2024-04-09, 11:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Lånar denna av Mumsbulle

https://ibb.co/qRYKQfB

Jocke tragglar om och om igen om sin som han påstår svåra barndom, men Chrippa får inte nämna den?? Då är det irrelevant? Vad Rask inte vill att folk skall tänka på är att Jockes utåtagerande redan som barn även drabbade hans syskon. Jockes barndom är också Chrippas barndom
Det blir alltmer slående hur patetiskt dessa sk vuxna ansvarstagande män agerar, dom har någon form av inbördes kukmätartävling men den som dom vill se, han är inte intresserad av att delta överhuvudtaget.

Jockes tidigare refererande till rättegången Heard vs Depp, det är ta mig fan det som pågår, Johnny Chrippa Djuup mot Amber Jocki Lundell.
Amber Lundell har samlat dom mest pinsamma försvarsadvokater och vittnen mänskligheten skådat som radas upp vid Jockis sida, till och med en ljugande syster finns med...som egentligen har en crush på Chrippa/Johnny

Den som vet, den vet🤣🤣🤣

Chrippa Johnny Djuuup,
https://youtu.be/VfaEUt9xd-0?si=htCt0HR-KhQqo2_N
https://youtu.be/pZYDOamL-Z8?si=BcPwH6-fU0cQ8lUC
https://youtube.com/shorts/d1nm-ewg2-M?si=ZbDAZ44cN32pGAT9
https://youtube.com/shorts/5BwtVUsee50?si=ljG5rv02_9NYaaag

I lost nothing less then everything
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-09 kl. 11:36.
Citera
2024-04-09, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/j5jpKfS

Så, vad vet vi om det uthyrande bolaget "Blå musslor Projekt AB"? Noll aktivitet i flera år för att plötsligt omsätta 6-7M kr? Ingår i koncernen "Blomängen Holding AB"...?

Varför anges bolaget som hyresvärd? Trodde det var Söderstaden som ägde tattarlängan? Hyran betalas till Söderstaden men Blå musslor äger?

Edd* och T*na W*llin?
Citera
2024-04-09, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Så, vad vet vi om det uthyrande bolaget "Blå musslor Projekt AB"? Noll aktivitet i flera år för att plötsligt omsätta 6-7M kr? Ingår i koncernen "Blomängen Holding AB"...?

Varför anges bolaget som hyresvärd? Trodde det var Söderstaden som ägde tattarlängan? Hyran betalas till Söderstaden men Blå musslor äger?

Edd* och T*na W*llin?

Jocki och Edd* verkar dela ett intresse
https://ibb.co/QmfBB2c
Citera
2024-04-09, 12:09
Avslutad
Citat:

Edd* och T*na W*llin?
Hahaha, what?! Bra observerat.
Kanske kan förklara varför halva släkten Lundell "bor" i hyreshuset?
Citera
2024-04-09, 12:15
Avslutad
Citat:
Hmm, plötsligt poppar familjevännen bilintresseradeWempa upp i bakhuvudet, som är med och petar i allt, med på socnöte, med vid flygplatsen när Linnea skickades hem till Malmö och Chrippa övertalades att aldrig mer vara med henne.

Dyyyra bilar, Chrippas fd svägerska Jonna har fått ny bil såg jag någon ny video om, men helt klart är det dyra bilintressen som verkar locka pojkarna, Gustav Björklund kör runt och flashar, liksom Danjal. Den enda som inte har någon fräsig kärra är Anjo Banjo som kuskar runt i Lisens systers företagsbil!?
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-09 kl. 12:19.
Citera
2024-04-09, 12:30
Avslutad
Citat:

Edd* och T*na W*llin?

När man kollar på dom här två bolagen så är det ingenting som luktar fishy - Det STINKER

Är det inte dags att vända bort pekfingret från Chrippa och hans eventuella ekonomiska affärer, mot storebror som från att hota anmäla Chrippa till EBM plötsligen tystnade
Varför vill Jockiboi inte att man synar hans ekonomiska förehavande?

Riktigt bra jobbat banal, det här vill jag titta närmare på
Citera
2024-04-09, 12:32
Medlem
Citat:
Hmm, plötsligt poppar familjevännen Wempa upp, som är med och petar i allt, med på socnöte, med vid flygplatsen när Linnea skickades hem till Malmö och Chrippa övertalades att aldrig mer vara med henne.

Dyyyra bilar, Chrippas fd svägerska Jonna har fått ny bil såg jag någon ny video om, men helt klart är det dyra bilintressen som verkar locka pojkarna, Gustav Björklund kör runt och flashar, liksom Danjal. Den enda som inte har någon fräsig kärra är Anjo Banjo som kuskar runt i Lisens systers företagsbil!?

Haha, ja, det vore kul att se Matmissbrukaren från Norrköping försöka krypa in en Chatenet eller Morris Minor från 1958:
https://en.wikipedia.org/wiki/Automobiles_Chatenet

Bor bra gör Edd*, riktig idyll ute i skärgården, men hans 42 bolag ger nog upphov till magsår.
Citera
2024-04-09, 14:35
Medlem
Citat:
Jocke vägrar öppna dörren så att Chrippa och hans farsa kan hämta bohaget.

Visste ni att Jocke ansökt om kontaktförbud mot Chrippa?
Är det hämnden för att Chrippa öppet sagt att Lundell inte ska träffa hans dotter?

Nu är Jocke rädd för Chrippa och har som vi vet anmält honom för olaga hot, försök till misshandel?, ofredande... jag är inte helt säker, men allt går nog att få svar på för den som lyssnar.

Ofredande och kontaktförbud, förlorad inkomst, är väl någonting som Chrippas farsa skulle kunna anmäla Jocke för...

I den här härvan finns det inte bara ett mynt, utan Jocke har slängt in 30 silverpenningar...

Ärligt talat så hade ju inte jag tagit Chrippa så hårt på orden att jag hade ringt polis, än mindre ordnat kontaktförbud.
Jag trodde att det krävdes mer för att dra i det hårda spakarna.

Jag känner inte ens Chrippa men hade inte varit rädd 1 sekund för honom.
Han låter mer, jag har mött många sådana genom livet.

Han tror att bara för att han har gjort anmälan så är det sant och även allvarligt.

Det är inget bevis på det som Jocke vill göra gällande.

Falskanmälningar och överdrifter är inte ovanligt.

Chrippa lär vara knas i hela huvudet, men att Jocke skulle behöva vara rädd för honom är enligt mig en överdrift för att vinna sympatier.

Däremot kan man driva människor till vanvett, vilket kan sluta i en katastrof.
Det är Jocke duktig på och det är vad han gör nu, mot SIN EGEN BROR!

Ingen, inte ens Chrippa är värd en sådan behandling som han får utstå just nu.
I frågan om vad Jocke sysslar med.
Citera
2024-04-09, 14:46
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Bra jobbat!

Undra OM Danjal är bekant med denna E. Då är saken klappad och klar.
Citera
2024-04-09, 15:50
Medlem
Med risk för att låta som om jag har totalvänt i frågan om Chrippa.
Så är inte fallet och jag avskyr allt han har sysslat med och jag står aldrig bakom det.

Men i skrivandets stund så har mina tankar landat i att jag verkligen hoppas att han reder upp det här.

Jag tycker att han verkar ha kommit ned på jorden, att han har blivit lugnare och lite mer i verkligheten.

Jag hoppas faktiskt att han inte återupptar sin arroganta osmakliga stil, utan att han använder sig utav alla erfarenheter han har ställt till med och gör något bra inför framtiden.
Att han blir mer ödmjuk och gör rätt för sig.

Jockes syfte är att krossa honom, men indirekt kan det mycket väl vara så att han hjälpt Chrippa ned på jorden och med det börjar ta ansvar och bli mer ödmjuk.

Det Jocke och Anjo pysslar med är med det sagt kontraproduktivt.

Alla har rätt att ändra sig, så även Chrippa.

Jag är inte sen att ge någon en andra chans och visst, jag kan ha fel.
Men då får det bli så.

När jag lyssnade på senaste videon idag så är det inte vad han sa egentligen, utan mer hur han va.
Han va mycket lugnare, han gav ett vettigare intryck.

Jag hoppas att det är detaljer som kommer växa och hålla i sig.

Alla är värda en 2:a chans, inte minst för dotterns skull.

Nu hoppas jag att det ska bli ett slut på den här eviga tragedin och att samtliga försvinner från sociala medier med deras negativa påverkan.
Citera
2024-04-09, 16:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Med risk för att låta som om jag har totalvänt i frågan om Chrippa.
Så är inte fallet och jag avskyr allt han har sysslat med och jag står aldrig bakom det.

Men i skrivandets stund så har mina tankar landat i att jag verkligen hoppas att han reder upp det här.

Jag tycker att han verkar ha kommit ned på jorden, att han har blivit lugnare och lite mer i verkligheten.

Jag hoppas faktiskt att han inte återupptar sin arroganta osmakliga stil, utan att han använder sig utav alla erfarenheter han har ställt till med och gör något bra inför framtiden.
Att han blir mer ödmjuk och gör rätt för sig.

Jockes syfte är att krossa honom, men indirekt kan det mycket väl vara så att han hjälpt Chrippa ned på jorden och med det börjar ta ansvar och bli mer ödmjuk.

Det Jocke och Anjo pysslar med är med det sagt kontraproduktivt.

Alla har rätt att ändra sig, så även Chrippa.

Jag är inte sen att ge någon en andra chans och visst, jag kan ha fel.
Men då får det bli så.

När jag lyssnade på senaste videon idag så är det inte vad han sa egentligen, utan mer hur han va.
Han va mycket lugnare, han gav ett vettigare intryck.

Jag hoppas att det är detaljer som kommer växa och hålla i sig.

Alla är värda en 2:a chans, inte minst för dotterns skull.

Nu hoppas jag att det ska bli ett slut på den här eviga tragedin och att samtliga försvinner från sociala medier med deras negativa påverkan.

Lugnare och vettigare, utan droger och med Linnéa vid sin sida. Ja så är det
Citera
2024-04-09, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Lugnare och vettigare, utan droger och med Linnéa vid sin sida. Ja så är det
Jag hoppas att det vänder för Chrippa.

Jocke och Anjo är utan allt hopp. De är genomrötna med ondska, klädd i godhetens tecken.
Så som de onda alltid visar sig, för att kunna dupera och sänka.

Chrippa har aldrig visat sig så värst ond, utan mer dum i huvudet.

Det är betydliga skillnader mellan dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in