället, att BO var envis och gav sig efter vapnet och ett skott ofrivilligt gick av. Motsatsen är ju ren avrättning, och då är det verkligen undantagstillstånd som gäller tycker jag. Rensa ut skiten, lås in dem var fan som helst.
Citera
2024-04-11, 14:28
Medlem
Piddelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plexigear
Kan någon bekräfta för mig brottsplatsen??

Blev han skjuten under den där bron som ligger precis vid Napp-badet?

Den där bron som man promenar ståket på och man kommer från Vårberg och på bägge sidorna finns SB-lägenheter?

Samma bron som oftast finns stulna kundvagnar liggandes som samlar på sig där som en hög?

Blir så förvirrad var exakt den här pappan blev skjuten.
Kolla på infografiken hos SVT, zooma in Skärholmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in