Citat:
Ursprungligen postat av
BigMesquiteMurph
Detta är riktigt stort. Bilan Osman har försvunnit från X precis innan detta kom ut så hon är medveten om att hon blivit lurad:
https://twitter.com/AssarChristian/status/1777362542865559852
Ska även finnas en qvissling i den sverigevänliga rörelsen som samarbetat med Expo. Har en misstanke om vem det kan vara.
Hur saftigt tror ni detta är? Kommer trilla in mer och mer avslöjanden säger han.
Det måste vara Mattias Karlsson.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigMesquiteMurph
Kollade videon nu borde gjort det innan jag postade lite slarvigt.
I videon framlägger han det som att han just lurat henne och var tvungen att "vinna hennes förtroende".
Så verkar som att det aldrig var ett riktigt förhållande.
Vad säger du om Bilan, bör hon som hon nu gör "digitalt försvinna"?
Jag måste medge att jag någonstans känner lite att Expo för en gång skull får tillbaka va de gjort mot andra även om jag inte är helt ok med hans agerande.
Den högermänniskan som samarbeta med Expo måste väl vara Mattias K i SD?
Om det inte är en fake video så har hon nog legat på rygg. Sättet hon klänger och skrattar på är avslöjande hur hon känner i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ducadream
Herregud. Vilket svek. Och vilken psykopat som gör något sådant här. Hon måste ha dumpat honom och nu vill han "hämnas". 😒
Känner du till något vi inte känner till
Kan det vara så att hon bara är ytterligare en golddigger nigress som suktar efter vit påle och statusliv med en vit man? En man som sköter sin hygien och inte spöar upp sin kvinna brukar dessutom också vara rätt eftertraktat bland nigresser.
Citat:
Ursprungligen postat av
RadioGaGa
Hajar ni inte att Bilan har tröttnat på vänstern? Det här har hon och Christian planerat ihop.
Tror jag inte alls på. Varför karaktärmörda sig själv?
Citat:
Ursprungligen postat av
Tuor
Haha, detta är ju helt underbart. Christian är verkligen en klass för sig.
Först får han den antisvenska psykopaten Hübinette att sjukskriva sig och nu detta
Han är kulturmarxisternas värsta mardröm just nu.
Instämmer. Blir ju spännande att lyssna på vad han har att komma med. Stämmer det har lilla apan garanterat århundradets ågren.