2024-04-10, 20:02
Medlem
Faltas avatar
Jag har precis tittat på dumpens senaste podd. Sara ser härjad och väldigt oharmonisk ut. Hon blinkar på något stressat sett . Då ser Patrik betydligt mer lugn ut. Jag bara reflekterade över det. Någon annan som tycker likadant?
Citera
2024-04-10, 20:05
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag har precis tittat på dumpens senaste podd. Sara ser härjad och väldigt oharmonisk ut. Hon blinkar på något stressat sett . Då ser Patrik betydligt mer lugn ut. Jag bara reflekterade över det. Någon annan som tycker likadant?

Det kallas "tics". En väldigt vanlig biverkning. Så det brukar bli när en "f.d" missbrukare får ett oväntat tillskott i sin ekonomi. Ränderna går aldrig ur =)
Citera
2024-04-10, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Du behöver något att runka till?

Bifogar FUP till gädda #200 - Ofredande, Förtal, Olaga hot, Misshandel, Förberedelse till mord.

Men kan inte hitta att han skulle vara misstänkt för något barnrelaterat?

FUP som nedladdningslänk:
https://delafil.se/67e46b70ccb4591d/200_pojkfittor.rar
Vänligt att du lägger upp den. Men med det namnet vågar jag inte hämta ner den.
Citera
2024-04-10, 20:29
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Hon ser stelopererad ut i ansiktet, autister kan se ut så. Kan hon vara autist, hon har ju klart specialintressen.
Citera
2024-04-10, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
De kan säkert få in en hel del cash av de mest inbitna fanatikerna som gärna swishar merparten av sina sjukpengar till dumpen. Men att räkna med att de har 250k aktiva sektmedlemmar för att de har 250k följare på facebook blir lite fel. Ser man på hur många som gillar och kommenterar deras inlägg så är vi snabbt nere på att det är några hundra upp till runt 1000 som faktiskt engagerar sig på något sätt, varje ny gädda får ju runt 300-1000 likes till exempel. Sen finns det säkert några smygswishare också. Sara kan säkert få ihop en slant som hon tycker är mad cash i sin lilla värld men lite rättegångar här och där kan nog snabbt få det att tryta i kassan.

Orelaterat från det men ändå relevant - att facebook är deras största sociala medie tyder på att de flesta av deras följare är runt boomers i ålder.

Hur ska man tolka att de har 250 000 följare på FB?? I min värld är det "snurrpellar" , varför skulle man annars följa dumpen på FB?? Jag har bara en privat FB och skulle aldrig dela den "sniurpellar".
Sen kan man ju hoppas på att de inte är dumpningar, men det är nog att vara väl optimistisk
Citera
2024-04-10, 20:44
Medlem
Citat:

Vilken podd menar du?
Citera
2024-04-10, 21:14
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Vilken podd menar du?
Dumpens Youtube kanal. Gå in på Youtube och sök dumpen.
Citera
2024-04-10, 21:28
Medlem
eldrattans avatar
Citat:

Jag kollade nu på klippet. Det är nog en kombo av tandimplementat och något som sprutats in för att ta bort rynkor. Vet inte vad som gäller nu. Botox eller har det kommit nya grejer? Sedan blinkningarna är nog gamla hederliga tjack tics.
Citera
2024-04-10, 21:33
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Hur ska man tolka att de har 250 000 följare på FB?? I min värld är det "snurrpellar" , varför skulle man annars följa dumpen på FB?? Jag har bara en privat FB och skulle aldrig dela den "sniurpellar".
Sen kan man ju hoppas på att de inte är dumpningar, men det är nog att vara väl optimistisk

Gömmer sig säkert ett gäng som inte vet vad det är de har gått med i utan accepterat nån inbjudan från grannen som är med i sekten, personer som vill markera mot snuskgubbar men inte har vidare interesse för just dumpen, personer som är med för nyfikhetsskull, personer som är med med flera konton, trollkonton och spamkonton bland följarna också. Att säga att 250k personer gillar en för att man har 250k följare i nåt socialt medie är ganska naivt. Sen som sagt, eftersom facebook är dumpens störsa medie och inte instagram, snap eller tiktok som de också har försökt sig på och som är större bland åldersgruppen 0-50 idag lutar det ganska mycket åt att de flesta av dumpens anhängare är i medelåldern och uppåt.
Citera
2024-04-10, 21:33
Medlem
Folketstempels avatar
Finns det en grupp med balans utan att kallas för pedofiler eller rättshaverister i denna strid mellan de onda och de goda?

Jag kan inte sympatisera med en falang i striden, då de båda är för extrema på sina egna håll.
Ger man sig in som "neutral" (som jag egentligen inte tror man kan vara) så klassas man av alla andra inne i diskussionen som för eller mot.

Men ändå vågar jag fråga.
Kan man ha en neutral åsikt utan att bli kategoriserad som en fiende direkt?
Citera
2024-04-10, 21:57
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Jag kollade nu på klippet. Det är nog en kombo av tandimplementat och något som sprutats in för att ta bort rynkor. Vet inte vad som gäller nu. Botox eller har det kommit nya grejer? Sedan blinkningarna är nog gamla hederliga tjack tics.

Haha, inget annat än munnen och ögonlocken rör sig. Botox är det som gäller mot rynkor, men har du djupa kan du också behöva lägga i lite fillers för att få det jämt och fint. Ser ut att ha blivit lite too much too late här, de flesta som går till nån som är bra ser du det inte så mycket på om du inte vet då de inte är så där helt rörelseförlamade i fejset, men ser du ut som ett russin som har blivit extra soltorkat före du börjar och vill bli helt slät slutar det ofta med att du mest ser ut som att du försöker utmana kattkvinnan.

Anyway, de pratar i podden om att de har fått en marknadsavdelning. Undra vilken gammal renlevnadsmänniska som knappt har klarat grundskolan som de har satt där? De verkar ju inte selektiva med vad de marknadsför. Ser ut som att de antingen tar det de får eller så är deras målgrupp lastbilschaffisar och hantverkare eftersom det typ bara är sån reklam de har på sidan, förutom för impulskollen då.

Och helvete vad Patrik mansspreadar där han sitter. Ser ut som den gamla tanten försöker gå ner i split.
Senast redigerad av FernandoFisring 2024-04-10 kl. 22:09.
Citera
2024-04-10, 22:02
Medlem
Citat:
Dumpens Youtube kanal. Gå in på Youtube och sök dumpen.

Menar du brottarbröder??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in