2024-04-11, 09:32
Medlem
TheKhurgans avatar
De avrättar alltså en pappa framför sin son, för att han tillrättavisar dom. Mitt på dagen.

Det här samhället är helt förstört. Negergängen gör precis som dom vill.
De sitter förmodligen hemma nu och skrattar och tittar på filmen som de filmade när de gjorde det.

Det är dags för dödsskvadroner nu. Skjut alla gängmedlemmar direkt, vid minsta misstanke.
Har du adidasbyxor, broccolifrisyr och dunjacka, PANG.

Vi har inte blivit som ett U-land, vi är värre.
Citera
2024-04-11, 09:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
De avrättar alltså en pappa framför sin son, för att han tillrättavisar dom. Mitt på dagen.

Det här samhället är helt förstört. Negergängen gör precis som dom vill.
De sitter förmodligen hemma nu och skrattar och tittar på filmen som de filmade när de gjorde det.

Det är dags för dödsskvadroner nu. Skjut alla gängmedlemmar direkt, vid minsta misstanke.
Har du adidasbyxor, broccolifrisyr och dunjacka, PANG.

Vi har inte blivit som ett U-land, vi är värre.

Ja alla som klagar på radikala idéer för att stoppa gängen nu kan gå runt å tillrättavisa gäng tills de lär sig eller dödas
Citera
2024-04-11, 09:33
Medlem
colis avatar
Bristande impulskontroll, överreaktion, mindervärdighetskomplex och kränkthetskänsla utan konsekvenstänk.
En individ som har dessa handikapp och ett vapen i fickan är livsfarlig 24-7.

De finns alldeles för många av dem och en stor grupp unga i ett uppväxande släkte är comming generation med dessa problem. Stoppar man dem inte NU kommer det bara bli värre.
Citera
2024-04-11, 09:35
Avslutad
Detta är så jävla, jävla illa. "Nej vi ska ej visitationszoner det är kränkande".. Tänk om dessa killar blivit visiterade, ett liv sparat.
Man har ju själv sagt ifrån mot ungdomsgäng, nu vet vi ej vad som sades dessa emellan, jag satt med min son och 3 meter bort satt fyra utlänningar, hora, fitta, knulla hans mamma osv. Jag sa, "killar kom igen tänk på språket här är yngre barn här". 3 av dom kollade bort och den 4e sa ändå, okej förlåt. Men ska vänsterpartiet gå ut och säga, "tänk på bemötandet".. Man ska ej få en kula i skallen oavsett vad som sägs, framför sitt barn. Hoppas detta snappas upp av utländsk media, det är i högre klass än alla felskjutningar, som även dom diskuteras alldeles för lite.
Nej vi skickar 1 miljard till Ukraina istället och Batra delar ut månadslöner på 90 k för och dricka kaffe.
Citera
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Jag hatar uttrycket 'felskjutning' - dom riktade vapnet och sköt honom; det är rentav en skjutning. Håller du i ett vapen och skjuter - det är i alla lägen en medveten skjutning. Känns som man sympatiserar med dessa gäng i att säga 'felskjutning' - 'dom sköt fel', 'det var ett misstag', 'dom menade inte det' 🙄

Helt sjukt framför hans son - totalt hjärtlöst. Mot både pappan och sonen.

Håller helt med dig.
Det är en ren och skär avrättning.
Citera
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Jag hatar uttrycket 'felskjutning' - dom riktade vapnet och sköt honom; det är rentav en skjutning. Håller du i ett vapen och skjuter - det är i alla lägen en medveten skjutning. Känns som man sympatiserar med dessa gäng i att säga 'felskjutning' - 'dom sköt fel', 'det var ett misstag', 'dom menade inte det' 🙄

Helt sjukt framför hans son - totalt hjärtlöst. Mot både pappan och sonen.
Precis. Det finns en anledning att man i de militära får lära sig att fingret bara ska vara på avtryckaren om man verkligen är redo att skjuta. Samt att man alltid hanterar vapen med respekt.
Citera
Medlem
Skärholmen har gjort flera mord de här månaderna så antagligen en av deras shooters som njuter av att mörda och sköt pappan utan att bry sig. Det jag inte förstår är hur de kommer undan? Ett oplanerat mord. De tog sin elcykel och åkte hem bara? Hur kan inte polisen ta dem? Det är helt otroligt. Kryllar av poliser varenda hörn i sthlm.
Citera
Medlem
Fan värsta jag hört och då är man luttrad vid det här laget. Skjuten i huvudet, framför sin unge, på grund av en tillrättavisning. Piss-Sverige!

Snecker, MP, Demirok och kompani ser väl gärna så lågt straff som möjligt, om man nu får tag på skytten, för långa straff har ingen effekt enligt forskningen. Och så var det väl rasistiskt och provocerande av pappan, d.v.s ett hatbrott utlöste mordet, man får även tänka på ungdomarna som blir utsatta för rasism. Det är det viktiga att fokusera på här.

Sen har vi hovrätten om fallet kommer dit. Dom kommer fria den åtalade då det inte går att säga vem i gänget som höll i vapnet och istället döma för skadegörelse i gångtunneln. Utvisningen som tingsrätten dömde till hävs av anledning ingen förstår.
Citera
2024-04-11, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandspartisanen
Proffs vill ha bra betalt, mycket mer betalt än de betalar till wannabe-kidsen, så visst är det en kostnadsfråga. Det är inte så lukrativt att vara förortsgangster i krig mot andra och dessutom ha polisen i hälarna hela tiden. Kostar mycket att hålla igång maskineriet.

En del får inte ens betalt då dom ska betala av en såkallad skuld.
Citera
2024-04-11, 09:37
Medlem
colis avatar
”Enligt Expressens uppgifter kom mannen på cykel med sin 12-åriga son i riktning mot Skärholmen centrum. De var på väg till badhuset. I gångtunneln vid Skärholmens simhall cyklar de förbi en grupp om 3-4 yngre personer.
Någon form av konfrontation uppstår och pappan vänder tillbaka till gänget, enligt Expressens uppgifter. Han har då bett sonen att ställa sig en bit bort.
Ett skott går av i marken. Det uppstår tumult när pappan försöker ta vapnet av personerna och blir då skjuten i huvudet.
Han dör enligt uppgifter på platsen. Gärningsmännen ska efteråt ha lämnat i riktning mot Vårby, på så kallade ”fat bikes” och annan form av cykel.
Sonen är en av dem som ringer 112.
Den mördade pappan är sedan tidigare ostraffad och enligt Expressens uppgifter var skjutningen inte planerad.
Enligt tidningens uppgifter ska gänget ha agerat hotfullt mot mannen och sonen, vilket resulterar i en konfrontation och tjafs och att det är därför pappan skjuts.”

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/pappan-cyklade-med-sin--son-skots-vid-simhall/
Citera
2024-04-11, 09:39
Avstängd
Liknande har väl skett innan men detta var ändå en händelse som får mig att må illa, som familjefar med. Skjuter en pappa inför sitt 12-åriga barn för att han tillrättavisar ett gäng som gör nåt de absolut inte ska. Fy fan vad sjukt, finns den nivån matchad på annan plats än Favelan osv ens?
Citera
2024-04-11, 09:40
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Ja alla som klagar på radikala idéer för att stoppa gängen nu kan gå runt å tillrättavisa gäng tills de lär sig eller dödas

Exakt. Det går inte att prata med dem. Det går inte att se mellan fingrarna och bjuda på bullar längre. De måste ut. Bort. Detta är det sjukaste på länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in