2024-04-08, 19:38
Medlem
Inanna-1921s avatar
M*hija lajvar med Toba mänskan, jag tycker argumentet att tror ni verkligen att en mamma skulle stå i ur och skur i 8år och demonstrera om det inte var sant är väldigt intressant.
En psyksjuk människa kan få för sig vad som helst och haka fast sig vid det resten av sitt liv så är det verkligen så svårt att förstå att hennes ihållighet inte är ett tecken på att hon talar sanning?
2024-04-08, 19:40
Medlem
I live där M* hija säger människor i kommentarer att barn tillhör för livet mamman , C*llie som skulle startat storliv är där och säger att M är världens bästa mamma
2024-04-08, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
M*hija lajvar med Toba mänskan, jag tycker argumentet att tror ni verkligen att en mamma skulle stå i ur och skur i 8år och demonstrera om det inte var sant är väldigt intressant.
En psyksjuk människa kan få för sig vad som helst och haka fast sig vid det resten av sitt liv så är det verkligen så svårt att förstå att hennes ihållighet inte är ett tecken på att hon talar sanning?
Tyckte väl att S börjar låta lite tveksam till historien särskilt som M vägrat se filmer på sonen
2024-04-08, 20:13
Medlem
Fias pengar är slut igen. Det brukar va då hon blir avundsjuk och börjat tjata om alla socialtjänstanställdas privilegier. Nu tjatas det om taxiresor och uppdukade fikabord hos Hvb-hem.
2024-04-08, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Fias pengar är slut igen. Det brukar va då hon blir avundsjuk och börjat tjata om alla socialtjänstanställdas privilegier. Nu tjatas det om taxiresor och uppdukade fikabord hos Hvb-hem.

Sofia borde seriöst börja suga kuk på OnlyFans istället för att Tiktoka. Amatör milfporr är in demand och hon har tveklöst utseende till det. Så skulle hon ha munnen full och inte kunna babbla så mkt också. Sulle kunde fortsätta som kameraman och hämta förfriskningar och handdukar.

Jag är faktiskt helt allvarlig, hon skulle dra in rejält med cash till både sig själv och "saken" om hon ville. Troligen lika mkt på ett par månader som en socassistent tjänar på ett år.

Marlene och Sandra skulle också kunna gå långt där. Har väldigt svårt att se att deras rykte skulle ta nån skada av det, snarare tvärtom.
2024-04-08, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
"Jag är inte på TikTok för att prata illa om andra människor" - Lejonmamma

Okey....

HAHAHAHAHAHAHAHA!
2024-04-08, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hennes man jobbade på Samhall innan men S har för låg funktionsnivå för att jobba .
Hon kan inte göra saker självständigt vad det ser ut som eftersom mycket av hon säger är andras meningar och ord hon upprepar som en papegoja i många fall fattar hon inte ens vad saker betyder .
Går ju inte att ha en assistent anställd som är bredvid och talar om varenda moment i enkelt arbete

Jag förstår men vänder mig ändå emot att man ostraffat får bita den hand som biter en.
Få ersättning från landet man sprider konspirationsteorier om. Och ja jag vet att även de med sjukersättning har yttrandefrihet men jag är så arg och less på det här.
2024-04-08, 22:10
Medlem
Ok håll i hatten. Fia ska yla varje dag nu utanför Enskede Årsta Vantör. Och vad tror hon ska hända? Att barnen plötsligt kommer hem för hon skriker? Hennes utgångsläge i rätten är ju hundra gånger värre nu än det var när hon började med sin TikTokterror.
2024-04-08, 22:37
Medlem
Var in och ut på appen idag när f och s stod och skråla. Kom in och då var dom i en konversation med polisen. Polisen påtalade att dom inte fick stå och skrika med högtalare så det blev ordningsstörande. F tjafsade emot om att demonstrera betydde ju att stå och skrika. Efter att polisen åkt vändes allt till att polisen sagt att dom inte fick låta nånting och dom hade faktiskt betalat för att få göra det. Det är konstigt hur allt kan vridas till det extrema hela tiden.
2024-04-08, 23:00
Medlem
Nu beklagar sig C till andra över att mamma E som hon skickat sina papper till inte vill hjälpa henne , någon frågade om E var kunnig C sa att hon hade läst alla böcker om lagar ..
2024-04-08, 23:07
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Tyckte väl att S börjar låta lite tveksam till historien särskilt som M vägrat se filmer på sonen
Man kan ju alltid hoppas att hon börjar ta sitt förnuft till fånga och inse att M har lurat även henne.
Bästa idag är bilden som las upp där sonen står utanför sjukhuset med en skylt där det står Här är jag.
Fyfan så jävla bra haha! Älskar den!
Jag tycker det borde finnas några sjyssta Boråsare som kan avvara lite tid och möta henne varje dag när hon står där och lajvar.
Helst med egna skyltar om hur hon ljuger samt "tar en diskussion" varje dag. 😁
2024-04-08, 23:10
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terror13
Var in och ut på appen idag när f och s stod och skråla. Kom in och då var dom i en konversation med polisen. Polisen påtalade att dom inte fick stå och skrika med högtalare så det blev ordningsstörande. F tjafsade emot om att demonstrera betydde ju att stå och skrika. Efter att polisen åkt vändes allt till att polisen sagt att dom inte fick låta nånting och dom hade faktiskt betalat för att få göra det. Det är konstigt hur allt kan vridas till det extrema hela tiden.
Missade när polisen var där men hörde tjatet om att de blivit tillsagda att viska eller nåt sånt löjligt.
Fyfan för att jobba i närheten, hennes mål är att vara där varje dag verkar det som.
Den rösten kan ju väcka döda 😔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in