2024-04-08, 23:20
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brummelou
Han pratar på spaces just nu. Han sa precis att de inte legat men att hon har försökt.

Då har de knappast dejtat särskilt seriöst.

Han behövde aldrig knulla henne för att få någon information. Det var imponerande!
Citera
2024-04-08, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tforka
Har hört henne pladdra timtals sena nätter i twitter spaces sen funktionen introducerades.

Har en del inspelat där hon själv karaktärsmördar helt samvetslöst.

Ok, ja, hon verkar extremt obrydd om folks välmående. Ättrig. Beredd att gå långt för att förstöra människor.

Tillför hon något positivt till Sverige?
Citera
2024-04-08, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigMesquiteMurph
På bilderna frå Grand Hotel ser hon packad ut och en cocktail samt snusdosa ligger på bordet. Slöjan var nog bara ett pr trick..

Hon lägger slöjan som ett hår, dessutom
Citera
2024-04-08, 23:23
Medlem
Allt som kan avslöjas om extrem vänstern är ok att använda alla medel för.
De är smutset på vår jord, de räds inga medel för att få igenom sin egna vilja.
Alla får tycka fritt så länge man tycker som dem.

Om barn och kvinnor kan fara illa så är det värt det i deras ögon.
Citera
2024-04-08, 23:24
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Han tar även betalt 720 kr för spektaklet. Fine ett saftigt avslöjande men inte värt 720 kr.

Edit priserna är förvirrande. 90 kostar en månad. 720 för ett helt år.

Uppsägningstid finns ingen information om. Vill inte bli bunden till det här. Vill se spektaklet.

Lol, otippat att kräket var en grifter också.

Nej, jag tror att du hellre kan spara pengarna. Om hans scoop är något att ha kommer informationen antagligen att sippra ut ändå.
Citera
2024-04-08, 23:24
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Men kulturell muslim borde väl inte klassas som islamist? Islamister är i regel all in.

Men har inte sett videon än eller är vidare bekant med hucklet i fråga. Så kanske får svar när jag läser in mig. Droppade bara några initiala frågor.

Kulturella muslimer = icke-praktiserande muslimer. Är människor som identifierar sig som muslimer men inte är speciellt religiösa och väljer bort stora delar av tron.

Kulturmuslimer kan hittas över hela världen, men särskilt på Balkan. Och nuförtiden även i västerlandet.

https://en.wikipedia.org/wiki/Cultural_Muslims
Senast redigerad av PingPongZong 2024-04-08 kl. 23:28.
Citera
2024-04-08, 23:25
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Detta är riktigt stort. Bilan Osman har försvunnit från X precis innan detta kom ut så hon är medveten om att hon blivit lurad:

https://twitter.com/AssarChristian/status/1777362542865559852

Ska även finnas en qvissling i den sverigevänliga rörelsen som samarbetat med Expo. Har en misstanke om vem det kan vara.

Hur saftigt tror ni detta är? Kommer trilla in mer och mer avslöjanden säger han.

Det måste vara Mattias Karlsson.

Citat:
Kollade videon nu borde gjort det innan jag postade lite slarvigt.

I videon framlägger han det som att han just lurat henne och var tvungen att "vinna hennes förtroende".

Så verkar som att det aldrig var ett riktigt förhållande.

Vad säger du om Bilan, bör hon som hon nu gör "digitalt försvinna"?

Jag måste medge att jag någonstans känner lite att Expo för en gång skull får tillbaka va de gjort mot andra även om jag inte är helt ok med hans agerande.

Den högermänniskan som samarbeta med Expo måste väl vara Mattias K i SD?

Om det inte är en fake video så har hon nog legat på rygg. Sättet hon klänger och skrattar på är avslöjande hur hon känner i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Herregud. Vilket svek. Och vilken psykopat som gör något sådant här. Hon måste ha dumpat honom och nu vill han "hämnas". 😒

Känner du till något vi inte känner till

Kan det vara så att hon bara är ytterligare en golddigger nigress som suktar efter vit påle och statusliv med en vit man? En man som sköter sin hygien och inte spöar upp sin kvinna brukar dessutom också vara rätt eftertraktat bland nigresser.

Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Hajar ni inte att Bilan har tröttnat på vänstern? Det här har hon och Christian planerat ihop.

Tror jag inte alls på. Varför karaktärmörda sig själv?

Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Haha, detta är ju helt underbart. Christian är verkligen en klass för sig.

Först får han den antisvenska psykopaten Hübinette att sjukskriva sig och nu detta

Han är kulturmarxisternas värsta mardröm just nu.

Instämmer. Blir ju spännande att lyssna på vad han har att komma med. Stämmer det har lilla apan garanterat århundradets ågren.
Citera
2024-04-08, 23:26
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Har du aldrig stött på begreppet wallraffa? Behövs ingen psykopat till det, däremot en obändig vilja att undersöka till 100%.

Skulle nog säga att detta bättre sorteras under "honeypotting" än "wallraffande".

Vad som är lite oklart är väl dock hur mycket till "förhållande" de ens hade. Vad som påstått hittills är att de haft kontakt med varandra i två år, att de setts och att Bilan ska ha varit intresserad, men så vitt jag kan se nämns ingenstans att de faktiskt skulle ha hamnat i säng. Att Christian skriver att han "tog en för laget" kan väl betyda allt ifrån att de faktiskt hade sex, till att han "offrade" två år av sitt liv till att över huvud taget umgås med Bilan.
Citera
2024-04-08, 23:27
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Hur ska du ha det? Nyss var det viktigt för dig att påpeka att journalist inte är någon skyddad titel och att vem som helst kan kalla sig journalist. Det är förstås helt riktigt men det är förstås lika riktigt oavsett om man heter Bilan eller Christian.
Nej, det är ingen skyddad titel, men har man ingen utbildning kan man enligt mig inte kalla sig journalist. Han anser ju tydligen att man bara är journalist om man gått på journalisthögskolan, så då undrar jag om han själv gjort det?
Citera
2024-04-08, 23:27
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
Tror inte på det där för en sekund.
Han vill bara moderera bilden lite. Men givetvis har han tjongat på henne massivt.

Jag har mycket svårt att tro att Christian skulle trycka henne.

Han var bara ute efter att få ut så mycket information som möjligt av henne innan han klippte av repet.

Det behöver man knappast vara en "psykopat" för att åstadkomma som andra i tråden har nämnt. Snarare ett mycket bra tålamod
Citera
2024-04-08, 23:28
Medlem
densistasovjets avatar
Det omvända är inte så ovanligt, dvs att kvinnor agerar spioner och förför män för att sedan avslöja allt. Mata Hari är ett exempel men historien är full av dom. Nu skedde det motsatta. Utvecklingen går framåt och nu kan alla wallraffa det motsatta könet och snart även samma kön, icke binära osvosv.

Livet är INTE slut för Bilan Osman. Däremot charaden/fasaden djupt troende muslim tillhörande en Somalisk klan samtidigt som hon profiterar på denna identitet inom Ibn Rushd och Expo med mera är slut för gott.

Däremot hägrar ett liv som svenne i ett radhus med vovve och Volvo och 2 kids med ett normalt jobb och en normal man. Det är inte så illa egentligen och betydligt bättre liv än att hänga med klanen och gifta sig med sin kusin och få 3 normala barn och 2 missbildningar.

Så Bilan om du läser denna tråd, kasta alla slöjor och bejaka din kvinnlighet och positiva attityd. Christian Pettersson är en sliskig typ men tyvärr stöter man på sådana ibland. Även de stora ledarna inom religionerna är psykopater dom med. De dras till makt.
Citera
2024-04-08, 23:28
Medlem
#Bilan trendar som nr. 1 på Twitter i Sverige just nu, och det sprids utomlands. Enorm underhållning att se alla somalier som skriver om detta. Rena inbördeskriget bland somalierna.
Senast redigerad av Reiwa 2024-04-08 kl. 23:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in