2024-04-08, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmos14
Jag trodde hon var troende muslim. Dricker hon alkohol?

På bilderna frå Grand Hotel ser hon packad ut och en cocktail samt snusdosa ligger på bordet. Slöjan var nog bara ett pr trick..
Citera
2024-04-08, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigMesquiteMurph
Men är du helt efterblien vadå följt? På sociala medier? Stalkat hennes hem? De har haft en form av relation, inte helt parrelation men något åt det hållet. Hon har försökt ligga med honom. Man får inte en människa att spilla information genom att följa personen på x eller stalka personen vilket du verkar insinuera.

De har haft e relation din idiot annars hade hon inte avslöjat grejer för honom. Tror du att hon avslöjar saftig info för sina följare på sociala medier och stalkers på stan?

Relation SEn ja

Men dom blev väl inte ihop "första dan dom sågs?"
Citera
2024-04-08, 22:23
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Komik på hög nivå, men han får se till att leverera värdefull information nu också annars kommer det hela falla platt.

Det äcklar mig något oerhört att se finhögern sitta och beklaga sig över "metoder" och att detta går emot reglerna. Vilka regler? Vänstern har agerat psykopatiskt i decennier, drar sig inte för något och följer inga moraliska regler överhuvudtaget.

Denna finhöger som aldrig åstadkommit någonting utan ständigt förlorat det politiska slaget mot vänstern ska nu beklaga sig...

Jag tror dessvärre att det blir en pannkaka. Det finns förmodligen ingen jättekänd "sverigevän" som läcker skandaler till ETC. Vad skulle förresten det vara för skandaler och hemligheter? Min gissning är någon halvkänd journo som anses vara sverigevän men som inte har problem med att umgås med ETC.

Men vi får väl se. Bilan har trots allt raderat sitt twitterkonto så det tyder väl på att hon är lite upprörd.
Citera
2024-04-08, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vegoboll
Relation SEn ja

Men dom blev väl inte ihop "första dan dom sågs?"

Allltså va?

De träffades en kväll, hon försökte hångla han tackade nej. De fortsatte sedan dejta enligt egen utsago lyckades han undvika att ligga med henne trots att hon försökte.

Alltså hur tänker du?

Vem fan blir ihop första dagen man träffas? Man brukar träffas på en dejt och se var det leder. Man "följer" inte på sociala medier för att skriva hej ska vi bli ihop? Bra då tar vi en drink nu som ett par.

Alltså du är ju helt sinnesförvirrad? Förstår du vad tråden handlar om?
Citera
2024-04-08, 22:25
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Kan det vara ett riktigt förhållande som gick åt helvete? Kan de varit otro och så inblandat vilket fick honom att tappa det?

Så är det ju självfallet.
Citera
2024-04-08, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Jag tror dessvärre att det blir en pannkaka. Det finns förmodligen ingen jättekänd "sverigevän" som läcker skandaler till ETC. Vad skulle förresten det vara för skandaler och hemligheter? Min gissning är någon halvkänd journo som anses vara sverigevän men som inte har problem med att umgås med ETC.

Men vi får väl se. Bilan har trots allt raderat sitt twitterkonto så det tyder väl på att hon är lite upprörd.

Matthias K i SD har länge misstänkts samarbeta med Expo.
Citera
2024-04-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmos14
Jag trodde hon var troende muslim. Dricker hon alkohol?

Ja, hon försöker visa att Muslimer är sköna o laid back. Så fort Muslimer begår fruktansvärda, omänskliga dåd så kan hon slänga ut rasist-kortet. Hon är så köpt, så köpt.
Citera
2024-04-08, 22:29
Medlem
gunnarks avatar
Hur kommer detta som en chock att dom dejtat, för Chang Frick outade detta för snart 1 år sedan
Citera
2024-04-08, 22:31
Medlem
Citat:
Imorgon avslöjar jag identiteten på en av Expos främsta samarbetspartners inom den sverigevänliga rörelsen. En förrädare med en hel del gemensamt med Bilan Osman.

Detta låter intressant. Man undrar ju vilken position den här personen har och hur känd den är. Är det bara en kommunpolitiker man aldrig hört talas med som gått med i SD för att infiltrera? Eller är det ett känt namn? Blir spännande.

I övrigt tycker jag inte att det här reportaget borde ha gjorts. Det hade varit lite roligt om Christian och Bilan kunnat umgås på riktigt trots alla skillnader. Men att utnyttja hennes naivitet och sedan hänga ut henne så här tycker jag är fel.
Citera
2024-04-08, 22:35
Medlem
Citat:
Allltså va?

De träffades en kväll, hon försökte hångla han tackade nej. De fortsatte sedan dejta enligt egen utsago lyckades han undvika att ligga med henne trots att hon försökte.

Alltså hur tänker du?

Vem fan blir ihop första dagen man träffas? Man brukar träffas på en dejt och se var det leder. Man "följer" inte på sociala medier för att skriva hej ska vi bli ihop? Bra då tar vi en drink nu som ett par.

Alltså du är ju helt sinnesförvirrad? Förstår du vad tråden handlar om?

Jag svarade emot på inlägg där det hävdades att dom Varit Ihop i två år!

Han hade följt henne, värmt upp, groomat henne i två år, innan slutgiltliga nödvändiga draget
Citera
2024-04-08, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Vetifan vad jag ska tro om det här. Känslokallt på gränsen till psykopat om han medvetet låtsats vara kär i henne. Kan vara så enkelt som ett bittert avslut där han blev dumpad och ska nu hämnas. Beror väl lite på vilka avslöjanden som kommer härnäst. Att Bilan avslutat sitt twitterkonto är också intressant.

Verkligen lågt gjort ja, det där önskar jag ingen! Däremot undrar jag hur fan han lyckats med det? Christian är uttalad etnonationalist och någon som står väldigt högt upp på Expos radar. Alltså hon måste väl anat ugglor i mossen, eller är alla kvinnor sådär naiva?
Citera
2024-04-08, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Haha, detta är ju helt underbart. Christian är verkligen en klass för sig.

Först får han den antisvenska psykopaten Hübinette att sjukskriva sig och nu detta

Han är kulturmarxisternas värsta mardröm just nu.

Den rasistiske asiaten gick verkligen i taket av en så simpel sak som att Christian gick hans anti-svenska kurs. Glimrande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in