2024-04-07, 22:24
Medlem
Attityds avatar
Glöm inte L,s ordval till Chrippa på sms före ens dramat var igång.
Att tala så till sin partner är under all kritik.
Någon som lyckats flytta fokus från sig, så är det hon
2024-04-07, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Glöm inte L,s ordval till Chrippa på sms före ens dramat var igång.
Att tala så till sin partner är under all kritik.
Någon som lyckats flytta fokus från sig, så är det hon
Det är taget ur kontext och det är inte första gången Anjo och Jocke presenterat falska prints.
2024-04-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Och först och främst snygg

Jag är 35+ tänder inte på småflickor
2024-04-07, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Och först och främst snygg
Hon är väl max en femma? Är inte en man men till och med jag ser att hon saknar det som gör en kvinna attraktiv.
2024-04-07, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosornasmamma
Hon är väl max en femma? Är inte en man men till och med jag ser att hon saknar det som gör en kvinna attraktiv.
5, max. Kanske 4.
2024-04-08, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosornasmamma

Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
5, max. Kanske 4.

Detta kan vara en av dramats märkligaste delar: att visa anser henne så attraktiv.

Skabbelina ser bra ut endast om man jämför med de fullständiga kvinnovrak som Jenna, Lusen och Träskpaddan är. Den trion är ju genuint motbjudande både till utseende och sätt, till den grad att man undrar hur de lyckats föröka sig. De har dock fått leta allra längst ner i genbanken för att hitta frivilliga.
2024-04-08, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Hon flänger runt på tillfälliga "jobb" och gör menlösa lives på tiktok. Det är knappast standard för tjejer i hennes ålder...
Det hoppas jag verkligen inte att det är.
2024-04-08, 19:30
Medlem
Attityds avatar
L avslutade just sin live med att berätta att C o L skulle spela in en video.
C undrade om hon skrivit listan.
"Jag har punkterna" sade L

Som många gissat. Hon skriver vad C ska säga
2024-04-08, 19:31
Avslutad
Citat:
L avslutade just sin live med att berätta att C o L skulle spela in en video.
C undrade om hon skrivit listan.
"Jag har punkterna" sade L

Som många gissat. Hon skriver vad C ska säga

Dom gör en gemensam video och för att få ett flow så skriver man upp PUNKTERNA, inte vad man skall säga. Vem som helst som hållit i en föreläsning vet det, och andra förstår det
2024-04-08, 19:42
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Dom gör en gemensam video och för att få ett flow så skriver man upp PUNKTERNA, inte vad man skall säga. Vem som helst som hållit i en föreläsning vet det, och andra förstår det
Du missade poängen. Poängen är inte ATT punkter skrivs.
Poängen är VEM som skriver punkter
(och därmed styr innehållet)
2024-04-08, 20:01
Avslutad
Citat:

Jag har aldrig behövt skriva punkterna själv, däremot har vi haft genomgång av punkterna innan föreläsningen. Det är mer regel än undantag att man gör så
2024-04-09, 16:18
Avstängd
Citat:
Poängen är då kanske i slutändan VEM som ber VEM att skriva upp punkter. Du är tröttsam och ja, det är tydlig att du själv aldrig har hållit i varken en presentation, ett föredrag, en pitch eller en föreläsning eller vet något som helst om hur man förbereder sig för något sådant.

Man ställer sig inte inför publik och ordbajsar om man är mån om att få fram den informationen man presenterar i en vettig kontext eller kronologisk följd. Jag vet inte hur din hjärna funkar, men en (omedicinerad) adhd-hjärna kommer gärna på villospår.

Är man en arbetsgrupp så brukar det vara adhd-hjärnan som brainstormar vildast och kommer på flest idéer och sidospår om vad som bör tas upp och det är den administrativa hjärnan som sorterar upp, sorterar bort och sammanfattar det som ska förmedlas med stödpunkter.
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag har aldrig behövt skriva punkterna själv, däremot har vi haft genomgång av punkterna innan föreläsningen. Det är mer regel än undantag att man gör så
Man blir fördelad det man är bäst på helt enkelt.
tycker fortfarande att det är tragikomiskt att folk ens hoppade på tåget att tro att Linnea lider av Borderline med tanke på hennes personlighet. Folk väljer verkligen att vara blinda och döva.
Senast redigerad av Pallal 2024-04-09 kl. 16:25.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in